20 Sierpie 2019 11:21:19
Zdjęcia użytkowników
ziutas
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6655


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile

mareczek [off] 10-06-2019 19:09
Elo mordeczki. Po kilku latach zacząłem tęsknić za R19. Ma ktoś coś fajnego, uczciwego do sprzedania albo godnego polecenia?

TermiFNFAL [off] 08-06-2019 23:03
Jak za darmo to biere Grin moj tele w razie co masz

Robsajson [off] 04-06-2019 00:28
TermiFNFAL, Nawet Ci dam je za free ale czasu brak jak na razie.Na Braniborskiej bywam nawet z trzy razy dziennie ale tylko szybkim przelotem.

Damianos019 [off] 03-06-2019 15:56
Poszukuje lamp do ph1 dwubarwnych.Ktoś coś?Może być prawa lub komplet.

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:28
Robsajson, a Ty mi te szklanki dowieziesz czy zapomniałeś o mnie? Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Falujące obroty i inne problemy z obrotami 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 21:31
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

14stka musi wejsc w przepustnice - to był powód Twoich problemów.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-01-2013 21:31
Awatar
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 21:33
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

I rozumiem, że wężyk numer 8 wchodzi na wyjście, które zaznaczyłem:

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 21:34
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tak jak widać na schemacie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Kujtek
Dodany dnia 11-01-2013 21:36
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

tak, on idzie za przepustnicą to jeśli był drożny to ciągnęło nim powietrze, wkręć w niego jakąś dużą śrubę będzie ok

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 21:52
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Jeszcze jedno.
Rozumiem, że zaznaczone elementy powinny być połączone, tak jak na schemacie.
A u mnie jest inaczej, czyli od górnego wyjścia z przepustnicy wychodzi taki wężyk jak na schemacie idzie do trójnika i od niego leci od razu wężyk do tyłu za przepustnicę i do odmy.
Nie łączy się z tym kawałkiem wężyka, który wychodzi z dolnego wyjścia przepustnicy, a sam kawałek wężyka nie jest zaślepiony.
Dziwne, bo wszystko wygląda na nie ruszane i jakoś wcześniej nie było problemów z obrotami.


Treść dodana dnia 11-01-2013 22:02:

Nie ma elementu zaznaczonego na zdjęciu:
images42.fotosik.pl/728/89a373dcc7c50162m.jpg
Scott dodał/a następującą grafikę:
3_6.jpg

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 22:07
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie ma to prawa działać jeśli jest nie poślepione.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 22:11
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Jakoś działało, chyba, że ktoś wcześniej zaślepił ten wężyk, puściło i dlatego pojawiły się problemy z obrotami.
Poskładam wszystko jak na schematach i zobaczymy.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 22:14
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobrze popatrz co wywalasz, co ślepisz. Schematy z EGRa (jak wyzej) niezbędne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 22:17
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Zrobię wszystko jak w schematach i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
Dodany dnia 11-01-2013 22:17
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To jest prosta robota. Wszytkie wezyki ktore wywalasz musisz potem pozaslepiac miejsca gdzie one dochodzily. Cała filozofia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Scott
Dodany dnia 11-01-2013 22:20
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Wiem Wink
Zobaczymy, czy to pomoże na mój problem.


Treść dodana dnia 13-01-2013 17:42:

No i dziś wreszcie (mam nadzieję) ogarnięty temat obrotów.
Wszystko rozebrałem i poskładałem na nowo na silikonie wysokotemperaturowym.
Zaślepiłem tego węża, co pisałem, ale reszty tak jak w temacie o EGR na razie nie wywalałem.
Zobaczymy jak brat pojeździ, czy wszystko dalej będzie ok, to wtedy się wezmę za EGR-a.
Dzięki wielkie chłopaki za pomoc Wink

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
mirek29a
Dodany dnia 27-04-2014 11:43
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

problem znowu z gazem wymieniłem linkę gazu ostatnio niestety musiałem dorabiać jest ciut grubsza przez to się nie cofała całkiem wiec dałem wiec sprężynę by odciągać.(wcześniej sprężyny tam nie było przy gazniku)
Po zapaleniu na gazie obroty mam jakieś do 1500 obr.
Teraz problem się pojawia z gazem w czasie jazdy jak się leci 90km/h przy wciśnięciu sprzęgła np. z hamulcem silnik potrafi po prostu zgasnąć A wiadomo czym to grozi w razie hamowania awaryjnego!! ..(regulacja mieszanką nic nie daje- na wolnych obrotach w pozycji STóJ trzyma te800)
uwaga mam nadal klapkę regulującą ciepłe zimne powietrze.
jakieś pomysły.

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
Rolf
Dodany dnia 27-04-2014 16:32
Awatar


Postów: 763

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@mirek29a
To masz gaźnik... Mi się zdaje że w L740 jest monowtrysk Wink
Na BP też podczas jazdy Ci szaleje?

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
mirek29a
Dodany dnia 27-04-2014 18:44
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

na Bp jest oki tylko na gazie cuda....

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
Kujtek
Dodany dnia 27-04-2014 19:04
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@mirek29a no to regulacja gazu, nic innego nie wymyślimy

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
mirek29a
Dodany dnia 27-04-2014 19:53
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

jak wywalę klapkę zimne /ciepłe powietrze i zostawię tylko ciepłe oraz zaślepię otwór cos się zmieni oprócz możliwości przegrzania silnika
? ja wy macie w reńkach/

Edytowane przez mirek29a dnia 27-04-2014 20:02
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
Dodany dnia 27-04-2014 21:47
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA?! oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
maestro
Dodany dnia 27-04-2014 21:47
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA?! oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
mirek29a
Dodany dnia 28-04-2014 08:52
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

maestro napisał(a):

JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA?! oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz.

maserto oprócz krytycyzmu bezsensownego potrafisz coś doradzić?

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
Dodany dnia 28-04-2014 09:42
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Bezsensowne są Twoje pytania. Zacznij czytać temat od pierwszej strony. 100 razy tego samego nikt nie bedzie pisał.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: