25 Kwiecie 2019 09:11:23
Zdjęcia użytkowników
szczypior Morcin
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jaka skrzynia jb5006, czy jb3028 ? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 27-02-2018 22:18
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć, siema. Pytanie takie mam, która z tych skrzyń jb5006 czy jb3028 lepiej będzie grała z f7r, muszę (chyba) którąś kupić bo moja jb3047 z f3p88 zaczęła ciec, jeszcze nie wiem skąd i dlaczego, ale gdyby naprawa była nie opłacalna, to coś będę musiał niestety kupić, a skoro w (możliwie bliskiej) przyszłości f3p zajmie f7r to dobrze by było kupić taką która będzie do niego odpowiednia. Oryginalnie przy tym f7r co mam jest jc5025 albo 53, cholernie krótka, 140 aż żal jechać, silnik zamiast odpoczywaćWink, musi zapindalać jak szalony.
Nie wiem jak jeżdzi f7r ze sprawną sondą i normalnym wydechem i jaki przebieg momentu, ale jeżdżąc swoim wnioskuję że dół to chyba słaby jest?
Długa skrzynia, słaby dół, nie bardzo chyba...

Jak napisałem coś nie tak, to biorę to na siebie:-).

I tak, skrzynki w zasadzie takie same, 2, 3 i 5 troszkę się różnią na papierze, w czasie jazdy pewnie nie odczuwalne, na kalkulatorze na jedno wychodzi.

Chodzi o 3028/5006 jakby co.

Dzięki.

Edytowane przez satanix dnia 05-03-2018 11:04
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 27-02-2018 22:18
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2018 12:13
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jc5 ma grubsze tryby, jest po prostu przygotowana pod większy moment
a tak serio, po tylu latach jedna cholera wie co trafisz, możesz zarówno trafić jb3 która będzie działać idealnie do końca a możesz trafić jc5 która będzie zajechana jak mokasyny mojżesza, biegi będziesz wybierać jak w krazie i każdy bieg będzie wypadać

jak już masz jc5 to możesz spróbować podmiany samych trybów 5 biegu żeby w trasie mieć ciszej i ekonomiczniej, nie mam pod ręką mojego arkusza i nie powiem ci czy jest dawca który mocno zmieni skrzynię

2.0 bardziej jedzie dołem niż 1.8, z butem w podłodze i tak nie ma znaczenia sprawność sondy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2018 20:04
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Jc5 odpada, krótka w cholerę, przy wybieraku już leje, szkoda zachodu z wymianą czegokolwiek, jak będzie chętny to pójdzie za cenę złomu, albo tam wyląduje, no chyba że zostawię "na potem". A f7r ma wylądować w 19-stce i chodziło głównie o to czym różnią się jb3028 i jb5006, różnica 2,3 i 5 bieg to wiem i jak to by grało z f7r, na kalkulatorze wyszło jedno, więc pewnie różnica mikro, ale to już nieważne.

2.0 pewnie dół ma lepszy z tym że moje 1.8 multi zbiera się bez przymuleń (nie zalewa go), nie faluje i ogólnie zachowuje się poprawnie (bo jeżdzi nim moja mamaWink), niema porównania z tym co było na walniętej sondzie, a było tak samo jak teraz w f7r, nawet gorzej.
Tak że sonda ma jakieś znaczenie, a wydech też nie jest bez znaczenia, to co tam było i w części jeszcze jest, to ja pie....e, ale to też już nieważne. Jak długa będzie be, albo się zmieli, to pobawię się trybikamiWink.

Jak będziesz miał ten arkusz i będzie tam coś ciekawego, to z góry Dzięki.
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2018 21:00
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Jc5 odpada, krótka w cholerę

a wiesz że są rózne i np. jc5002 jest jedną z najdłuższych skrzyń, raczej byś na niej nie dociągnął 5 biegu do odcinki...
sprawdź w kalkulatorze...
to skrzynia z dT

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2018 11:05
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Nooo, sprawdziłem i wygląda to zachęcająco, v-max będzie pewnie 200+ (jak da radę), ale czy na dole starczy momentu? Z resztą, zawsze mogę wymienić.
Znalazłem takie na allegro (Strzegom), trochę droższe i dalej, ale to nie problem, czekam na hajs i jak coś zostanie to najwyżej wycieczka będzieGrin. Droga wycieczka, licząc 10/100km.
Kurka, zanim ja to wszystko poskładam to cholera zima przyjdzieShock, o uruchomieniu nawet nie mówię.

Te jb3 i jb5 znalazłem tak na szybko, w promieniu 100km. od mojego garażu, dlatego innych nie sprawdzałem.

Do Strzegomia i nazat, prawie 500km!!, ciekawa ta wycieczka może być, ciekawaWink.
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2018 16:32
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

najlepiej zobacz jakie skrzynie po ile są w twoim zasięgu dojazdu a potem sprawdź sobie która najfajniejsze ma przełożenia
i dumaj co wtedy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
satanix
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2018 21:07
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

W zasięgu mam jb5006 w Świętochłowicach, jb3028 w miejscowości Pruchna i jc5002 w Strzegomiu, no i jb3047 która siedzi w aucie razem z f3p88 i nie cieknie, a już myślałem!, ale to płyn z króćca dolnego nagrzewnicy tak się rozpindalał w koło.
Tak szczerze mówiąc, "wypłaty" już niema, ale mam na uwadze co napisałeś i na pewno mi się to przyda. Szkoda trochę tej wycieczki, ale z drugiej strony następny "grat" by zawadzał, a miejsce mi się przyda.

Dzięki.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: