24 Luty 2019 00:41:33
Zdjęcia użytkowników
Tw4rDy tigr123
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
C3J - katalizator? 
chazy_chez
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2018 21:09
Awatar


Postów: 76

Data rejestracji: 14.08.2012 09:18
Skąd: śląskie
Mysłowice

Mam taki mały problem, pękł mi tłumik wokół tylnych uszu katalizatora i rura lata tam luzem. Chwyciłem środkowy obejmą na śrubę, by bezpieczniej się poruszać.
Powiedzcie mi co jest najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji? Ospawać to dookoła by wróciła szczelność i sztywność? Może jest jakieś lepsze, ekonomiczniejsze rozwiązanie? jak np strumienica albo jakaś rura?

Zdjęcie:

https://1drv.ms/u/s !AnZOk6OWHng0gZN59ECmbAxZYC-DgA

i64.tinypic.com/15pr91y.gif

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-07-2018 21:09
Awatar
Fhrancuz_heblowany
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2018 00:08
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

1.1 Wytnij flansze całkowicie i zastosuj taki łącznik:
https://automator...0250-1.jpg

1.2 Wyrzeźb swój łącznik.

2. Zaspawaj. Bardziej się tego nie da zepsuć.

3. Kup nowy katalizator RotflRotfl

4. Wywal kata i wstaw rurkę. Strumienica to raczej strata czasu i pieniędzy. W wypadku wyboru tej opcji, najlepiej byłoby wytłuc ceramikę ze starego kata, wypchać go watą (ogniotrwałą) i wstawić w niego rurkę. Nie będzie wzbudzać podejrzeń.

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2018 12:33
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

rura - może być głośniej
strumienica - jw. + koszt bez sensu, nic nie daje
tłumik środkowy wyciszający - same zalety, tego silnika i tak nie zdławisz bardziej a będzie chociaż cicho

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
chazy_chez
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2018 21:06
Awatar


Postów: 76

Data rejestracji: 14.08.2012 09:18
Skąd: śląskie
Mysłowice

Okej, sprawdzę jakie mam opcję jak jutro odwiedzę warsztat. Zobaczymy co i za ile mi zaproponują Wink
Dzięki za sugestie, dam znać co wyszło Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
 
Lesiu11
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2018 23:19
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4321

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

mała podpowiedz. Może być zwykła rura byle nie cokolwiek AWG. Mialem 3 podejscia i zawsze ich puchy wpadały w rezonans ze na autostradzie można ogłuchnąć

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Fhrancuz_heblowany
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2018 15:42
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

"TŁUMIK W OBUDOWIE KATALIZATORA" - allegro. Dobre sobie, wcześniej tego nie spotkałem. Ciekawe, skoro nowy katalizator kosztuje 100zł więcej Smile

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
jonowaty
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2018 18:43
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@Fhrancuz_heblowany mam do F3P dedykowane do r19i z dłuższej perspektywy czasu nie polecam Smile

Po 2 albo 3 latach wymieniałem sonde, to tak się zapiekło że musiałem grzać palnikiem i kluczem do rur odkręcić, a później na nowo gniazdo nagwintowac. Tania chińska stal :/


I jak się otworzy okno to słychać takie chore pierdzenie :/

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Fhrancuz_heblowany
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2018 22:20
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

@jonowaty nie dziwi mnie to szczerze mówiąc, chociaż jakbym miał rozważać protezę to brałbym tani zamiennik pod uwagę. Pewnie i tak najlepiej dozbierać na coś pokroju Magnaflow i załatwić sprawę raz a porządnie. Fajnie sobie pofantazjować Smile

Z tego co zauważyłem to niektórzy producenci OEM stosują gwinty pod sondę wykonane z mosiądzu, może warto zwrócić na to uwagę.

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: