20 Padziernik 2018 14:06:10
Zdjęcia użytkowników
inflames88 madryt
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dectane1995 [off] 17-10-2018 23:04
Panowie pytanko nie kisi ktoś gdzieś w piwnicy emblematów 16v ? Chętnie odkupię Wink

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, i weź odpisz Pfft

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, raczej ciężki już temat. Jedyne wyjście to chyba przeszczep zwrotnic

Prezes4performance [off] 16-10-2018 20:03
I jak nikt nie ma takich na sprzedaż?

satanix [off] 16-10-2018 17:34
W moim htb z 1.8 multi są 259mm. z abs-em, może ma to znaczenie? W drugim sam założyłem. Ph2 jak co.

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
238*

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
satanix, chyba chodzi ci o np cabrio RSI a nie zwykła 19 z multi, bo te miały 238mm. Mam 1.8 multi 110 i mam 238,tak samo miałem cabrio z 1.8 multi automat 90km to też 23i

Prezes4performance [off] 14-10-2018 22:52
Ok jak ktoś ma takie zaciski i jazma proszę o cenę foto na pw

satanix [off] 14-10-2018 22:12
r19 1.8 multi, r19 1.8 16v.

Prezes4performance [off] 14-10-2018 19:17
O wielkości wiem ale z jakiego modelu i pojemności szukac


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak odkręcić koło pasowe pompy oleju ? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar


Postów: 88

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć, siema. Problem mam z odkręceniem koła pasowego napędzającego pompę oleju, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak to koło zablokować żeby dało się odkręcić, muszę je ściągnąć, żeby zdjąć tą osłonę i odkręcić i uszczelnić to co pod nim (tym plastikiem).
Dzięki za wskazówki.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 15:06
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Pneumat i odkrecisz w lewa strone a sciagasz kolo zebate za pomoca sciagacza. Chyba chodzi ci o odkrecenie kola pasowego na wale wiec tak samo jak pisze.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 21:01
Awatar


Postów: 88

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Pneumata u mnie nima, spróbuję jeszcze jakoś, jak znajdę chęć oczywiście, a jak nie, to składam wszystko i ładuję pod maskę. Wyjdzie w praniu czy cieknie czy nie i czy warto to robić. Dzięki.

-5 w garażu, a tu miskę trzeba założyć, pompa wody, to będzie wesoła noc. Dobrze że megana zalana, będzie można dupę ogrzać jeżdżąc po okolicy.
 
marco19nf
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 22:10
Awatar


Postów: 60

Data rejestracji: 01.01.2009 21:11
Skąd: wielkopolskie
Zbąszyń

jak masz stary pasek rozrzadu to owin nim kolo
pozniej wez mocny srubokret, owin go rozwniez paskiem i zablokuj o leb sruby obok kola i odkrec glowna srube

Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2018 10:10
Awatar


Postów: 88

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Myślałem o tym przez chwilę, ale doszedłem do wniosku, że niema co za bardzo się spuszczać nad tym silnikiem, bo nie wiadomo czy to będzie cykać. Jak będzie dobrze i będzie ciekło, to uszczelnię, a jak do dupy, to do huty. Jutro głowa i reszta, potem wywalić jeden f3p 90, wpakować drugi f3p 110 i emerycka jazda próbna.
Parę dni temu jeszcze bym się postarał, ale ponad 2h zdzierałem rant miski do żywego, na razie odechciało mi się uszczelniania.
Temat można zamknąć. Dzięki.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: