Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 03-11-2013 11:59 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
daj zdjęcie tego co masz to się oceni : )
ale tam chyba nie ma za dużo opcji pomylenia kabelków http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-11-2013 11:59 |
maestro |
Dodany dnia 04-11-2013 19:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kosa1010 przeciez przykrecic dwa GRUBE przewody da sie tylko w jedno miejsce, a ten cienki jest na wsuwke?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosa1010 |
Dodany dnia 05-11-2013 11:57 |
Postów: 10 Data rejestracji: 24.12.2011 12:59 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
No wiem ale chce się upewnić czy dobrze myślę że do dłuższej śruby w cewce przykręcam przewody a do krótszej szczotki czy na odwrót? Bo brat mi mówi że powinno być raczej odwrotnie.
Było Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna + gaz, F3N-L740 1.7 (1721/73KM), hatchback 5d
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 1.7 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 201000km
|
Bot |
Dodany dnia 05-11-2013 13:13 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
przykręć na odwrót i zobacz czy działa co za problem?
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 05-11-2013 13:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kosa1010 napisał(a): No wiem ale chce się upewnić czy dobrze myślę że do dłuższej śruby w cewce przykręcam przewody a do krótszej szczotki czy na odwrót? Bo brat mi mówi że powinno być raczej odwrotnie. Chwilę się zastanów co do czego przykręcasz, i gdzie jest masa rozrusznika. Po chwili, zorientujesz się, że jeżeli byś nawet te kable na odwrót przykręcił do stycznika, to jedyny problem jaki ja widzę, to kręcący się rozrusznik sam z siebie "Cewka" o której mówisz to stycznik jak przekaźnik/przełącznik- małym prądem sterujesz dużym prądem. Do jednej śruby idzie zasilanie, z drugiej śruby idzie to na silnik rozrusznika. Więc: jeżeli jakimś cudem byś to na odwrót poskręcał to przy podłączeniu + rozrusznik by zaczął kręcić się niezależnie od stacyjki. sprawdź wsuwkę od sterowania rozrusznikiem (i czy "na krótko" działa). [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosa1010 |
Dodany dnia 06-11-2013 19:26 |
Postów: 10 Data rejestracji: 24.12.2011 12:59 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
A czy to nie jest przypadkiem tak że jak podłącze odwrotnie to rozrusznik podczas kręcenia będzie dostawał prąd poprzez uzwojenie cewki które podczas obciążenia się przepali i kolejna cewka powędruje na złom? Nie znam się na tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość po prostu nie chcę niczego zepsuć.
Było Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna + gaz, F3N-L740 1.7 (1721/73KM), hatchback 5d
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 1.7 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 201000km
|
milas92 |
Dodany dnia 13-02-2015 18:06 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
ja tak dla przyszłych "wymieniaczy" napisze.
Rozrusznik trzyma się na 3 śrubach 16stkach przykrecone z drugiej strony są dwa kable w jenym miejscu na 14stke lub 13stke. wyciagamy kleme od aku minusową. sciagamy osłone termiczną rozrusznika wyciągamy dolot. odkręcamy wszystkie sruby manewrujemy, wychodzi górą na 100% - duzo kombinacji, mi wyszedł podnosząc strone z przykreconymi przewodami. wsadzamy analogicznie. zajęło mi to (robiąc to pierwszy raz na aucie) jakieś 40-50 minut o godzinie 22, na dworze w temperaturze 0 stopni. wiec zadnych udziwnien nie piszcie o sciaganiu kół itp. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-02-2015 18:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie no, temat odkopałeś wbrew pozorom 16V ma bardzo fajne wyjęcie rozrusznika, w dieslach i F3Nie to jest masakra...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 13-02-2015 18:51 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@maestro no bo tak sie naczytałem i sie zniechęciłem, ze trudno. poszedłem wymienic i sie zdziwiłem jakie kombinacje tu są wypisane
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |