Menu główne
Forum
Klubowicze
vincente00 |
Dodany dnia 24-09-2017 16:12 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Witam, kilka dni temu nie udalo mi się otworzyc drzwi pilotem. Pomyślałem, ze padla bateria. Zmienilem na nowke i dalej to samo. Pstryczek w środku na konsoli tez nie rygluje i nie otwiera drzwi. Otwierając z klucza zachowuje się jakby nie było centralnego, otwiera tylko 1 drzwi. Pilot sprawny, sprawdziłem diodę ir przez aparat. Bezpiecznik również ok. Wyjalem tez przekaźnik i przeczyscilem styki. Bez rezultatu. Dodam, ze jak podpinam bezpiecznik to otwiera wszystkie zamki i trzyma na max otwarciu, a po chwili rygle lekko opadają. Jak zaraz po podpieciu bezpiecznika wcisnę przelacznik na ryglowanie to lekko opadna i znowu wracają do góry. Po okolo 2/3 s juz zero reakcji. Winy szukac w przekazniku?
vincente00 dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez vincente00 dnia 24-09-2017 18:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-09-2017 16:12 |
Kujtek |
Dodany dnia 24-09-2017 18:44 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
odepnij odbiornik w podsufitce, przekaźnik i przycisk z konsoli
wepnij przekaźnik i sprawdź oddzielnie przyciskiem i odbiornikiem w podsufitce, może jedno z nich padło i zwiera hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 24-09-2017 19:02 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Odłączyłem odbiornik i przycisk, włożyłem przekaźnik i dalej j/w
Zauważyłem jeszcze, że jak mam wyjęty bezpiecznik, a pilotem nacisnę raz to słychać pyknięcie przekaźnika, jak wcisnę jeszcze raz to przekaźnik zaczyna brzęczeć. Edytowane przez vincente00 dnia 24-09-2017 19:25 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-09-2017 08:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
może przekaźnikowi faktycznie się umarło
nie masz gdzieś na szrocie 19stki żeby na próbę podmienić? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 27-09-2017 20:29 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Zamówiłem juz na podmiankę z allegro. 15 zl nie majątek jak cos
edit: Drugi przekaźnik dotarł, podłączyłem i niestety to nie on tu jest winien... efekt ten sam aaa gdyby np. z siłownika drzwi kierowcy kostka się odpięła nie działo by się to samo? Chociaż pewnie wtedy z pilota i z konsoli zamknąłby reszte drzwi jeszcze jedno przyszło mi na myśl, czy przewody do centralnego w klapie nie idą progiem pasażera? Ostatnio musiałem pospawać trochę z tej strony i może jak odciągałem wiązkę to gdzieś uszkodziłem izolację i zwiera? edit2: Czy długie przytrzymanie przycisku otwierania w kabinie będzie skutkowało, że rygle się podniosą na maxa, a później lekko opadną? Edytowane przez vincente00 dnia 28-09-2017 10:57 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-09-2017 11:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak masz możliwość to zrób tak
rozepnij wszystko co się da - wiązki drzwiowe pod zawiasami, odbiornik centralnego, przycisk, przekaźnik, jak się dobierzesz za osłoną klapy bagażnika to i siłownik w klapie wsadź sam przekaźnik wsadź sam przycisk i zobacz czy będzie słychać przekaźnik jak będzie ok to wepnij też odbiornik w podsufitce jak będzie ok to wpinaj dalej wiązki w drzwiach pojedynczo może uda się ustalić co jest uszkodzone... tak, jak coś spawałeś i ten moment pokrywa się z czasem od kiedy problem z centralnym to bym na twoim miejscu to sprawdził tak powinno, bo wtedy cały czas idzie prąd na silniczki. jednak nie polecam, raz zablokował mi się przycisk po wciśnięciu i strzelił bezpiecznik hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 29-09-2017 11:46 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
hm... jeszcze jedno, a znane są kolory przewodów od centralnego, które idą w progu? Ewentualnie ściągnę osłonę klapy i popatrzę. Jednak coraz bardziej prawdopodobne, że za ten cyrk będzie odpowiedzialna wiązka przy prawym progu. Chociaż światła z tyłu i wszystko inne jest ok. dziwne, bo właśnie po wpięciu bezpiecznika na nowo wszystkie drzwi i klapa się odryglowują i tak trzyma przez 2s po czym rygle lekko opadają i zero reakcji. Bezpiecznika nie spaliło, nie zauważyłem też, żeby aku rozładowywało. Zanim się skapnąłem stał tak kilka dni. No nic, poszukiwania czas rozpocząć Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-09-2017 11:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
możesz odpiąć wiązkę progową prawą do testów
za osłoną plastikową, przy prawej nodze pasażera z przodu będzie brązowa z tego co pamiętam hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 29-09-2017 12:01 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
ooo super, od tego zacznę! osłonę w jakiś specjalny sposób się ściąga, czy zwyczajnie na zatrzaskach? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-09-2017 12:21 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zatrzaski, rwij!
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 29-09-2017 21:12 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Mamy zmartwychwstanie! Kujtek dzięki za wszystkie rady, zacząłem od kostek w nogach pasażera, później wiązka w drzwiach pasażera i przeszedłem do kierowcy i bingo. Siłownik centralnego zaciął się w pozycji do otwierania. Rozebrałem go, podgiąłem blaszki, przesmarowałem poskładałem i hula. Jeszcze raz wielkie dzięki. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-09-2017 17:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
cieszę się bardzo
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |