16 Kwietnia 2024 21:10:15
Zdjęcia użytkowników
seba2ts maestro
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Falujące obroty i inne problemy z obrotami 
Scott
Dodany dnia 03-01-2013 22:50
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Kujtek napisał/a:
na pierwszym zdjęciu ta żółta powinna być zaślepiona i obok niej też jest wyjście z wtrysku i idzie jakieś ciśnienie/podciśnienie, ja to zaślepiłem, ale dobrze jak by się ktoś z większymi kompetencjami wypowiedział

to coś na drugim zdjęciu to powinno być chyba zaślepione, tak mówi dialogys, na lewo od tego jest czujnik temperatury co nie?



Jest jakiś czujnik.
A to jest czujnik temperatury, który odpowiada za ssanie, czy za wskazania na desce?

A gdzie dokładnie jest jeszcze to wyjście o którym piszesz?
Możesz na zdjęciu zaznaczyć?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 03-01-2013 22:50
Awatar
lukas85
Dodany dnia 03-01-2013 22:52
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm


455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
Kujtek
Dodany dnia 03-01-2013 22:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

zatem to czujnik temperatury w kolektorze dolotowym, nigdzie tego nie pokazuje

te dwa z krzyżykami zaślepić
i.imgur.com/aLWXW.jpg
http://i.imgur.co...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
Dodany dnia 03-01-2013 23:02
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

@Kujtek @lukas85

Ok.Dzięki wielkie.
I jeszcze jedno jak ta zaślepka jest walnięta, to przez nią może brać lewe powietrze i dlatego takie wysokie obroty?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
lukas85
Dodany dnia 03-01-2013 23:14
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

tak. ma byc szczelnie zaslepione bo bedzie łapać lewe powietrzeWink

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
Scott
Dodany dnia 04-01-2013 13:37
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Zaślepki wyglądają ok.
Jak można sprawdzić, czy nie bierze lewego powietrza.
Czytałem gdzieś żeby włożyć do otwartej przepustnicy wąż z powietrzem i wtedy pokaże gdzie jest nieszczelność.

I dziwne bo po odpaleniu na zimnym obroty są na ok. 1800 i dopiero jak się nagrzewa, to rosną do 2200-2400.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
Dodany dnia 04-01-2013 13:42
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

uszczelka pod wtryskiem wymieniona?

bierzesz folię, ściągasz obudowę, i nakładasz folię na wtrysk, powinien zrobić dziurę w folii, jak dalej łapie powietrze to folia będzie cała
po prostu zatkaj od góry, jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
Dodany dnia 04-01-2013 15:13
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

@Kujtek
Nic z uszczelką nie było robione.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 04-01-2013 15:48
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

trzeba to wszystko rozebrac az do zdjecia miksera, i wszystko pokolei wyczyścić, i poskładać jedno do drugiego na dirko.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
Dodany dnia 04-01-2013 16:20
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A jeszcze jedno, czy problemy z tymi obrotami mogą być spowodowane przez ten czujnik temperatury, co jest obok krokowego?
Bo zauważyłem, że wtyczka, która od niego wychodzi jest trochę stopiona.

I jak najlepiej się dostać, żeby ściągnąć ten cały mikser?
W ilu miejscach jest przykręcony itp?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Roxana @
Dodany dnia 04-01-2013 16:50
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 11.09.2011 21:30
Skąd: -

rwiesz obudowe filtra, i pokolei masz śruby, pewnie cztery na torxa i po ich wykreceniu powinno zejść

Moje auto: Opel Omega B, 1996r., X20XE 2.0 16V 136KM, benzyna+LPG, 240000km
 
Scott
Dodany dnia 08-01-2013 22:32
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

@Kujtek
Przyłożona folia i auto nie gaśnie, tylko obroty spadają na 1800 z 2200.
Trzeba teraz cały ten "mikser" ściągnąć i zobaczyć gdzie lewe powietrze bierze, bo słychać że gdzieś syczy jak folię założyłem.
Na pewno nie z zaślepek, bo koło nich wszystko ok.
Zostają tylko jakieś uszczelki?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 08-01-2013 22:34
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wtrysk rozkrec, przepustnice znaczy, skrec na dirko wszystko, no i jak już taka robota to pod kolektorami mozna by zmienić.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
Dodany dnia 08-01-2013 22:42
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A pod kolektorem, to chyba nie dużo roboty?
Odkręcić, posmarować i skręcić z powrotem?
Przy okazji wszystko od ERG można wywalić, ta jak w opisie na forum.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
Dodany dnia 08-01-2013 23:00
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

roboty ze śrubami kolektora od spodu żeby je odkręcić
wymień pomiędzy kolektorami, i między kolektorami a głowicą, jak będzie wyciągnięte to szkoda nie zmienić

Edytowane przez Kujtek dnia 08-01-2013 23:01
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
Dodany dnia 09-01-2013 15:48
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

@Kujtek
A da radę bez kanału ogarnąć, czy lepiej z kanału dostać się do tych śrub?
I czy kolektory też na tym dirko zrobić, czy uszczelki wymienić?


Treść dodana dnia 09-01-2013 15:53:

Jeszcze jedno, dirko to tylko czerwone?
I czy nie można zastosować w zamian np. sylikonu czerwonego?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
Dodany dnia 09-01-2013 15:57
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

miałem jakieś kijowe klucze, brak grzechotki i dostęp do kanału, czy bez niego się obejdzie to niech ktoś inny wypowie

ja tam bym po prostu te uszczelki wymienił

Edytowane przez Kujtek dnia 09-01-2013 15:58
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 21:05
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Cały mikser ściągnięty, i EGR odkręcony.
Trzeba wyczyścić i poskładać.
I mam pytanie ile jest śrub od kolektora ssącego od spodu?
I czy trzymają one tylko kolektor ssący, czy trzymają razem wydechowy?
Jeżeli miałby ktoś jakieś zdjęcie kolektorów, to by dużo ułatwiło.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 21:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

oba sie trzymają razem ogólnie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 21:19
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A ile jest śrub od dołu kolektora?
Masz może jakieś zdjęcie, co i jak?
I ogólnie zauważyłem, że ten wężyk numer 14 był luźny, czyli nigdzie nie podpięty:
www.renault19.pl/images/68_20187_01.jpg

Czy przez niego mogły być takie wysokie obroty?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: