20 Padziernik 2018 13:36:45
Zdjęcia użytkowników
Swierzak90 kimada
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dectane1995 [off] 17-10-2018 23:04
Panowie pytanko nie kisi ktoś gdzieś w piwnicy emblematów 16v ? Chętnie odkupię Wink

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, i weź odpisz Pfft

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, raczej ciężki już temat. Jedyne wyjście to chyba przeszczep zwrotnic

Prezes4performance [off] 16-10-2018 20:03
I jak nikt nie ma takich na sprzedaż?

satanix [off] 16-10-2018 17:34
W moim htb z 1.8 multi są 259mm. z abs-em, może ma to znaczenie? W drugim sam założyłem. Ph2 jak co.

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 14:09
238*

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 14:09
satanix, chyba chodzi ci o np cabrio RSI a nie zwykła 19 z multi, bo te miały 238mm. Mam 1.8 multi 110 i mam 238,tak samo miałem cabrio z 1.8 multi automat 90km to też 23i

Prezes4performance [off] 14-10-2018 22:52
Ok jak ktoś ma takie zaciski i jazma proszę o cenę foto na pw

satanix [off] 14-10-2018 22:12
r19 1.8 multi, r19 1.8 16v.

Prezes4performance [off] 14-10-2018 19:17
O wielkości wiem ale z jakiego modelu i pojemności szukac


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
po uczelnieniu pompy paliwa 
czaja48
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2018 17:30
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Witam
Mam następujący problem:
Ciekło mi z pompy paliwowej wiec mechanik zaniósł ja do naprawy do pompiarza który ja naprawił/zregenerował (za 600zl). Po ponownym zamontowaniu ja w aucie gdy przekręci się kluczyk aby wyłączyć silnik samochód nie gaśnie (wszystko się wyłączą ale nie silnik).
O co chodzi, mam wrażenie ze to coś z immobilizerem ?

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-08-2018 17:30
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 00:20
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wszystkie wtyczki podpięte?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
czaja48
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 10:34
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

raczej tak, co tam można by pominąć ...

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 10:47
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

na dieslach się nie znam kompletnie, ale nie ma tam jakiegoś elektrozaworu do gaszenia silnika?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
czaja48
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 14:04
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

a jak to wygląda lub gdzie szukać ?

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2018 10:47
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wrzuć kilka ładnych fotek tej pompy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
jachu190
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2018 22:02
Awatar


Postów: 404

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Na samej pompie jest elektrozawór.

Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
tomi
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2018 22:05
Moderator Awatar


Postów: 626

Data rejestracji: 26.07.2005 21:54
Skąd: śląskie
Częstochowa

Z prawej strony pompy. Jeden kabelek

Była R19 1.9dt RT z ABS 94r.

Moje auto: Renault Laguna/Megane/I30, diesel
 
TermiFNFAL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2018 01:13
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 603

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Rozwiązałeś już ten problem?
Te stare dizelki nie mają klapy gaszącej bo jakby miały to pewnie by i gasł.
Tu wszystkim steruje pompa wtryskowa, straci napięcie po zapłonie i ma odciąć paliwo. Z jakiegoś powodu nie traci tego napięcia lub ciągnie je z czego innego - usterka może być bardzo prosta, np spalony bezpiecznik. Ale nie musi.
Jeśli była ruszana tylko pompa to szukałbym coś na instalacji elektrycznej w jej pobliżu.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: