Menu główne
Forum
Klubowicze
satanix |
Dodany dnia 16-08-2017 15:46 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Cześć, siema, pytanie mam takie, czy ktoś się orientuje w kwestii tej metalowej tulei na tym główny wałku (w skrzyni) po której chodzi łożysko wyciskowe, czy to jest wymienialne? Mam skrzynkę która ma tą tuleję wyłamaną i chciałbym to wymienić, tylko nie wiem czy się da i nie wiem jak. Tak przy okazji czy wymiana tych zębatek napędzających linkę licznika jest skomplikowana? Jedna skrzynia niema napędu licznika, druga tej tulei, mógłbym z dwóch zrobić jedną sprawną, o ile jest to możliwe i temu podołam. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-08-2017 15:46 |
marco19nf |
Dodany dnia 17-08-2017 21:19 |
Postów: 64 Data rejestracji: 01.01.2009 21:11 Skąd: wielkopolskie Zbąszyń |
tuleje trzeba wycisnac ale trzeba rozkrecic skrzynie
co do napedu linki to wyjmuje sie walek z zebatki, jest na zatrzask, trzeba mocniej pociagnac Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
|
satanix |
Dodany dnia 18-08-2017 16:12 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Czyli do wymiany którejś zębatki skrzynię i tak muszę rozebrać, a jak wytargam tą tuleję to pewnie jej nie wcisnę na miejsce. Niedawno 3 sztuki "krótkie" rozbierałem na złom i zastanawiałem się na h.. mi te graty. Ok. dzięki. |
|
Przejdź do forum: |