26 Maj 2018 02:54:15
Zdjęcia użytkowników
renata spinacz12345
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6657



Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 22-05-2018 21:28
mirek29a, przecinek ważna rzecz Grin

mirek29a [off] 22-05-2018 16:17
no przecinki zjałdłęm no wielkie ale...

gielab0019 [off] 22-05-2018 16:03
mirek29a, przy 26k to by silnik na orbite wywalil

mirek29a [off] 22-05-2018 10:09
uszczelka głoiwicy goetze nr 12881-040 taka w dłubałem z f3n ktoś kojazy ? z czego to jaka grubosc i gdzie dostać ? a moze ciut grubszą..

mirek29a [off] 22-05-2018 09:27
ktoś mi powie jakie cisnienie wody daje pompa chłodzenia w r 19 F3n przy obrotach 2,5-2,6k do pierwszego otwarcia termostatu ? i czy nawiercenie otworu np 1 mm w termostacie mogło by zniwelować to cisnienie do pierwszego otwarcia termostatu ?

Radson [off] 21-05-2018 22:39

gielab0019 [off] 21-05-2018 07:29
Kujtek, płeć żeńską chcesz pozbyć wspomagania ? Grin I tak nie jest to samo co zmienne Pfft wyczepiasz bezpiecznik i wspomy ni ma tak jak na 500+ Grin

jonowaty [off] 18-05-2018 20:03
Fhrancuz_heblowany
, chyba tak Pfft

Fhrancuz_heblowany [off] 18-05-2018 10:01
A czy to przypadkiem nie jest zwyczajny ATF z normą dexron III?

Kujtek [off] 17-05-2018 16:04
jonowaty, mowilem ci, wsadź magiel bez wspomagania i obieg daj na krótko najmniej roboty


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
instalacja gazowa 1 generacj silnik 1.8 16v 
rekrut19
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2018 21:46
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Witam was zamontowałem do silnika 1.8 16v instalacje gazowa 1 generacji i jest problem taki ze odpala normalnie po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym ale jak przyjdzie do jazdy to dochodzi do 2 tys obrotów i gaśnie na gazie, czasem z górki jak się auto rozpędzi to uruchomi się na gazie ale zgaśnie na benzynie normalnie jedzie powiem odrazy ze gaz jest zatankowany do pełna. proszę o pomoc BARDZO bo szkoda mi auta jeszcze z tym silnikiem

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-02-2018 21:46
Awatar
Fhrancuz_heblowany
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2018 22:32
Awatar


Postów: 66

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Instalacja 1gen do silnika mpi? Masz na myśli regulację mieszanki śrubą i manualne odcięcie paliwa i przełączanie na lpg?

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
Fizol
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2018 22:33
Awatar


Postów: 216

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Mi też szkoda, że ktoś gazuje f7p.... Przecież te silniki to już zabytki hehe

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2018 09:08
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7613

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

kolega ma blosa

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
rekrut19
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2018 21:58
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

z silnikiem 1.8 16v to watpie czy bys na benzynie jezidzil Fizol

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
edzio
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 09:45
Ambasador Awatar

Klubowicz #0106

Postów: 4222

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@rekrut19 Itu bym się kłócił, bo obecnie chyba więcej F7P zostało w benzynie Smile

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
Lesiu11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 10:28
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4309

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@rekrut19 jak to jest 1.8 16v z r19 to prawdopodobnie masz zamontowany zły emulator wtryskiwaczy. Powinien być do systemu RENIX. Każdy inny będzie powodował błąd wtrysku i gaśnięcie auta po wciśnięciu sprzęgła z wyższych obrotów.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 18:17
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7613

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

emulator też ma kolega taki jak trzeba, protec digital pd-21r
"centralka" to stag2w

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Lesiu11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 19:11
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4309

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

No to zle wyregulowane pewnie albo reduktor nie trzyma parametrow albo gaz zdmuchuje. Stawiam na to pierwsze

Reduktor nie zamarza? Plyn jest chlodniczy? Reduktor prawidlowo wpiety rownolegle z nagrzewnica?

Jak cos mam jeszcze gdzies mikser do f7p dedykowany przykrecany zaraz na przepustnice (jajko) Wiekszosc gazownikow zakladala mniejszy z audi i szwankowalo to.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 19:39
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7613

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

reduktor ma do 100hp, mówiłem żeby wymienił najlepiej na do 190KM

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Lesiu11
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 21:58
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4309

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Do 100 koni to za maly nawet do f3p i f3n Smile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
rekrut19
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 22:20
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Ok chlopaki wymienie reduktor na wiekszy i wtedy zobaczymy może ten jest stary i do wywalenia dam znaci co i jak

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
Lesiu11
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2018 22:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4309

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Najpierw zobacz czy on wogole jest cieply

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
rekrut19
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 08-02-2018 19:55
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Lesiu11 reduktor jest ciepły kilometr przejadę na gazie po nagrzaniu silnika i gaśnie po chwili sie załącza i dalej gaśnie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
Fizol
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-02-2018 21:50
Awatar


Postów: 216

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

@rekrut19 A czemu nie? F7P to fajny silniczek i długo po zakupie nie zwlekałem z usunięciem LPG, duże spalanie, drogo pewnie, że tak! Dlatego 19nastki mam już raczej jako zabawki a czas ustąpić czoła 2.0DCI lub 2.0T okcwaniak

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
rekrut19
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2018 22:11
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Wiem fizol ze ożywasz jako zabawki nie tylko ty ja tez bawię się z nia i rożne mody wprowadzam tylko wiesz jakie sa ceny paliwa a ile lpg a tak wogule to cos sie znasz na lpg morze pomożesz jest taki temat ze wszystko podpiete jak nalezy bo na gazie dziala ale po pewnym czasie rozlacza prad w elektrozaworach i gasinie na gazie na benzynie ok robi cos ten emulator moze

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
Clark
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2018 23:07
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Przełącznik benzyna gaz można by jeszcze obejrzeć. Kiedyś miałem przypadek że silnik pobierał dwa paliwa jednocześnie.Może tu jest podobnie i go dławi? To mogło by tłumaczyć gaśnięcie po dodaniu gazu. Jak chodzi na gazie sprawdź czy czasem nie zasila jednocześnie wtryskiwaczy benzynowych. Ewentualnie wyjąć przekaźnik pompy paliwa gdy już będzie na gazie i zobaczyć czy nadal zgaśnie. Jesteś pewny że zanika prąd na elektrozaworach gazu? Jak to sprawdziłeś?Reduktor nie jest zbyt mocno rozkręcony?Zaznacz śrubę dawki gdzie była i wkręć z pół obrotu.

Moje auto: M6, diesel
 
rekrut19
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 22-02-2018 09:13
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 27.02.2011 15:02
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

ok dzieki za odpowiedzi zrobie jak napisales jak nie bedzie dzialalo to wewale sekfencje bo do tego typu silnika wsadzaja kazdy gazownik mi o tym mówil pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
 
Clark
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 22-02-2018 20:34
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Jeszcze jedno pytanie. Jak wsadziłeś pierwszą generację do silnika na wtrysku? Pierwsza generacja jest do gaźnika i potrzebuje podciśnienia do prawidłowej pracy.Przełącznik od pierwszej generacji moim zdaniem jest zbyt ubogi żeby grać z emulatorem wtryskiwaczy. On tylko otwiera elektrozawór benzynowy lub gazowy lub wypalanie paliwa z gaźnika przed przejściem na gaz. Ma też taki pstryk ktory dawkuje porcję gazu do uruchomienia na gazie. Zrób zdjęcie reduktora, podłączenia w dolot zasilania gazu i przełącznika w kabinie.Co masz zamontowane na wężu który idzie w dolot ?Śrubę czy silnik krokowy?

Edytowane przez Clark dnia 22-02-2018 20:42
Moje auto: M6, diesel
 
Lesiu11
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 22-02-2018 22:09
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4309

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Clark Twoim zdaniem w zamochodach zasilanych wtryskowo nie ma podciśnienia w kolektorze? Przecież to normalne, pierwsze instalacje właśnie tak wyglądały - reduktor, mikser w dolocie i register na wężu. Dopiero później wymyślili silniczki krokowe na wężu i udawali, że regulują dawkę, ale mikser dalej ten sam. Potem do pierwszej generacji wymyślono BLOSA, swoją drogą też sterowanego podciśnieniowo....

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: