23 Lipiec 2019 08:38:52
Zdjęcia użytkowników
Mike_Renault_19 xnecrox5
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6655


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile

mareczek [off] 10-06-2019 19:09
Elo mordeczki. Po kilku latach zacząłem tęsknić za R19. Ma ktoś coś fajnego, uczciwego do sprzedania albo godnego polecenia?

TermiFNFAL [off] 08-06-2019 23:03
Jak za darmo to biere Grin moj tele w razie co masz

Robsajson [off] 04-06-2019 00:28
TermiFNFAL, Nawet Ci dam je za free ale czasu brak jak na razie.Na Braniborskiej bywam nawet z trzy razy dziennie ale tylko szybkim przelotem.

Damianos019 [off] 03-06-2019 15:56
Poszukuje lamp do ph1 dwubarwnych.Ktoś coś?Może być prawa lub komplet.

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:28
Robsajson, a Ty mi te szklanki dowieziesz czy zapomniałeś o mnie? Grin

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:27
Tyle że mam delikatny problem z wysprzęglaniem i kopię forum Wink

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:25
Ale mi się dłuższej zachciało... gdzie kupiłem długa za 350 już z wysyłką a łącznie wyszło mnie to 3000 zł gdzie ostatecznie i tak nauczyłem się sam naprawiać skrzynie i sam sobie zrobiłem to co chciałem Grin

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:24
Sorki za odkopywanie tematów w skrzyniach biegów i poproszę złotą łopatę Wink ale miałem ostatnio wały ze skrzynią biegów (właściwie jakbym zostawił ori to by było wszystko w porządku)

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F3p multi, powietrze w układzie paliwowym. 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 11:33
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć. Pacjent to f3p multi z zapowietrzającym się układem paliwowym, myślałem że to jakiś czujnik, sonda, pompa paliwa, kupowałem, zamieniałem na takie z takiego samego silnika i nic i nie ważne czy mam w baku 2 czy 20 litrów, wystarczy że otworzę drugą klapkę w przepustnicy i zaczyna prychać, gaz trzeba odpuszczać i dodawać, ruszanie tylko z gazem w podłodze, dzieje się tak też kiedy zaliczę jakiś szybszy zakręt, długość trwania tego "cyrku" zależy od liczby zakrętów! Zamieniałem ostatnio listwę wtr. i z wężyka doprowadzającego paliwo spindala powietrze i to ile! Zauważyłem to dopiero teraz, bo zacząłem robotę zaraz po zgaszeniu tego prychadła. Po dłuższym postoju jest ok., ale wystarczy jw.
Co jest przyczyną?, działo się to w dwóch budach, bo silnik przekładałem, teraz jest tam gdzie był po zakupie.


Właśnie w tej budzie miało być zamontowane to, co miałem skończyć w zeszłym roku, a tak dupa, nie mogę go wyciągnąć puki jest niesprawny. I tak już mija 1,5 roku atrakcjiWink.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-08-2018 11:33
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 14:58
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

W zbiorniku masz czarne korytko w którym leży pompa ono ma za zadanie utrzymanie paliwa na zakrętach.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2018 17:16
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Jutro z rana jak nie zasnę to obadam to koryto, wiem że tam jest, tylko nie wiem czy całe, ale to tyczyłoby się tylko zakrętów, a co z prostą?.

Kiedyś na bardzo "głębokiej" rezerwie, na stanowczo zbyt szybko pokonywanym winklu, zwyczajnie zgasnął (też f3pm), ale pokręciłem troszkę dłużej i heja, żadnego wydziwiania, kręcił do odcinki, więc wiem że na oparach może się tak stać.

Mam teorie że to wina pompki i tego wężyka przy niej.
Pompka działa na pół gwizdka (zajechana),dwie sztuki?, wężyk nieszczelny. Jak jadę spokojnie to jest ok., pompka działa, paliwo przez nieszczelny wężyk ląduje w baku, a jak przycisnę to pompka nie może wydolić i przez nieszczelny wężyk zasysa powietrze. Trochę naciągane, ale zbadam.

Dodam że wcześniej odpinałem wtyczki po kolei, w końcu odpiąłem wszystko, krokowca odpiąłem i lipa, nawet rozrząd przestawiałem, bo może...a tu takie butyWink.
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2018 00:02
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@satanix a to było fabrycznie multi? nie siedziało tam jakieś mono i ta pompka po nim nie została?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2018 08:52
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Wczoraj wywaliłem wszystko, koryto jest, pompka Bosch o numerku końcowym 044 zamieniona na 045, albo na odwrót, no z multi na mono, mam takie i takie, normalnie kręci do 5000tys., ale objawy te same , w tych samych okolicznościach.
Odpiąłem wężyk powrotu, a tu kurna saturator, bąbelków od cholery, wypływ sprawdziłem metodą przekręcania kluczyka, ale bąbelków nie było, dzisiaj założę nowe węże, tam i z powrotem i filtr paliwa i zobaczę czy to coś zmieni.

Pompka z multi siedzi teraz w mono i żadnych cyrków niema.

Czy regulator ciśnienia może mieć wpływ na takie zachowanie silnika?

Wymieniłem filtr i przewody i uj, dwa razy zgasł za zakrętem, żebym to jeszcze przy.......ał, ale spod świateł ruszałem.
Wymienię jeszcze ten wężyk w pompce, bo daje się wyczuć że zasysa lufcik, jak doprychałem się pod garaż to otwarłem bagażnik i kurna usłyszałem i pod palcami wyczułem, że bąbelki walą razem z paliwem.

Po paru dniach "testów" doszedłem do wniosku że 3 rzeczy mogą być winne, pompka (wymieniona na nową), regulator ciśnienia (dwa uszkodzone?, zaślepiony), albo filtr do którego idzie wężyk z pływaka. Jak poskładałem wszystko do kupy to zaczął cudować, jak odłączyłem ten wężyk to było git. Mam to całe ustrojstwo wywalone. Sam nie wierzę że to może być to, ale na razie chodzi względnie normalnie, tylko nie wiem jak długoWink.

Edytowane przez satanix dnia 28-08-2018 13:45
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: