21 Listopad 2018 17:33:59
Zdjęcia użytkowników
maestro Brzozak
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

morfi609 [off] 19-11-2018 18:29
Witam Może ktoś potrzebuje drążek do belki 4drozkowej ostaly się jeden caly

BANIO@ [off] 19-11-2018 16:59
Witam, poszukuję błotnika przedniego lewego do Ph2 kod koloru 777 - bordowy w możliwie jak najlepszym stanie Wink żeby nie trzeba było lakierować Wink Ktoś coś ?

Soban [off] 18-11-2018 21:34
Witam;poszukuję panewki pompy oleju do f7p,ma ktoś jakieś stare zapasy ?

lukasz609 [off] 16-11-2018 21:59
Radson ile i dlaczego tak drogo ? ??

Radson [off] 16-11-2018 18:25
Ktoś szuka felg Speedline od R19 16v?

satanix [off] 16-11-2018 09:10
Obdzwoń autozłomy, za parę dych kupisz, albo taniej, ja za swoją 3-cią dałem 1,- (zecik). Leżała na lufcie, brudna, "wyprałem" i wygląda duuużo lepiej niż ta za 150,- z linku.

tomekrace [off] 11-11-2018 11:40
Hej, ma ktoś może kierownice do 1.8 16v na zbyciu? Mam sportowa, mogę zamienić ? ?

Noir [off] 06-11-2018 15:53
Czy to ktoś z Was jechał dziś obok mnie na rondzie Czyżyńskim w Krakowie ? Smile

PrzemekR19 [off] 04-11-2018 03:11
Tam więcej nie ma gumek. Do prowadnic są przykrecone zaciski śrubami na klucz 13

Prezes4performance [off] 03-11-2018 08:25
Obie maja gumki osłonowe ok ale mi chodzi o tą na końcu montowana na jednej z prowadnic


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Przejściówki/redukcje szybkozłączek klimatyzacji 
TermiFNFAL
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2018 21:50
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 604

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Jako że stare renówki mają te malutkie zaworki wysokiego i niskiego ciśnienia to moje pytanie brzmi, czy ma ktoś z was może namiar na jakieś przejściówki na te standardowe rozmiary? W necie nie mogę niz znaleźć...
Mowa o clio ale pewnie w R19 z tych roczników też były te małe złączki...

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 06-04-2018 21:50
Awatar
jonowaty
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2018 02:32
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

http://allegro.pl...7256690959 o coś takiego ci chodzi?

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
TermiFNFAL
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2018 13:13
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 604

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Wygląda na to że tak, po różnych frazach szukałem i nie znalazłem, dzięki wielkie Wink

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
jonowaty
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2018 20:08
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Wpisałem Adapter R134a i wyszło mi 20 wyników Cool


Nie ma za co

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
TermiFNFAL
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2018 01:06
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 604

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Różne rzeczy wpisywałem ale nic nawet podobnego nie wyskoczyło.

Jak dla mnie jesteście niezastąpieni i dlatego zadałem to pytanie tutaj Wink

Tylko teraz gorzej o zastosowanie. Bardziej myślałem o zmianie czynnika ale wyczytałem że nie tak prosto.

Owszem, przejściówki przydadzą mi się do diagnozowania klim ze złączami na R12 bo zegary dostosowane do R134a. Ale czy przeróbka układu czyli wymiana oleju w sprężarce, płukanie całego układu, wymiana oringów i osuszacza pod czynnik R134a ma sens? Wiadomo jak się robi samemu ma to większy sens niż zlecając komuś.

Jak serwisujecie swoje klimy ze starym czynnikiem? Macie swoje punkty czy już przerobiona pod r134a? Najgorsze jest to, że już od kilku lat w obiegu jest nowy czynnik a ten 134a już jest be dla ekoterrorystów.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Lesiu11
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2018 15:15
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4319

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

wymiana oringów, oleju, osuszacza i założenie przejściówek, to cała procedura przerobienia na r134a.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
misha
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2018 11:08
Awatar

Klubowicz #0049

Postów: 1059

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Lesiu i warto zrobić płukanie układu głównie kompresora z mineralnego oleju Wink a najlepiej wymienić w nim uszczelnienia...

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 306 1.6 saint tropez
Kiedyś jeszcze będzie Baccara

Moje auto: Espace IV 3,5 V6 Initiale, benzyna+LPG, 250000km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2018 20:28
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7636

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ja takie kupiłem i jest git, na wszelki wypadek posmarowałem klejem przed wkręceniem, nie zapomnij wykręcić starych zaworków przed nakręceniem nowych adapterów

@misha płukanie jak najbardziej, calutkiego układu, kompresor na pół i dokładnie przepłukać, parownik, skraplacz, nowe oringi, osuszacz, oleju wg. serwisówki i będzie malina
tylko trzeba pamiętać by część oleju najpierw nalać prosto do kompresora po wypłukaniu benzyną ekstrakcyjną i osuszeniu

@TermiFNFAL no i oczywiście ma być grany azot żebyś sto razy nie płacił za czynnik

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: