Menu główne
Forum
Klubowicze
crackers |
Dodany dnia 10-03-2006 14:22 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No wiec jak w temacie. Brat ma Golfa III 1.9TD i moje F7P chodzi bardzo podobnie, tak no klekocze Jakis patent co to moze byc
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-03-2006 14:22 |
evilvirus |
Dodany dnia 10-03-2006 14:33 |
Postów: 43 Data rejestracji: 16.06.2005 21:37 Skąd: - |
u mnie silnik tez chodzi jak diesel ale tylko zaraz po odpaleniu auta, zanim sie silnik nagrzeje... byc moze to wina oleju...
'93, F3N 1721 cm3, 73KM LPG, czerwony, kubełki, sportowa kierownica, atermiczne szyby Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
mabee |
Dodany dnia 10-03-2006 14:38 |
Postów: 24 Data rejestracji: 28.02.2006 09:31 Skąd: łódzkie Zgierz |
Ja mam ten problem przy deszczu. Woda wchodzi w tą obudowę świec na silniku i wciska się w fajki odłączając prąd od świec. Chodzi wtedy na 3 lub na 2 garach. Przy moim silniczku 16V są dłuugie fajki i nie tak łatwo jest tą wodę usunąć. Nikt nie wie co zrobić żeby tej wody tam nie było.
Edytowane przez mabee dnia 10-03-2006 14:39 Mabee - 0113 Renault Thalia 1.2 16V Pb95 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d
|
|
|
pawelpp |
Dodany dnia 10-03-2006 15:22 |
Postów: 627 Data rejestracji: 02.11.2005 10:35 Skąd: - |
Panowie jak byscie poczytali to znalezlibyscie,ze skoro klekocze na zimnym silniku to zaworki trzeba pewnie ustawic! Bylo troche tego na forum i stad to wiem ha ha.
R19 1,8 Cabrio F3P 95r - SPRZEDANA
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 10-03-2006 18:46 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ale on klekocze bez deszczu i jak jest cieply tak samo
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
malecki |
Dodany dnia 10-03-2006 19:43 |
Postów: 195 Data rejestracji: 21.07.2005 21:23 Skąd: - |
Ja mam tez podobnie, jak jest zimny przy przeciążeniach np. ruszanie na małym gazie,(diesel) jak się rozgrzeje już troszke lepiej. Ale ogólnie porażka aż wstyd. Zawory wyregulowane ksiązkowo , a jeden z miejscowych mechanizatorów powiedział mi że to pewnie" tłok jest pęknięty" śmiech w biały dzień. Autko ma przejechane 108000km. Nie mam pojęcia co to jest , podejrzewam jeszcze czujnik spalania stukowego ale nie orientuje się wogóle jak to słychać jak jest popsuty i czym się to objawia. Troszke czytałem tu na forum ale same ogólniki nic z tego nie wiem.
renault 19 1.8s RT chamade ph II Moja renia to SPRITE , a inne auta to PRAGNIENIE. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 140000km
|
|
|
tomspeed |
Dodany dnia 10-03-2006 23:18 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
czujnik raczej nie. spalanie stukowe sie pojawia kiedy masz wysoki bieg, male obroty i gaz do dechy. (tak w uproszczeniu) i wtedy powienien zadzialac czujnik. a mechanik moze miec racje. pekniety tlok. sam to mialem. zero roznicy w mocy a jak zmienialem pierscienie to patrze na tlok a tu ryska. moga to byc jeszcze panewki lub skrzywiony korbowod. tylko ze nie wiem co to sa za dzwieki. Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
ASUS |
Dodany dnia 11-03-2006 01:29 |
Postów: 306 Data rejestracji: 15.02.2005 22:07 Skąd: mazowieckie Warszawa |
W silniku 16V podwieszają się szklanki od zaworów, które powinny być wypychane przez olej w kierunku wałka. Trudno zgadnąć co komu stuka nie słysząc silnika. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 100000km
|
|
|
Reve |
Dodany dnia 11-03-2006 07:22 |
Postów: 94 Data rejestracji: 07.07.2005 18:02 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
u mnie to samo, widocznie 16v tak maja i juz.. rozbierac nie bede bo nie umiem a szkoda na razie mi kasy na mechanika.. wymienie olej i sie zobaczy.. znajomy mechanik powiedzial ze popychacze mogą halasowac w ten sposób, i raczej nie klekot taki glosny tylko takie cykanie.. wlasnie do diesla podobne
Błekitna R19 1.8 16v coupe ph2. '91 po remoncie silnika
141 hp prawdziwy monster ;] R19 1.4C3J Chamade '91 phase2, |
|
|
Kune |
Dodany dnia 11-03-2006 10:38 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
no popychacze to norma w 16v mi po zmianie oleju ucichly, raz za czas sie odzywaly na zimnym silnku, jak sie nagrzal to byl spokuj. Mialem w planach rozbierac silnik, ale auto sprzedane wiec nie zrobilem tego.
Co do wody to leje ci z wlotu na swiece i zalewa, oslon sobie blacha lub czyms, tak aby woda splywala na kolektor wydechowu lub w jego strone i problem ustanie... chyba nawet mam zdjecie gdzies jaki mialem patent u mnie w aucie. jak cos to wrzuce. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |