Menu główne
Forum
Klubowicze
Mutiq |
Dodany dnia 20-05-2014 18:17 |
Postów: 3 Data rejestracji: 12.02.2014 07:04 Skąd: wielkopolskie Chodzież |
Krokowy MUSI się wysuwać i chować, a zwłaszcza musi strzelać po zgaszeniu silnika!
Jak sprawdzić siłownik krokowy? http://www.renaul...ad_id=5014 [/quote] Treść dodana dnia 20 maj 2014 17:38: Witam. Mam problem,a mianowicie parę dni temu zaślepiłem ten nieszczęsny otwór w kolektorze i od tamtej pory krokowy mi nie strzela po zgaszeniu. Na wolnych obrotach mam 2000 obrotów,regulacja według zaleceń nic nie dała.Odłączam krokowy,odpalam silnik,reguluje na 3000 ,gaszę,podpinam krokowy i po odpaleniu nadal mam 3000 obrotów i musze skręcić na maxa (1600). Nadmienić muszę,iż przy zaślepianiu po odkręceniu krokowy zawisł mi na kablach. Silnik pracuje równiutko,pali teraz na wszystkie świece,tylko te obroty.I jeszcze jedno,jadąc po mieście na 4 biegu przy 50 nie muszę trzymać nogi na gazie,jakby miał tempomat. Edytowane przez Mutiq dnia 20-05-2014 18:39 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 252000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-05-2014 18:17 |
Robsajson |
Dodany dnia 20-05-2014 19:56 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Lewe powietrze gdzieś musi ciągnąć. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Mutiq |
Dodany dnia 23-05-2014 15:41 |
Postów: 3 Data rejestracji: 12.02.2014 07:04 Skąd: wielkopolskie Chodzież |
tylko gdzie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 252000km
|
|
Przejdź do forum: |