Menu główne
Forum
Klubowicze
Clark |
Dodany dnia 23-02-2018 16:42 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Nie zrozumieliśmy się.Miałem na myśli czy ten wężyk podciśnienia jest w ogóle wpięty w dolot.Czy ktoś go nie pominął.Zdziwiło mnie ze ktoś zapodał tu pierwszą generację.Z silnikiem krokowym na wężu to jest druga generacja.Dlatego chętnie zobaczę co tam siedzi. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-02-2018 16:42 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 23-02-2018 18:45 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Clark to inny typ reduktora Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Clark |
Dodany dnia 23-02-2018 20:10 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Sorry ale nie bardzo rozumiem do czego dążysz. Kolega powiedział że ma pierwszą generację w której musi być wężyk podciśnienia więc zapytuję czy jest on wpięty i gdzie. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 23-02-2018 20:29 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Clark gdzie jest tak napisane, że ma być wpięty wężyk od podciśnienia? Właśnie nie wiem do czego Ty dążysz. Mówisz o instalacji do gaźnikowca, a tu mimo, że nie ma tego wężyka na który się uparłeś to nadal jest to pierwsza generacja.
http://www.phjacu...-p761.html dajmy na to ten reduktor,, chyba najpopularniejszy na rynku do pierwszej i drugiej generacji. Widzisz gdzieś króciec na podciśnienie? pierwszej generacji nie definiuje jakiś wężyk od podciśnienia czy zastosowanie w przypadku zasilania realizowanego przez gaźnik, ale brak elektronicznego sterowania dawką gazu. Obecność emulatora nie ma nic do rzeczy, on tylko rozcina wtryskiwacze i podaje opór na sterownik silnika, żeby jak nazwa wskazuje emulować ich pracę, a do jego działania potrzebna jest tylko masa i plus z elektrozaworu. W takim F3P czy F3N wystarczy rozciąć wtryskiwacz przekaźnikiem i sterownik silnika nie głupieje. W F7P sterownik zamyka zawór wolnych obrótów (jak tylko puścisz nogę z gazu, tym samym zamykając przepustnice, silnik gaśnie) po zaniku oporu na wtryskiwaczach (stąd potrzeba zastosowania emulatora) Edytowane przez Lesiu11 dnia 23-02-2018 20:40 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Clark |
Dodany dnia 23-02-2018 20:48 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Jeśli ma ten typ to zwracam honor. Ja miałem pierwszą generację na takim reduktorze https://9.allegro...6a3e5fcf09 i tak się zastanawiałem po kiego ktoś by miał to włożyć to do wtrysku.Pytam bo różne już kwiatki widziałem pod maską i wcale bym się nie zdziwił jakby ktoś zapodał taki reduktor jak mój plus do tego montaż wężyka podciśnienia. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |