26 Kwiecie 2019 14:19:24
Zdjęcia użytkowników
PAZIA87 Grzester
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
po uczelnieniu pompy paliwa 
czaja48
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2018 17:30
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Witam
Mam następujący problem:
Ciekło mi z pompy paliwowej wiec mechanik zaniósł ja do naprawy do pompiarza który ja naprawił/zregenerował (za 600zl). Po ponownym zamontowaniu ja w aucie gdy przekręci się kluczyk aby wyłączyć silnik samochód nie gaśnie (wszystko się wyłączą ale nie silnik).
O co chodzi, mam wrażenie ze to coś z immobilizerem ?

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-08-2018 17:30
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 00:20
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wszystkie wtyczki podpięte?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
czaja48
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 10:34
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

raczej tak, co tam można by pominąć ...

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 10:47
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

na dieslach się nie znam kompletnie, ale nie ma tam jakiegoś elektrozaworu do gaszenia silnika?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
czaja48
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2018 14:04
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 17.12.2010 18:42
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

a jak to wygląda lub gdzie szukać ?

Zawsze & Wszedzie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2018 10:47
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wrzuć kilka ładnych fotek tej pompy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
jachu190
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2018 22:02
Awatar


Postów: 405

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Na samej pompie jest elektrozawór.

Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
tomi
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2018 22:05
Moderator Awatar


Postów: 626

Data rejestracji: 26.07.2005 21:54
Skąd: śląskie
Częstochowa

Z prawej strony pompy. Jeden kabelek

Była R19 1.9dt RT z ABS 94r.

Moje auto: Renault Laguna/Megane/I30, diesel
 
TermiFNFAL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2018 01:13
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 607

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Rozwiązałeś już ten problem?
Te stare dizelki nie mają klapy gaszącej bo jakby miały to pewnie by i gasł.
Tu wszystkim steruje pompa wtryskowa, straci napięcie po zapłonie i ma odciąć paliwo. Z jakiegoś powodu nie traci tego napięcia lub ciągnie je z czego innego - usterka może być bardzo prosta, np spalony bezpiecznik. Ale nie musi.
Jeśli była ruszana tylko pompa to szukałbym coś na instalacji elektrycznej w jej pobliżu.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: