Menu główne
Forum
Klubowicze
TermiFNFAL |
Dodany dnia 06-04-2018 21:50 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jako że stare renówki mają te malutkie zaworki wysokiego i niskiego ciśnienia to moje pytanie brzmi, czy ma ktoś z was może namiar na jakieś przejściówki na te standardowe rozmiary? W necie nie mogę niz znaleźć... Mowa o clio ale pewnie w R19 z tych roczników też były te małe złączki... Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-04-2018 21:50 |
jonowaty |
Dodany dnia 07-04-2018 02:32 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
http://allegro.pl...7256690959 o coś takiego ci chodzi?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 07-04-2018 13:13 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wygląda na to że tak, po różnych frazach szukałem i nie znalazłem, dzięki wielkie Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 07-04-2018 20:08 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Wpisałem Adapter R134a i wyszło mi 20 wyników
Nie ma za co " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 08-04-2018 01:06 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Różne rzeczy wpisywałem ale nic nawet podobnego nie wyskoczyło. Jak dla mnie jesteście niezastąpieni i dlatego zadałem to pytanie tutaj Tylko teraz gorzej o zastosowanie. Bardziej myślałem o zmianie czynnika ale wyczytałem że nie tak prosto. Owszem, przejściówki przydadzą mi się do diagnozowania klim ze złączami na R12 bo zegary dostosowane do R134a. Ale czy przeróbka układu czyli wymiana oleju w sprężarce, płukanie całego układu, wymiana oringów i osuszacza pod czynnik R134a ma sens? Wiadomo jak się robi samemu ma to większy sens niż zlecając komuś. Jak serwisujecie swoje klimy ze starym czynnikiem? Macie swoje punkty czy już przerobiona pod r134a? Najgorsze jest to, że już od kilku lat w obiegu jest nowy czynnik a ten 134a już jest be dla ekoterrorystów. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-04-2018 15:15 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wymiana oringów, oleju, osuszacza i założenie przejściówek, to cała procedura przerobienia na r134a. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
misha |
Dodany dnia 09-04-2018 11:08 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Lesiu i warto zrobić płukanie układu głównie kompresora z mineralnego oleju a najlepiej wymienić w nim uszczelnienia...
Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2018 20:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja takie kupiłem i jest git, na wszelki wypadek posmarowałem klejem przed wkręceniem, nie zapomnij wykręcić starych zaworków przed nakręceniem nowych adapterów
@misha płukanie jak najbardziej, calutkiego układu, kompresor na pół i dokładnie przepłukać, parownik, skraplacz, nowe oringi, osuszacz, oleju wg. serwisówki i będzie malina tylko trzeba pamiętać by część oleju najpierw nalać prosto do kompresora po wypłukaniu benzyną ekstrakcyjną i osuszeniu @TermiFNFAL no i oczywiście ma być grany azot żebyś sto razy nie płacił za czynnik hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |