19 Wrzesie 2019 21:52:51
Zdjęcia użytkowników
maestro markowymarek
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Falujące obroty i inne problemy z obrotami 
mateusz-uber
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 16:09
Awatar


Postów: 38

Data rejestracji: 18.11.2011 15:23
Skąd: -

mam pytanie...
jestem świeżym posiadaczem takiegóż owego auta jakim jest renault 19 i mam problem tylko do końca nie wiem z czym... też chodzi o obroty ale nie do końca...
poprostu jak odpalę samochód... nie ważne czy ciepły czy zimny to chodzi jakby nie na wszystkie garki...obroty delikatnie falują z 850 na 1000 ale sporadycznie... i spalanie jest jakieś 12 litrów przy delikatnej jeździe... sprawdzałem podciśnienia czyściłem cały układ wtryskowy, wstawiłem nowe świece, kable, kopułkę i palec... do tego też filtr powietrza... i zero jakiejkolwiek reakcji...

Edytowane przez mateusz-uber dnia 18-11-2011 16:10
Renault 19 RT 1.7 73KM
VW Scirocco GTX - w remoncie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-11-2011 16:09
Awatar
guciowsk
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 16:22
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@mateusz-uber: sprawdź cisnienie na garach, miałem pdobnie i się okazało że ciśnienia nie ma i silnik wypadł z auta. Płynu nie pobiera moze uszczelka

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
mateusz-uber
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 20:52
Awatar


Postów: 38

Data rejestracji: 18.11.2011 15:23
Skąd: -

płynu nie... ale sprawdzę... może faktycznie uszczelkę wydmuchało...

Renault 19 RT 1.7 73KM
VW Scirocco GTX - w remoncie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 150000km
 
MaciekZabkowice
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 15:07
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 20.04.2012 23:05
Skąd: -

Witam. Mam problem z obotami na zimnym silniku. Po odpaleniu obojętnie czy na PB czy LPG obroty na biegu jałowym są ok. 1000 po czym jeżeli nie podtrzymamy ich naciskając na pedał gazu zaczną spadac aż w koncu silnik zgaśnie. Problem znika, gdy silnik sie zagrzeje do normalnej temperatury pracy a i tu tez nie za wesoło bo na biegu jałowym trzyma ok 1300 obrotów. Wiem tyle ze jest podkręcony na przepustnicy (przynajmniej tak mi powiedzial mechanik ) i zebym nic z tym nie robił. Z chęcią zawiózł bym auto do kogos z Was żeby to zrobić. Czekam na jakies porady Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
maestro
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 15:11
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Fakt "podkrecenia na przepustnicy" to najbardziej prawdopodobny scenariusz problemu. Mechanik nie potrafi ustawić go tak żeby było dobrze i tyle.

Masz jakieś pojęcie względne czy raczej typ "humanisty"? Na dolnym sląsku to raczej są osoby które mogłyby Ci pomóc z tym problemem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
MaciekZabkowice
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 15:11
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 20.04.2012 23:05
Skąd: -

A i świece sa wymienione, przewody, kopułka, palec. Wentylator włącza się prawidłowo, przed 3 kreską na wskaźniku temperatury. Płyn chłodniczy wraca się z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego, więc to raczej nie jest uszczelka pod głowicą. Strasznie dużo leci z rury wydechowej pary wodnej. Jestem posiadaczem 19 od kilku dni więc nie wiem co i jak Sad


Treść dodana dnia 22-04-2012 15:15:

No tak to wiem ze to jest wina wysokich obrotów, można tą śrubą wyregulować to prawda. Ale to napewno nie bedzie winą falowania obrotów na zimnym silniku. Wiesz jako takie pojęcie mam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
maestro
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 16:05
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No to uwierz że obroty sie ustabilizują jak poprawnie ustawisz "tą śrubą" siłownik biegu jałowego.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
MaciekZabkowice
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 19:03
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 20.04.2012 23:05
Skąd: -

Mozesz mi opisac gdzie jest ta śruba lub opisac na zdjęciu? To bym sobie sam wyregulował bo to przeciez jest pikuś. Tylko czy na zimnym silniku mam regulowac czy na zagrzanym do temperatury pracy? Ale to i tak dla mnie coś dziwnego bo na zimnym silniku na biegu jałowym obroty są za małe a na ciepłym za wysokie. To przez ta regulacje ma byc juz wszystko ok?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
Scott
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2012 17:11
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Brat ma problem z obrotami w R19 PH2 1.7 F3N.
Dokładnie po odpaleniu obroty idą na ok 3000 i spadają do ok 1800-2000.
W czasie jazdy też same się podnoszą.
Linka jest luźna i jak rozpinałem kostkę od krokowego (taka z tyłu za wtryskiem), to nic się nie zmieniło.
Co posprawdzać w pierwszej kolejności?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2012 23:17
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ustawienie krokowego.
odpinasz kostke, odpalasz auto - ile ma obr? ma miec 3000. regulujesz sruba do 3000obr (klucz 8). gasisz. podpinasz kostke. odpalasz i hasa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2012 23:45
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A gdzie znajduje się ta śruba do regulacji, jeśli można to jakieś zdjęcie by się zdało Grin

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2012 02:16
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ta śruba to "główka" krokowego która podnosi ramię przepustnicy
chyba to na klucz 8 o ile pamiętam

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2012 19:43
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Ok.
W niedzielę wyreguluję i zobaczymy, czy pomoże Wink


Treść dodana dnia 03-12-2012 10:55:

maestro napisał/a:
ustawienie krokowego.
odpinasz kostke, odpalasz auto - ile ma obr? ma miec 3000. regulujesz sruba do 3000obr (klucz 8). gasisz. podpinasz kostke. odpalasz i hasa.


Zrobiłem, tak jak pisałeś.
Odpiąłem kostkę.
Obroty były na ok 2 tyś.
Wykręciłem ta śrubkę dość konkretnie i było na 3 tyś.
Zgasiłem i podpiąłem kostkę.
Odpaliłem i dalej to samo, czyli obroty zostały na 3 tyś.
Skręciłem śrubkę na prawie max i obroty dalej ok 2 tyś.
Jakieś pomysły?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 11:07
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

krokowy martwy? był czyszczony i smarowany?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 15:04
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Ustaw na 3ooo przy odpietej wtyczce. To jest punkt wyjściowy do wszystkiego. Potem sprawdz czy jak recznie docisniesz trzpien (półksiężyc z linką) to czy obroty nie spadną. Pewnie wywalone blaszki od tego styku.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 21:22
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Kujtek napisał/a:
krokowy martwy? był czyszczony i smarowany?


Nic z nim nie było robione.

maestro napisał/a:
Ustaw na 3ooo przy odpietej wtyczce. To jest punkt wyjściowy do wszystkiego. Potem sprawdz czy jak recznie docisniesz trzpien (półksiężyc z linką) to czy obroty nie spadną. Pewnie wywalone blaszki od tego styku.


Tak zrobiłem, czyli ustawiłem 3 tyś na odpiętej wtyczce.
Po jej podpięciu obroty dalej zostały na 3 tyś.
Zero reakcji.
Dziwne, że prawie całą tą śrubkę musiałem wykręcić, żeby te 3 tyś ustawić.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 22:12
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Ktory rok masz auta? Masz bezpieczniki w czarnej skrzynce pod maską? Dociskałeś trzpień na pracujacym silniku czy spadna obroty? Wyglada na brak sterowania albo skończony silniczek.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 22:20
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Nie sprawdzałem jeszcze tego.
Pod maską to po której stronie jest skrzynka?
Bo nie mam teraz dostępu do auta.
A rocznik 1992.
Dziwne, że stało się tak po zatankowaniu, czyli młody podjechał na stację wszystko było ok.
Zatankował i chciał odpalić, ale auto nie chciało zaskoczyć.
Po kolejnych próbach odpalił i obroty były ok.
Dopiero w trakcie jazdy zaczęły się dziać w/w rzeczy.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 22:30
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w trakcie jazdy krokowy nie działa, on ustala tylko wolne obroty. to nie masz bezpiecznikow pod maska.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2012 22:38
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

W czasie jazdy obroty rosły nawet ponad 2 tyś, tak że nie trzeba było gazu dociskać, a auto samo jechało.


Treść dodana dnia 04-12-2012 17:39:

maestro napisał/a:
Ktory rok masz auta? Masz bezpieczniki w czarnej skrzynce pod maską? Dociskałeś trzpień na pracujacym silniku czy spadna obroty? Wyglada na brak sterowania albo skończony silniczek.


Dociskałem trzpień na pracującym silniku i zero reakcji.
Jakieś pomysły?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: