20 Padziernik 2018 13:33:37
Zdjęcia użytkowników
Zeebro lutek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dectane1995 [off] 17-10-2018 23:04
Panowie pytanko nie kisi ktoś gdzieś w piwnicy emblematów 16v ? Chętnie odkupię Wink

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, i weź odpisz Pfft

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, raczej ciężki już temat. Jedyne wyjście to chyba przeszczep zwrotnic

Prezes4performance [off] 16-10-2018 20:03
I jak nikt nie ma takich na sprzedaż?

satanix [off] 16-10-2018 17:34
W moim htb z 1.8 multi są 259mm. z abs-em, może ma to znaczenie? W drugim sam założyłem. Ph2 jak co.

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 14:09
238*

PrzemekR19 [on] 16-10-2018 14:09
satanix, chyba chodzi ci o np cabrio RSI a nie zwykła 19 z multi, bo te miały 238mm. Mam 1.8 multi 110 i mam 238,tak samo miałem cabrio z 1.8 multi automat 90km to też 23i

Prezes4performance [off] 14-10-2018 22:52
Ok jak ktoś ma takie zaciski i jazma proszę o cenę foto na pw

satanix [off] 14-10-2018 22:12
r19 1.8 multi, r19 1.8 16v.

Prezes4performance [off] 14-10-2018 19:17
O wielkości wiem ale z jakiego modelu i pojemności szukac


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problemy z odpaleniem na zimnym i inne 
Gates
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2018 15:45
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 24.02.2013 18:05
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Cześc, mam problem z moim F7P. Problem jest z odpalaniem, trzeba długo kręcic, do momentu złapania temperatury faluje mocno na obrotach i gaśnie. Przy dodaniu gazu zamula go mocno. Jak już złapię jako taką temperature, trzyma obroty i nie muli się aż tak.

Z rzeczy które sprawdziłem
-tps ustawiony zgodnie z autodata 0,19 zamknieta
-zmierzony czujnik temp cieczy (biały) i temp powietrza w kolektorze (zgadza sie z autodata)
-regulator biegu jałowego - wartosci OK, otwiera się jak powiniene na krótko
-świece, kable, kopułka - OK
-Cewka sprawdzona, styki wyczyszczone
-Wszystkie masy (które znalazłem poczyszczone (2x do skrzyni, 1 nad kolektorem wydechowym, jedna pod lampa przód, jedna pod lampa tył, dwie pod deską rozdzielcza)
-map sensor po odłaczeniu nie odpala wcale, nie wiedziałem jak dokładnie go sprawdzic i druga sprawa nie jestem pewien czy mam oryginalny map sensor z 1.8 16v- czy to jakas roznica? Nigdzie nie moge znalezc ori numerów
-Sterownik sprawdzony- sygnały z czujników dochodzą do sterownika
-podmieniałem zawór na listwie ale bez zmian (nie sprawdzałem ich czy są ok- mam 3 i zakladalem 3 rozne)
-sonda lambda ok- daje sygnal, sygnal dochodzi do komputera, ale sonda jest "uniwersalna"
-sprawdzałem wszystkie weze podcisnieniowe- są całe, szczelne itd. Pamiętam, że gdzieś na podciśnieniu miała byc zwężka, ale nie pamietam na ktorym dokladnie wężu ?


Może jesteście w stanie mi pomóc? Z góry dziękuję za odzew.

Dodam tylko, że auto stało ponad rok czasu nie uzywane. Przed rokiem było ok. Paliwo oczywiscie zalane nowe, filtr paliwa tez nowy.

f7p
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-08-2018 15:45
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2018 16:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4319

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Moze cewka albo czujnik polozenia walu zmienia wartosci pod wplywem ciepla. Mapsensor jest ten sam dla kazdej wersji.

U mnie zagial sie kiedys czy zatkal wezyk krociec do mapsensora. Wtedy strasznie falowal i kopcil. Puscilem wtedy podcisnienie poza orginalna metalowa rurka

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Gates
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2018 11:27
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 24.02.2013 18:05
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Mam z 5 czujnikow polozenia walu i wszystko jest "teoretycznie ok". Popodmieniam je jeszcze, moze akurat ten zalozony wariuje. A co do rurki, nie sprawdzalem droznosci, moze akurat cos z nia nie tak. Najdziwniejsze, ze auto nie chce zapalic na zimnym- gasnie co 5 sekund. Dopiero po 10min odpalania jak zlapie temp, pali od strzala i trzyma obroty. Wywale dzisiaj jeszcze 5-ty wtrysk i zobacze, moze w nim jest problem. I jeszcze jedno. Do obudowy filtra wchodza dwa weze, jeden od regulatora biegu jalowego, a drugi odma. Czy brak puszki filtra, czyli automatycznie regulator bierze powietrze prosto z atmosfery, ma wplyw na jego prace? Tzn prace silnika. Czy jakis opor ktory stawia filtr powietrza moze wplywac na to jak pracuje?


[b]Treść dodana dnia 31 sierpie


[b]Treść dodana dnia 31 sierpie

Edytowane przez Gates dnia 31-08-2018 18:01
f7p
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2018 13:28
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Gates w 16v odma nie idzie do obudowy filtra, tylko prosto z pokrywy silnika do kolektora ssącego

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
TermiFNFAL
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2018 01:00
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 603

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Jesteś z wrocka? Podstaw mi auto, ja je komputerem przebadam pod względem wartości rzeczywistych. Wiadomo, musisz mi zostawić bo muszę badać na zimnym Wink

To co opisujesz to jakby 90% wina czujnika temperatury. Mi mój F7P też robi psikusy ale to muszą być naprawdę mrozy - ale normalnie odpala - muszę go zostawić na kilka minut aby się troszkę nagrzał bo jak od razu spróbuję ruszyć to mi go przylewa i gaśnie, a przy próbie odpalenia silnik zachowuje się jakby nie miał kompresji (kręcenie w puste). I nie rozwiązałem tego nawet z komputerem. Po prostu daję mu popracować na wolnych kilka minut zanim ruszę (na mrozie oczywiście)

Edytowane przez TermiFNFAL dnia 26-09-2018 01:05
Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: