Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 30-05-2010 19:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Trzyma dobrze i zawsze wolne obroty?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 30-05-2010 19:15 |
mundek52 |
Dodany dnia 30-05-2010 20:05 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
Tak.
mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 30-05-2010 20:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odepnij krokowy, odpal auto. Musi być wtedy 3000 obr, jeśli nie ma to wyreguluj śrubką na jego trzpieniu (klucz 8). Jak bedzie 3000 obr, zgaś, podepnij wtyczke, odpal i przejedź sie czy nadal to wystepuje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mundek52 |
Dodany dnia 30-05-2010 20:29 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
krokowy jest tak ustawiony bo ustawiałem go wcześniej czytając forum
Treść dodana dnia 30-05-2010 20:34: dodam że jak pedałem gazu będę wstrzymywał żeby obroty nie spadały szybko to nie zgaśnie Treść dodana dnia 30-05-2010 20:45: Przypomniałem sobie ze dzieje się to podczas jazdy bo na postoju to się nie robi po dodaniu gazu i puszczeniu. Rura końca filtra jest skierowana do góry gdyż jest napisane na forum mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 30-05-2010 20:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli krokowy jest na 3000 ustawiony i dobrze reguluje wolne obroty to wybitnie świadczy o zabrudzonym/złym styku w krokowym.
Rura powietrza do góry ? pierwsze słysze. Edytowane przez maestro dnia 30-05-2010 20:48 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukat1988 |
Dodany dnia 31-05-2010 10:28 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
U mnie jest i jest cacy
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-05-2010 10:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Może masz gąbke w dolocie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukat1988 |
Dodany dnia 31-05-2010 10:30 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Chyba nie ma. Ale nic się nie dzieje złego
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
mundek52 |
Dodany dnia 01-06-2010 19:57 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
Huraaaa op puszczeniu pedału gazu już nie gaśnie. Pan panie Majstro miał rację ze wina jest w krokowcu. podgełem tę blaszke żeby styki zwierały się wcześniej. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich
EDIT: Punkt 10 w pierwszym poście właśnie o tym mówi! Treść dodana dnia 09-06-2010 16:17: Za prędko się cieszyłem jednak gaśnie . Gdzie jest przekazywany ten sygnał po zwarciu tych styków w silniku krokowym od wolnych obrotów. chce sprawdzić czy na krótko to działa. pozdrawiam. Edytowane przez Krzychup dnia 01-06-2010 21:34 mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 09-06-2010 16:23 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Sygnał jest przekazywany do sterownika,pin 25. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
druh1987 |
Dodany dnia 23-06-2010 19:38 |
Postów: 12 Data rejestracji: 23.06.2010 17:37 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Panowie podłącze sie do tematu i zapytam tak: a co jeśli komputer nie steruje silniczkiem wolnych obrotów ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 23-06-2010 19:56 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@druh1987: Kolego,wypełnij profil auta bo mimo starań wróżki jeszcze nie mamy.Skąd wiesz że sterownik nie rusza krokowym?Może sterownik daje sygnał tylko krokowy jest zacięty? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
druh1987 |
Dodany dnia 23-06-2010 20:08 |
Postów: 12 Data rejestracji: 23.06.2010 17:37 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Już uzupełniłem profil Treść dodana dnia 23-06-2010 20:10: A silniczek nie jest zacięty mechanicznie. Po odłączeniu moge ręcznie zamknąć go a gdy podłączam go nagle otwiera sie na ful Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 23-06-2010 20:22 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
To jednak jest sygnał ze sterownika ba sam z siebie się nie otworzy.Jest kilka tematów z obrotami w Twoim silniku,poczytaj na początek bo być może jest gotowe rozwiązanie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
druh1987 |
Dodany dnia 23-06-2010 20:40 |
Postów: 12 Data rejestracji: 23.06.2010 17:37 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Cały czas przeszukuje forum , rozwiązanie jest na pewno ale trudno je znaleźć wśród tylu tematów i postów . Co chwilkę biegam do renaty i sprawdzam czy czy to jest w porządku czy tamto . Rzeczy jakie wykluczam to lewe powietrze , ponieważ jak zatkam całkowicie dopływ powietrza do silniczka wtedy silnik gaśnie chyba że się mylę wtedy proszę o wyprowadzenie mnie z błędu , silniczek jest sprawny ponieważ kiedy na zaciski podaje napięcie odpowiednio silniczek się zamyka i otwiera . Kiedy jest podłączony do kostki jest cały czas otwarty na ful przez co obroty wzrastają . I tu pojawia się pytanie jakie czujniki odpowiadają za sterowanie Dodam że Samochód był podłączony do komp u mechanika i wyszła tylko awaria czujnika temp. który już wymieniłem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 23-06-2010 20:46 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Czujnik temp może dawać takie objawy bo sterownik ma sygnał że silnik jest zimny.Pytanie z rodzaju głupie-który czujnik temperatury mechanik zdiagnozował do wymiany a który został wymieniony? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-06-2010 20:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
na temat f3n multi najwiecej pomoze Ci kogar albo mario19.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
druh1987 |
Dodany dnia 23-06-2010 21:03 |
Postów: 12 Data rejestracji: 23.06.2010 17:37 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Na razie temat załatwiłem doraźnie ale skutecznie . Na pewno tak tego nie zostawię . Mianowicie dolot do silniczka zatkałem zatyczką od flamastra i zrobiłem w niej dziurkę którą odpowiednio powiększyłem żeby obroty się trzymały w okolicach 900 . Jeździ wydaje sie normalnie ale nie uspokaja mnie to . Jutro posprawdzam czujniki temperatury jak będe umiał Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 198000km
|
|
|
mundek52 |
Dodany dnia 25-06-2010 22:02 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
Pozdrawiam wszystkich. gdzie mam szukać tego sterownika pin 25. dziękuje .
Treść dodana dnia 29-06-2010 10:52: Pomoże mi ktoś ? gdzie mam szukać tego sterownika pin 25 ? mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 29-06-2010 15:53 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
W sterowniku silnika. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |