21 Czerwiec 2018 01:04:10
Zdjęcia użytkowników
pajazywiec Crissu84
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6657



Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

satanix [off] 19-06-2018 18:35
Wpadnę zobaczyć jak swoje ogarnę, albo wcześniej Wink.

Fhrancuz_heblowany [off] 19-06-2018 14:20
Dzięki!

Damage [off] 18-06-2018 23:21
Gratulacje zakupu Smile

Fhrancuz_heblowany [off] 18-06-2018 21:57
Pod strzechę zawitał kolejny samochód. W sumie mam r24 Wink

SILVER [off] 16-06-2018 14:29
Witam, ma ktoś czujnik położenia przepustnicy do 1.8 16V chętnie kupię

Dzejkob [off] 15-06-2018 21:47
Damage nie z gazem jest coś innego bo podczas jazdy potrafił się i 5 razy pod rząd włączyć i wyłączyć aż w końcu padł

Damage [off] 15-06-2018 14:42
Zobacz kabel z gazu na akumulatorze na klemie.Pare razy zdarzyło mi się że się urywał.

Dzejkob [off] 15-06-2018 07:09
Na benzynie gaz mi się zepsuł i się nawet nie włącza

Kujtek [off] 14-06-2018 10:36
Dzejkob, na benzynie czy na gazie?

Dzejkob [off] 12-06-2018 07:48
Witam wszystkich mam taki problem z moją Renia na zimnym silniku chodzi ok ale jak się nagrzeje i zgasze a puzniej odpal to wtedy chodzi na 2 baniaki kable cewka kopułą palec nowe głowica robiona już sam nie wiem co jest grane proszę o pomoc


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak zablokować korektor hamowania przy belce? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar


Postów: 71

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć. Czy może mi ktoś napisać w jakiej pozycji mam zablokować ten cały korektor siły hamowania przy belce?
Czy ma być w pozycji "do belki"?, czy "do kabiny"?, i jak to zrobić?, działa na niego jakaś siła czy co?, trytytka starczy??
Uwaliłem ten "łącznik" belka-korektor, nie wiem czy był sprawny, a nowy odpada, w IC ponad 800,-!!bicz, cały renifer był niewiele droższy.
Wywalenie go na razie nie wchodzi w grę, chwilowo mam dosyć leżenia pod autem, a z tego co sprawdziłem niczego nie da się odkręcić piii,piii,piii.

Dzięki.

Edytowane przez satanix dnia 13-03-2018 18:38
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 10:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4311

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

zapewne i tak jest zablokowany/zardzewiały i nie działa

wywal go całkiem, wystarczy dać dłuższe przewody elastyczne

to cięgno wraz ze wzrostem obciążenia popycha ramię regulatora i zwiększa przepływ płynu do tylnych zacisków zwiększając ich siłę hamowania. czyli im bardziej wcisniesz to ramie w kierunku kabiny tym mocniej będzie hamował tył.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 13:11
Awatar


Postów: 71

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Tak sobie pomyślałem po przeglądnięciu fotek, a ta "wajcha" korektora chodzi przód-tył, z tym że do tyłu z lekkim oporem i odbija do przodu (kabiny), czyli tak zostawić?, czy też "łapnąć" ją czymś żeby była całkiem nieruchawa?
Przewody to dopiero jak będzie ciepło, teraz w garażu syf, wilgoć i korniki, jak tam postawię auto to na wiosnę huta.(korniki)

Dzięki.

Tą nakrętkę z cięgna mogłem odkręcić palcami, ktoś tam kiedyś zaglądał, dlatego całkiem możliwe że to jeszcze działało, do czasu kiedy tego nie ruszyłemWink
Wiele rzeczy działa, aż tu nagle pojawiam się jaBaseball.
 
Clark
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2018 21:47
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Z tego co mi wiadomo to wywalenie korektora będzie skutkowało dymem z opon przy każdym mocniejszym hamowaniu. Po to on jest aby takim sytuacjom zapobiegać i reguluje siłą hamowania zależnie od obciążenia tylnej osi pasażerami/ ładunkiem.Nie lepiej poszukać sprawnej używki?

Moje auto: M6, diesel
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2018 07:02
Awatar


Postów: 71

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Z tego co wyczytałem tak powinno się dziać, ale czy będzie? Ciężko sprawdzić bo mam tam abs. Na dziś, nawet gdybym miał nówkę w ręce, to i tak bym nie założył, robota z poziomu podłogi garażowej, to uj nie robota, więcej strat niż pożytku, przewody się poukręcają 100%, koszty nie duże, ale nie,nie,nie, nie teraz.

Czy ta "dżwignia" korektora musi być unieruchomiona?
Czy przesuwa się podczas naciskania hamulca?
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: