22 Wrzesie 2017 22:47:27
Zdjęcia użytkowników
mateuszekwch przemek88
Ilosć albumów: 1734, Ilosć zdjęć: 6671

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Fizol [off] 22-09-2017 09:29
@mirek29a Jedź do gazownika i niech Ci powie albo wrzuc fotke dolotu jak masz zrobiony.

mirek29a [off] 22-09-2017 09:13
a ktoś mi udzieli info dot. zdmuchiwania gazu Smile czy tylko częściami tutaj już tylko vhandlujemy Wink

edzio [off] 17-09-2017 19:20
Lesiu11, wieloklin też można przełożyć łożyska są takie same ? ?

gielab0019 [off] 15-09-2017 19:49
jonowaty, wlazl bys czasem na gg a nie w kulki lecisz Pfft

gielab0019 [off] 12-09-2017 23:13
Lesiu11, dobrze wiedzieć Wink

CZUCZU [off] 12-09-2017 05:27
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Juz mam

[A] Lesiu11 [off] 11-09-2017 21:20
z megany 1 też to samo, byleby ilość zębów na wieloklinie się zgadzała, a tam tylko f7r miał inne

Kujtek [off] 11-09-2017 21:09
CZUCZU, z dT są te same

Kujtek [off] 11-09-2017 21:02

CZUCZU [off] 11-09-2017 20:33
Potrzebuje kpl półosi z przegubami r19 1.8 16v. Pilne


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
R11 gaźnik Weber 32 DRT falują obroty 
kudlaty
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2017 16:38
Awatar


Postów: 4678

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Witajcie.
Niedawno stałem się posiadaczem R11 1.4 na gaźniku (Weber 32 DRT, chyba Wink ). Auto posiada PB i LPG. Stało dość długo i paliło na benzynie tylko ze strzykawki po czym po przełączeniu na LPG dało się nim jeździć. Szarpał itp. ale dało się jechać. Postanowiliśmy uruchomić paliwo, no i...
Wymienione:
- pompa paliwa (jest mechaniczna)
- świece i przewody
- wyczyszczony zbiornik i cały układ paliwowy
- rozebrany i wyczyszczony gaźnik, wymienione uszczelki itp.

Auto odpaliło na benzynie, wszystko ok ale jest właśnie ALE...

Nierówno pracuje na wolnych obrotach. Bardzo nierówno bo wolne obroty wahają się od 500 do 1500. LPG na razie jest odpięte żeby nie robiło kreciej roboty. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Generalnie gdyby ktoś miał jakieś schematy tego gaźnika to też nie pogardzę. Jakąś książkę Sam Naprawiam czy coś takiego, bo ta od R19 niestety ma inny gaźnik.

Edytowane przez kudlaty dnia 12-09-2017 18:13
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna, 162000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-09-2017 16:38
Awatar
Fhrancuz_heblowany
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2017 20:09
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Cześć. Sprawdź jednak czy na LPG obroty zostają w normie, ominiesz wtedy cały układ paliwowy łącznie z gaźnikiem. Z tego co zrozumiałem instalacji nie testowałeś po wymianie świec i przewodów. Tylko uwaga, ponoć gaźnikowiec potrafi chodzić na lpg równiej niż na benzynie, więc nie ma co się przyzwyczajać do perfekcyjnych niskich obrotów jeżeli okazałoby się, że na gazie problem nie występuje Wink
Jutro mogę posłać serwisówkę do gaźników występujących w Reno, DRT też tam był z tego co pamiętam. Zobaczę schemat to może przyjdzie mi coś do głowy.

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
kudlaty
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2017 22:02
Awatar


Postów: 4678

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Generalnie z gazem mamy też problem bo nie możemy rozgryźć tej całej plątaniny i majstersztyku lat 90tych Wink Z tą pracą na gazie to też słyszałem, że może być lepiej niż na benzynie, ale obecnie chcemy uruchomić chociaż bene a potem będziemy ogarniać LPG. Obecnie na LPG też słabo pracuje lub wcale.

Jak coś to czekam na serwisówki. Coś już sam znalazłem ale jak to mówią od przybytku głowa nie boli Pfft

Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna, 162000km
 
Fhrancuz_heblowany
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2017 10:40
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Ogólna rozpiska ustawień, rodzajów dysz itp
http://www.r21clu...or_ang.pdf

Serwisówka
http://www.r21clu...er_ang.pdf

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
kudlaty
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2017 22:27
Awatar


Postów: 4678

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Wstępnie opanowane. Auto już nie gaśnie a obroty falują już tylko pomiędzy 700 a 1000 także nie jest źle. Prawdopodobnie to falowanie już może być spowodowane jakąś nieszczelnością samego gaźnika (chociaż wszystko sprawdzone) lub ze starości Wink

Jutro spróbujemy ustawić gaz, bo na gazie mniej lub wcale nie faluje ale ze względu na wiek parownika mamy problem z jego wyregulowaniem, ale ogarniemy. Jest szansa, że jutro pojedzie pierwszy raz na Klasyki Grin

Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna, 162000km
 
Fhrancuz_heblowany
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2017 20:05
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Cześć, jak wygląda sprawa z gaźnikiem? Bom ciekaw, tym bardziej że sam mam Webera.

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: