23 Kwiecie 2019 20:56:43
Zdjęcia użytkowników
Snorky szulgus
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F3p multi,odma czysta a kol. dolotowy spływa olejem. 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć,siema. Może od początku. Silnik kopcił na niebiesko po przekroczeniu 2500/3000obr., po puszczeniu gazu na biegu przestawał kopcić od 3000 w dół, kopułka wypalona i w ha zaolejona, palec uwędzony w oleju, świece powypalane, po wyjęciu silnika okazało się że kolektory w zasadzie są lużne, uszczelka pod nimi uwalona olejem, kanały dolotowe w oleju, a wylotowe "zasadzone" jak ka w kominie, wydech też z sadzy takiej suchej, ale puszka końcowego wypełniona? normalnie olejem-przy spawie tłuściutka plama, a końcówka szkoda pisać. Wężyk od odmy suchy, reszta wężyków też, ale rura od filtra uwalona,a z przepustnicy i kolektora za nią olej można było zgarniać, króćce wychodzące z kol. dolotowego też uwalone olejem jakby ten olej chciał się wydostać ale tam zasysa więc nie mógł. Czytałem o pierścieniach, o uszczelniaczach, czy ktoś z forumowiczów miał z czymś takim styczność??, jaka przyczyna tego czegoś??-najprawdopodobniejsza. Dodam, jeżeli ma to jakieś znaczenie, że silnik palił od strzała, obroty stały w miejscu, osiągi?? 2 bieg 70/80, 3 bieg 110/120 5500/6000obr., skrzynia krótka więc trudno stwierdzić, klepania zaworów ani innych dżwięków prócz rzężącego alternatora nie stwierdziłem, może nie słyszałem. Jak kto co wie, z góry dzięki.

Przyszła mi przed chwilą do głowy odma, czy może ona jest zatkana i wywala gdzie popadnie. Oleju było prawie maks nalane jak co.


Przyczyną takiego stanu rzeczy były zawory, uwalone były wszystkie!! A jednak cykał jak zegarek.

Uszczelniacze wałka, a w zasadzie (dzisiaj już to wiem) wszystko co ma uszczelniać nie spełniało swej roli, silnik jak sitko.

Edytowane przez satanix dnia 18-02-2018 10:05
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar
Przejdź do forum: