16 Stycze 2019 12:25:37
Zdjęcia użytkowników
ToBiS gloglo
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

satanix [off] 14-01-2019 18:54
Chcesz 1 cały, czy 2 całe (kompletne)? Napisz albo 537-713-286 (szybciej) gdzie wysłać, zapakuję i przy wysyłce dowiem się ile i dam znać.

Prezes4performance [on] 13-01-2019 13:31
satanix jak ci się uda wyjąć te plastiki w stanie idealnym biorę napisz ile i ile wysyłka

[A] Lesiu11 [off] 12-01-2019 12:52
Marko, 10lat temu była już trudna do odnalezienia, praktycznie niespotykana. Teraz to zostaje dorobienie z nierdzewki/alumini
um i/lub silikonowych złączek

Marko [off] 11-01-2019 23:41
Ktoś wie jak szukać rur-gumy między filtrem a kolektorem do r19 f3p multi do Baccary jak to robi jakąś różnicę. O nr chodzi chyba że ktoś ma bez pęknięć bo z nadpęknięciami to mam.

satanix [off] 11-01-2019 17:29
Tak, ten czarny "kapsel" można zamienić/wymieni
, doły są takie same.

Kujtek [off] 11-01-2019 00:51
Prezes4performance
, z tego co pamietam przekrecasz po prostu i wyciagasz. tylko mają zatrzaski i chyba je wyciagalem na rozebranym fotelu

Prezes4performance [on] 10-01-2019 11:23
Tak te białe jak się je wymienia?

Kujtek [off] 10-01-2019 00:55
Prezes4performance
, te plastiki białe? wszędzie te same były z tego co pamiętam

Prezes4performance [on] 07-01-2019 10:43
Mam fotele od sprint a myślę że te prowadnice są takie same zrobił byś foto?

satanix [off] 07-01-2019 09:50
Mam, przesyłka parę zeta pewnie. Może będziesz w mojej okolicy?, zawinąłbyś cały fotel Wink. Napisz, zadzwoń, adres, to wyślę.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak odkręcić koło pasowe pompy oleju ? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć, siema. Problem mam z odkręceniem koła pasowego napędzającego pompę oleju, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak to koło zablokować żeby dało się odkręcić, muszę je ściągnąć, żeby zdjąć tą osłonę i odkręcić i uszczelnić to co pod nim (tym plastikiem).
Dzięki za wskazówki.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 15:06
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Pneumat i odkrecisz w lewa strone a sciagasz kolo zebate za pomoca sciagacza. Chyba chodzi ci o odkrecenie kola pasowego na wale wiec tak samo jak pisze.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 21:01
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Pneumata u mnie nima, spróbuję jeszcze jakoś, jak znajdę chęć oczywiście, a jak nie, to składam wszystko i ładuję pod maskę. Wyjdzie w praniu czy cieknie czy nie i czy warto to robić. Dzięki.

-5 w garażu, a tu miskę trzeba założyć, pompa wody, to będzie wesoła noc. Dobrze że megana zalana, będzie można dupę ogrzać jeżdżąc po okolicy.
 
marco19nf
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 22:10
Awatar


Postów: 60

Data rejestracji: 01.01.2009 21:11
Skąd: wielkopolskie
Zbąszyń

jak masz stary pasek rozrzadu to owin nim kolo
pozniej wez mocny srubokret, owin go rozwniez paskiem i zablokuj o leb sruby obok kola i odkrec glowna srube

Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2018 10:10
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Myślałem o tym przez chwilę, ale doszedłem do wniosku, że niema co za bardzo się spuszczać nad tym silnikiem, bo nie wiadomo czy to będzie cykać. Jak będzie dobrze i będzie ciekło, to uszczelnię, a jak do dupy, to do huty. Jutro głowa i reszta, potem wywalić jeden f3p 90, wpakować drugi f3p 110 i emerycka jazda próbna.
Parę dni temu jeszcze bym się postarał, ale ponad 2h zdzierałem rant miski do żywego, na razie odechciało mi się uszczelniania.
Temat można zamknąć. Dzięki.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: