23 Kwiecie 2019 20:33:57
Zdjęcia użytkowników
MiSiEk6996 hyjdla
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F3p multi, powietrze w układzie paliwowym. 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 11:33
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć. Pacjent to f3p multi z zapowietrzającym się układem paliwowym, myślałem że to jakiś czujnik, sonda, pompa paliwa, kupowałem, zamieniałem na takie z takiego samego silnika i nic i nie ważne czy mam w baku 2 czy 20 litrów, wystarczy że otworzę drugą klapkę w przepustnicy i zaczyna prychać, gaz trzeba odpuszczać i dodawać, ruszanie tylko z gazem w podłodze, dzieje się tak też kiedy zaliczę jakiś szybszy zakręt, długość trwania tego "cyrku" zależy od liczby zakrętów! Zamieniałem ostatnio listwę wtr. i z wężyka doprowadzającego paliwo spindala powietrze i to ile! Zauważyłem to dopiero teraz, bo zacząłem robotę zaraz po zgaszeniu tego prychadła. Po dłuższym postoju jest ok., ale wystarczy jw.
Co jest przyczyną?, działo się to w dwóch budach, bo silnik przekładałem, teraz jest tam gdzie był po zakupie.


Właśnie w tej budzie miało być zamontowane to, co miałem skończyć w zeszłym roku, a tak dupa, nie mogę go wyciągnąć puki jest niesprawny. I tak już mija 1,5 roku atrakcjiWink.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-08-2018 11:33
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 14:58
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

W zbiorniku masz czarne korytko w którym leży pompa ono ma za zadanie utrzymanie paliwa na zakrętach.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 17:16
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Jutro z rana jak nie zasnę to obadam to koryto, wiem że tam jest, tylko nie wiem czy całe, ale to tyczyłoby się tylko zakrętów, a co z prostą?.

Kiedyś na bardzo "głębokiej" rezerwie, na stanowczo zbyt szybko pokonywanym winklu, zwyczajnie zgasnął (też f3pm), ale pokręciłem troszkę dłużej i heja, żadnego wydziwiania, kręcił do odcinki, więc wiem że na oparach może się tak stać.

Mam teorie że to wina pompki i tego wężyka przy niej.
Pompka działa na pół gwizdka (zajechana),dwie sztuki?, wężyk nieszczelny. Jak jadę spokojnie to jest ok., pompka działa, paliwo przez nieszczelny wężyk ląduje w baku, a jak przycisnę to pompka nie może wydolić i przez nieszczelny wężyk zasysa powietrze. Trochę naciągane, ale zbadam.

Dodam że wcześniej odpinałem wtyczki po kolei, w końcu odpiąłem wszystko, krokowca odpiąłem i lipa, nawet rozrząd przestawiałem, bo może...a tu takie butyWink.
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2018 00:02
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@satanix a to było fabrycznie multi? nie siedziało tam jakieś mono i ta pompka po nim nie została?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2018 08:52
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Wczoraj wywaliłem wszystko, koryto jest, pompka Bosch o numerku końcowym 044 zamieniona na 045, albo na odwrót, no z multi na mono, mam takie i takie, normalnie kręci do 5000tys., ale objawy te same , w tych samych okolicznościach.
Odpiąłem wężyk powrotu, a tu kurna saturator, bąbelków od cholery, wypływ sprawdziłem metodą przekręcania kluczyka, ale bąbelków nie było, dzisiaj założę nowe węże, tam i z powrotem i filtr paliwa i zobaczę czy to coś zmieni.

Pompka z multi siedzi teraz w mono i żadnych cyrków niema.

Czy regulator ciśnienia może mieć wpływ na takie zachowanie silnika?

Wymieniłem filtr i przewody i uj, dwa razy zgasł za zakrętem, żebym to jeszcze przy.......ał, ale spod świateł ruszałem.
Wymienię jeszcze ten wężyk w pompce, bo daje się wyczuć że zasysa lufcik, jak doprychałem się pod garaż to otwarłem bagażnik i kurna usłyszałem i pod palcami wyczułem, że bąbelki walą razem z paliwem.

Po paru dniach "testów" doszedłem do wniosku że 3 rzeczy mogą być winne, pompka (wymieniona na nową), regulator ciśnienia (dwa uszkodzone?, zaślepiony), albo filtr do którego idzie wężyk z pływaka. Jak poskładałem wszystko do kupy to zaczął cudować, jak odłączyłem ten wężyk to było git. Mam to całe ustrojstwo wywalone. Sam nie wierzę że to może być to, ale na razie chodzi względnie normalnie, tylko nie wiem jak długoWink.

Edytowane przez satanix dnia 28-08-2018 13:45
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: