14 Grudzie 2018 14:12:08
Zdjęcia użytkowników
chudy_r_sl SILVER
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6653


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:31
Skrzynie macie pk1 w v6 żadnego jb ani jc nie dopasujecie

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:13
Wyciąć to można sobie rysunek i pod maskę tam wrzucić

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:12
jonowaty, Radson, tylko, że projekt skończył się niepowodzeniem jaka skrzynia chcecie to zepnac jakimi polosiami Gdzie macie miejsce na chłodnice ? Pomijając fakt budowy wiązki od nowa

Radson [off] 04-12-2018 20:34
mirek29a, spokojnie wejdzie F7R od megane I z V6 to na pewni trzeba ścianę grodziową ciąć zdj z silnikiem od peugeot-a http://photobucke.
..Ng==/?ref=

jonowaty [off] 04-12-2018 12:02
gielab0019, V6 też się da, ale trzeba trochę budę ciąć żeby weszło Smile

gielab0019 [off] 03-12-2018 22:07
mirek29a, F4R 140KM wejdzie Volvo całkowicie inny osprzęt V-ka w życiu

mirek29a [off] 03-12-2018 20:41
powiedzicie mi jaki mx silnik moze wejsć pod bude 19stki ? 2-3 litry 200km z np lagi da rade zmiescić

jonowaty [off] 02-12-2018 15:37
misiek_vp1, miałem kiedyś podoba sytuacje, okazało się że przekaźnik pompy się popsuł

misiek_vp1 [off] 30-11-2018 19:45
valdezdle, "ze sluchu" nie pracuje przynajmniej tak sie wydaje, paliwo niestety zostawilem na rezerwie a bylo u mnie - 15 stopni myslalem ze moze cos jej tam zamarzlo Cool

valdezdle [off] 30-11-2018 19:01
i wogóle pompa nie pracuje? nic a nic?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
instalacja gazowa 1 generacj silnik 1.8 16v 
Clark
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2018 16:42
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Nie zrozumieliśmy się.Miałem na myśli czy ten wężyk podciśnienia jest w ogóle wpięty w dolot.Czy ktoś go nie pominął.Zdziwiło mnie ze ktoś zapodał tu pierwszą generację.Z silnikiem krokowym na wężu to jest druga generacja.Dlatego chętnie zobaczę co tam siedzi.

Moje auto: M6, diesel
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-02-2018 16:42
Awatar
Lesiu11
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2018 18:45
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4321

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Clark to inny typ reduktora

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Clark
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2018 20:10
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Sorry ale nie bardzo rozumiem do czego dążysz. Kolega powiedział że ma pierwszą generację w której musi być wężyk podciśnienia więc zapytuję czy jest on wpięty i gdzie.

Moje auto: M6, diesel
 
Lesiu11
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2018 20:29
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4321

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Clark gdzie jest tak napisane, że ma być wpięty wężyk od podciśnienia? Właśnie nie wiem do czego Ty dążysz. Mówisz o instalacji do gaźnikowca, a tu mimo, że nie ma tego wężyka na który się uparłeś to nadal jest to pierwsza generacja.

http://www.phjacu...-p761.html

dajmy na to ten reduktor,, chyba najpopularniejszy na rynku do pierwszej i drugiej generacji. Widzisz gdzieś króciec na podciśnienie?

pierwszej generacji nie definiuje jakiś wężyk od podciśnienia czy zastosowanie w przypadku zasilania realizowanego przez gaźnik, ale brak elektronicznego sterowania dawką gazu.

Obecność emulatora nie ma nic do rzeczy, on tylko rozcina wtryskiwacze i podaje opór na sterownik silnika, żeby jak nazwa wskazuje emulować ich pracę, a do jego działania potrzebna jest tylko masa i plus z elektrozaworu. W takim F3P czy F3N wystarczy rozciąć wtryskiwacz przekaźnikiem i sterownik silnika nie głupieje. W F7P sterownik zamyka zawór wolnych obrótów (jak tylko puścisz nogę z gazu, tym samym zamykając przepustnice, silnik gaśnie) po zaniku oporu na wtryskiwaczach (stąd potrzeba zastosowania emulatora)

Edytowane przez Lesiu11 dnia 23-02-2018 20:40
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Clark
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2018 20:48
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Jeśli ma ten typ to zwracam honor. Ja miałem pierwszą generację na takim reduktorze https://9.allegro...6a3e5fcf09 i tak się zastanawiałem po kiego ktoś by miał to włożyć to do wtrysku.Pytam bo różne już kwiatki widziałem pod maską i wcale bym się nie zdziwił jakby ktoś zapodał taki reduktor jak mój plus do tego montaż wężyka podciśnienia.

Moje auto: M6, diesel
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: