14 Grudzie 2018 13:21:38
Zdjęcia użytkowników
siewa5 andrzej1940
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6653


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:31
Skrzynie macie pk1 w v6 żadnego jb ani jc nie dopasujecie

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:13
Wyciąć to można sobie rysunek i pod maskę tam wrzucić

gielab0019 [off] 06-12-2018 01:12
jonowaty, Radson, tylko, że projekt skończył się niepowodzeniem jaka skrzynia chcecie to zepnac jakimi polosiami Gdzie macie miejsce na chłodnice ? Pomijając fakt budowy wiązki od nowa

Radson [off] 04-12-2018 20:34
mirek29a, spokojnie wejdzie F7R od megane I z V6 to na pewni trzeba ścianę grodziową ciąć zdj z silnikiem od peugeot-a http://photobucke.
..Ng==/?ref=

jonowaty [off] 04-12-2018 12:02
gielab0019, V6 też się da, ale trzeba trochę budę ciąć żeby weszło Smile

gielab0019 [off] 03-12-2018 22:07
mirek29a, F4R 140KM wejdzie Volvo całkowicie inny osprzęt V-ka w życiu

mirek29a [off] 03-12-2018 20:41
powiedzicie mi jaki mx silnik moze wejsć pod bude 19stki ? 2-3 litry 200km z np lagi da rade zmiescić

jonowaty [off] 02-12-2018 15:37
misiek_vp1, miałem kiedyś podoba sytuacje, okazało się że przekaźnik pompy się popsuł

misiek_vp1 [off] 30-11-2018 19:45
valdezdle, "ze sluchu" nie pracuje przynajmniej tak sie wydaje, paliwo niestety zostawilem na rezerwie a bylo u mnie - 15 stopni myslalem ze moze cos jej tam zamarzlo Cool

valdezdle [off] 30-11-2018 19:01
i wogóle pompa nie pracuje? nic a nic?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak zablokować korektor hamowania przy belce? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar


Postów: 93

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć. Czy może mi ktoś napisać w jakiej pozycji mam zablokować ten cały korektor siły hamowania przy belce?
Czy ma być w pozycji "do belki"?, czy "do kabiny"?, i jak to zrobić?, działa na niego jakaś siła czy co?, trytytka starczy??
Uwaliłem ten "łącznik" belka-korektor, nie wiem czy był sprawny, a nowy odpada, w IC ponad 800,-!!bicz, cały renifer był niewiele droższy.
Wywalenie go na razie nie wchodzi w grę, chwilowo mam dosyć leżenia pod autem, a z tego co sprawdziłem niczego nie da się odkręcić piii,piii,piii.

Dzięki.

Edytowane przez satanix dnia 13-03-2018 18:38
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 10:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4321

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

zapewne i tak jest zablokowany/zardzewiały i nie działa

wywal go całkiem, wystarczy dać dłuższe przewody elastyczne

to cięgno wraz ze wzrostem obciążenia popycha ramię regulatora i zwiększa przepływ płynu do tylnych zacisków zwiększając ich siłę hamowania. czyli im bardziej wcisniesz to ramie w kierunku kabiny tym mocniej będzie hamował tył.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 13:11
Awatar


Postów: 93

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Tak sobie pomyślałem po przeglądnięciu fotek, a ta "wajcha" korektora chodzi przód-tył, z tym że do tyłu z lekkim oporem i odbija do przodu (kabiny), czyli tak zostawić?, czy też "łapnąć" ją czymś żeby była całkiem nieruchawa?
Przewody to dopiero jak będzie ciepło, teraz w garażu syf, wilgoć i korniki, jak tam postawię auto to na wiosnę huta.(korniki)

Dzięki.

Tą nakrętkę z cięgna mogłem odkręcić palcami, ktoś tam kiedyś zaglądał, dlatego całkiem możliwe że to jeszcze działało, do czasu kiedy tego nie ruszyłemWink
Wiele rzeczy działa, aż tu nagle pojawiam się jaBaseball.
 
Clark
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2018 21:47
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Z tego co mi wiadomo to wywalenie korektora będzie skutkowało dymem z opon przy każdym mocniejszym hamowaniu. Po to on jest aby takim sytuacjom zapobiegać i reguluje siłą hamowania zależnie od obciążenia tylnej osi pasażerami/ ładunkiem.Nie lepiej poszukać sprawnej używki?

Moje auto: M6, diesel
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2018 07:02
Awatar


Postów: 93

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Z tego co wyczytałem tak powinno się dziać, ale czy będzie? Ciężko sprawdzić bo mam tam abs. Na dziś, nawet gdybym miał nówkę w ręce, to i tak bym nie założył, robota z poziomu podłogi garażowej, to uj nie robota, więcej strat niż pożytku, przewody się poukręcają 100%, koszty nie duże, ale nie,nie,nie, nie teraz.

Czy ta "dżwignia" korektora musi być unieruchomiona?
Czy przesuwa się podczas naciskania hamulca?
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: