24 Kwietnia 2024 03:57:50
Zdjęcia użytkowników
lukinarty kwintosz
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Falujące obroty i inne problemy z obrotami 
maestro
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2010 19:15
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Trzyma dobrze i zawsze wolne obroty?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-05-2010 19:15
Awatar
mundek52
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2010 20:05
Awatar


Postów: 43

Data rejestracji: 23.11.2008 16:21
Skąd: -

Tak.

mundek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
 
maestro
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2010 20:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Odepnij krokowy, odpal auto. Musi być wtedy 3000 obr, jeśli nie ma to wyreguluj śrubką na jego trzpieniu (klucz 8). Jak bedzie 3000 obr, zgaś, podepnij wtyczke, odpal i przejedź sie czy nadal to wystepuje.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mundek52
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2010 20:29
Awatar


Postów: 43

Data rejestracji: 23.11.2008 16:21
Skąd: -

krokowy jest tak ustawiony bo ustawiałem go wcześniej czytając forum


Treść dodana dnia 30-05-2010 20:34:

dodam że jak pedałem gazu będę wstrzymywał żeby obroty nie spadały szybko to nie zgaśnie


Treść dodana dnia 30-05-2010 20:45:

Przypomniałem sobie ze dzieje się to podczas jazdy bo na postoju to się nie robi po dodaniu gazu i puszczeniu. Rura końca filtra jest skierowana do góry gdyż jest napisane na forum

mundek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2010 20:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jeżeli krokowy jest na 3000 ustawiony i dobrze reguluje wolne obroty to wybitnie świadczy o zabrudzonym/złym styku w krokowym.

Rura powietrza do góry ? pierwsze słysze.

Edytowane przez maestro dnia 30-05-2010 20:48
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2010 10:28
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

U mnie jest i jest cacyPfft

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2010 10:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Może masz gąbke w dolocie GrinGrinGrinRotfl

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2010 10:30
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

Chyba nie maGrin. Ale nic się nie dzieje złegoGrin

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
mundek52
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2010 19:57
Awatar


Postów: 43

Data rejestracji: 23.11.2008 16:21
Skąd: -

Huraaaa op puszczeniu pedału gazu już nie gaśnie. Pan panie Majstro miał rację ze wina jest w krokowcu. podgełem tę blaszke żeby styki zwierały się wcześniej. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich

EDIT: Punkt 10 w pierwszym poście właśnie o tym mówi!


Treść dodana dnia 09-06-2010 16:17:

Za prędko się cieszyłem jednak gaśnie . Gdzie jest przekazywany ten sygnał po zwarciu tych styków w silniku krokowym od wolnych obrotów. chce sprawdzić czy na krótko to działa. pozdrawiam.

Edytowane przez Krzychup dnia 01-06-2010 21:34
mundek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
 
grzes70
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 09-06-2010 16:23
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Sygnał jest przekazywany do sterownika,pin 25.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
druh1987
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 19:38
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.06.2010 17:37
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Panowie podłącze sie do tematu i zapytam tak: a co jeśli komputer nie steruje silniczkiem wolnych obrotów ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
 
grzes70
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 19:56
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@druh1987: Kolego,wypełnij profil auta bo mimo starań wróżki jeszcze nie mamy.Skąd wiesz że sterownik nie rusza krokowym?Może sterownik daje sygnał tylko krokowy jest zacięty?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
druh1987
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 20:08
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.06.2010 17:37
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Już uzupełniłem profil


Treść dodana dnia 23-06-2010 20:10:

A silniczek nie jest zacięty mechanicznie. Po odłączeniu moge ręcznie zamknąć go a gdy podłączam go nagle otwiera sie na ful

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
 
grzes70
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 20:22
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

To jednak jest sygnał ze sterownika ba sam z siebie się nie otworzy.Jest kilka tematów z obrotami w Twoim silniku,poczytaj na początek bo być może jest gotowe rozwiązanie.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
druh1987
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 20:40
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.06.2010 17:37
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Cały czas przeszukuje forum , rozwiązanie jest na pewno ale trudno je znaleźć wśród tylu tematów i postów . Co chwilkę biegam do renaty i sprawdzam czy czy to jest w porządku czy tamto . Rzeczy jakie wykluczam to lewe powietrze , ponieważ jak zatkam całkowicie dopływ powietrza do silniczka wtedy silnik gaśnie chyba że się mylę wtedy proszę o wyprowadzenie mnie z błędu , silniczek jest sprawny ponieważ kiedy na zaciski podaje napięcie odpowiednio silniczek się zamyka i otwiera . Kiedy jest podłączony do kostki jest cały czas otwarty na ful przez co obroty wzrastają . I tu pojawia się pytanie jakie czujniki odpowiadają za sterowanie ? Dodam że Samochód był podłączony do komp u mechanika i wyszła tylko awaria czujnika temp. który już wymieniłem.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
 
grzes70
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 20:46
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Czujnik temp może dawać takie objawy bo sterownik ma sygnał że silnik jest zimny.Pytanie z rodzaju głupie-który czujnik temperatury mechanik zdiagnozował do wymiany a który został wymieniony?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 20:50
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

na temat f3n multi najwiecej pomoze Ci kogar albo mario19.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
druh1987
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2010 21:03
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.06.2010 17:37
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Na razie temat załatwiłem doraźnie ale skutecznie . Na pewno tak tego nie zostawię . Mianowicie dolot do silniczka zatkałem zatyczką od flamastra i zrobiłem w niej dziurkę którą odpowiednio powiększyłem żeby obroty się trzymały w okolicach 900 . Jeździ wydaje sie normalnie ale nie uspokaja mnie to . Jutro posprawdzam czujniki temperatury jak będe umiał

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
 
mundek52
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2010 22:02
Awatar


Postów: 43

Data rejestracji: 23.11.2008 16:21
Skąd: -

Pozdrawiam wszystkich. gdzie mam szukać tego sterownika pin 25. dziękuje .


Treść dodana dnia 29-06-2010 10:52:

Pomoże mi ktoś ? gdzie mam szukać tego sterownika pin 25 ?

mundek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
 
grzes70
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 29-06-2010 15:53
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

W sterowniku silnika.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: