23 Listopad 2017 15:58:53
Zdjęcia użytkowników
morfi609 hunter76
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6670

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 17-11-2017 14:27
Radson, to najwazniejsze N7Q NIE do zabicia ale jak cos do wymiany jest to kieszen boli do meganki czesci tanie jak barszcz Grin

Radson [off] 17-11-2017 14:22
gielab0019, brałem co było ale ogólnie z auta jestem zadowolony hura

gielab0019 [off] 17-11-2017 10:47
Radson, mówiłem trzeba było kupić N7Q to by tego nie było lol

jonowaty [off] 16-11-2017 17:59
Kujtek, wiem Grin

Kujtek [off] 16-11-2017 12:44
jonowaty, ja nikomu nie będę zwracać za remont po rekomendacji ponownego montażu używanego paska. wszystkie serwisówki informują o nowym pasku po demontażu starego

jonowaty [off] 16-11-2017 10:47
Kujtek, niby tak mówią, choć z doświadczenia wiem że to nie do końca prawda Pfft

Kujtek [off] 16-11-2017 08:23
Radson, zawsze nowy pasek. chyba że nie przeraża cię wizja mielonki zaworowo-tłokowej
Smile

Radson [off] 15-11-2017 21:26
Kujtek, nie mam tej tabliczki Sad

Radson [off] 15-11-2017 16:27
I jeszcze nie bylo objawow ze kolo ma sie rosypac. Wiesz jak dlugo mozna jezdzic na takim klekoczacym kole

Radson [off] 15-11-2017 16:25
Kujtek, myslisz ze gosc w ch...a nie tnie wydaje sie bardzo dobra okazja a jeszcze pytanko do Cb nie dawno wymienialem rozrząd i mam nowy pasek wiadomo to teraz przy wymianie kzfr musze wsadzic nowy pasek czy nie rozrząd wymieniony z 3 msc tem


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
126.11.2017 17:00lubelskieLublinTarasy ZamkoweZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
F3p multi,odma czysta a kol. dolotowy spływa olejem. 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar


Postów: 40

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć,siema. Może od początku. Silnik kopcił na niebiesko po przekroczeniu 2500/3000obr., po puszczeniu gazu na biegu przestawał kopcić od 3000 w dół, kopułka wypalona i w ha zaolejona, palec uwędzony w oleju, świece powypalane, po wyjęciu silnika okazało się że kolektory w zasadzie są lużne, uszczelka pod nimi uwalona olejem, kanały dolotowe w oleju, a wylotowe "zasadzone" jak ka w kominie, wydech też z sadzy takiej suchej, ale puszka końcowego wypełniona? normalnie olejem-przy spawie tłuściutka plama, a końcówka szkoda pisać. Wężyk od odmy suchy, reszta wężyków też, ale rura od filtra uwalona,a z przepustnicy i kolektora za nią olej można było zgarniać, króćce wychodzące z kol. dolotowego też uwalone olejem jakby ten olej chciał się wydostać ale tam zasysa więc nie mógł. Czytałem o pierścieniach, o uszczelniaczach, czy ktoś z forumowiczów miał z czymś takim styczność???, jaka przyczyna tego czegoś???-najprawdopodobniejsza. Dodam, jeżeli ma to jakieś znaczenie, że silnik palił od strzała, obroty stały w miejscu, osiągi??? 2 bieg 70/80, 3 bieg 110/120 5500/6000obr., skrzynia krótka więc trudno stwierdzić, klepania zaworów ani innych dżwięków prócz rzężącego alternatora nie stwierdziłem, może nie słyszałem. Jak kto co wie, z góry dzięki.

Przyszła mi przed chwilą do głowy odma, czy może ona jest zatkana i wywala gdzie popadnie. Oleju było prawie maks nalane jak co.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar
Przejdź do forum: