12 Grudzie 2017 01:40:53
Zdjęcia użytkowników
zielony587 ozi123
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6670

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 11-12-2017 23:29
Rolf, w megance piny są węzsze a w 19 szersze np

gielab0019 [off] 11-12-2017 23:18
Rolf, z clio bedzie np pasowac

Rolf [off] 11-12-2017 22:14
gielab0019, Uuu... to ino trochu lypa.

gielab0019 [off] 11-12-2017 22:06
Rolf, nie inne piny zupelnie sa

Rolf [off] 11-12-2017 21:55
Witam Grin szybkie pytanie, zwykłe manetki z R19 podejdą do Megane 1 ph1 ?

gielab0019 [off] 10-12-2017 15:09
valdezdle, mow na pw xd

valdezdle [off] 10-12-2017 14:16
gielab0019, no to koleżko wiesz jaką mam propozycję dla Ciebie Grin

Damianos019 [off] 10-12-2017 13:15
gielab0019, Albo kup meganke z padniętym silnikiem za małe pieniądze i po sprawie Smile

gielab0019 [off] 10-12-2017 11:49
valdezdle, ano niestety . Za dużo do roboty z blacharką progi , podluznica , podloga , kielichy ze wszystkiego się sypie wystarczy śrubsztakiem delikatnie postukać

valdezdle [off] 10-12-2017 11:09
gielab0019, poważnie megankę kasujesz ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
116.12.2017 16:00lubelskieŚwidnikLubelski śledzikZobacz

Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Słabe ładowanie na niskich obrotach 
Toretto
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2017 14:24
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 04.07.2009 21:51
Skąd: małopolskie
Tarnów

Witam wszystkich mam problem z ładowaniem w 1.8 16v i to dość nietypowy ale do rzeczy
na wolnych obrotach przy wyłączonych wszystkich odbiornikach ładowanie w granicach 13,7 natomiast po włączeniu świateł radia nadmuchu halogenów ładowanie spada nawet poniżej 12V natomiast na wiekszych obrotach po dodaniu gazu ładowanie jest ok czyli dochodzi do 14v
Pierwsze co poszedł regulator napięcia do wymiany i niestety dalej to samo wiec złapałem inny alternator przełożyłem i dalej lipa wręcz powiedziałbym że jeszcze gorzej podjechałem do czarodziejów od akumulatorów rutynowo sprawdzili i twierdzą że akumulator jest ok no i gdzie szukać teraz problemu wspomne że z odpalaniem nie mam jeszcze najmniejszego problemu ale jadąc w mieście kiedy naciskam stop to wyłącza się radio i odrazu wyprzedze nasuwające się pytanie o cudownym elektrycznym bendixie którego już wywaliłem Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-10-2017 14:24
Awatar
marco19nf
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2017 17:55
Awatar


Postów: 55

Data rejestracji: 01.01.2009 21:11
Skąd: wielkopolskie
Zbąszyń

sprawdzilbym przewod (elektrycznie i mechanicznie) od alternatora do aku czy nie jest luzny lub skorodowany

Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
 
lukasz609
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2017 16:15
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 952

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Pomiar najlepiej robić przy wyjściu z altka a jeżeli będzie duża różnica napięcia miedzy aku i altkiem sprawdzić okablowanie.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
TermiFNFAL
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2017 23:42
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 589

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

lukasz609 napisał(a):

Pomiar najlepiej robić przy wyjściu z altka a jeżeli będzie duża różnica napięcia miedzy aku i altkiem sprawdzić okablowanie.


Dokładnie.
Też trochę nawalczyłem się z tym tematem u siebie, zrobiony altek, puszczony bajpas bo były straty na przewodzie prądowym, wyczyszczona kostka stacyjki (strata 0,5V), wyczyszczony styk na grzaniu tylnej szyby.
Było lepiej, ale ja też chciałem osiągnąć efekt taki, że po włączeniu wszystkiego, ładowanie byłoby zadowalające.

Jak włączysz wszystko, to mało który altek wydoli, bo one mają 70A i to przy pewnych obrotach. Jeśli już sprawdzasz, to przy tym co używasz - światła, dmuchawa. Jednak jeśli po dodaniu gazu ładowanie jest ponad 14, to też jest dobrze.

U siebie wymieniłem altek na mocniejszy - 110A. Do tego dorzuciłem podgrzewacz płynu z C2 1,5 dCi. Ale przy dwóch świecach i czymś jeszcze, nadal spada. Więc przestałem się tym przejmować. Po dodaniu gazu ładuje.

Możesz dać mniejsze kółko od alternatora - tak to wymienisz pół auta a i tak nie pomoże.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Toretto
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-11-2017 23:42
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 04.07.2009 21:51
Skąd: małopolskie
Tarnów

@lukasz609 pomiary były robione oczywiście na alternator a co do sporej różnicy to niestety ale musi być skoro różnica w lądowaniu wynosi około 2v problem jest głównie w tym ze przy podstawie czyli światła dmuchawa i radio no i jazda przez miasto po wciśnieniu stopu zwyczajnie wyłącza się radio i nie chce myśleć nawet co by było gdyby nadal był bendix
Masa została wykluczona bo wziąłem kabel rozruchowy i z silnika prosto do akumulatora i dalej bez zmian

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2017 20:02
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7594

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: mazowieckie
Mława

no a akumulator to mówisz że aby ci ktoś sprawdzał
a weź pożycz od kogoś aku dobre na chwilę i podepnij

klima, tempomat, digitale, komputer pokładowy, podgrzewane fotele...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Toretto
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2017 22:30
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 04.07.2009 21:51
Skąd: małopolskie
Tarnów

@Kujtek właśnie taki też mam zamiar ale najpierw pomiędzy jeszcze co za cuda pokazuje na wtyczce która do regulatora wchodzi wydaje mi się że akumulator będzie ok bo z obpalaniem nie mam najmniejszego problemu do tego trzyma ładnie napięcie bo ostatnio przed odpalenie patrzyłem i chyba 12.4 miał jak nie zapomnę to jutro jej sprawdzę bo stoi od poniedziałku rana zresztą gość przy mnie sprawdzał go pod obciążeniem może jeszcze w sobotę sam sprawdzę bo dopadne zabawkę do akumulatorów


Treść dodana dnia 11 listopad 2017 13:59:

a więc teraz pytanie skąd idzie kabel do rególatora napięcia który powinien mieć 12v niestety u mnie jest 10.18v

Edytowane przez Toretto dnia 11-11-2017 13:59
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
TermiFNFAL
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2017 22:48
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 589

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ze skrzynki bezpieczników, razem z zasileniem cewki itp.
Nawet jak tam podasz napięcie prosto z akumulatora, nic to nie zmieni. Tam ma być tyle

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: