19 Wrzesie 2019 21:26:29
Zdjęcia użytkowników
Cinkos1 Lesiu11
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Falujące obroty i inne problemy z obrotami 
maestro
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2012 17:59
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie ma zasilania krokowego na 99%. Wykrec go i sprawdz na krotko czy działa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-12-2012 17:59
Awatar
Scott
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 23:26
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A dużo roboty z jego wykręceniem?
Bo młody chce się za niego jutro zabrać.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 23:38
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

3 nakretki klucz 8. 15 minut wyjecie. instrukcja w temacie czyszczenia krokowego chyba

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 00:22
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A może go nie wykręcać, tylko normalnie na krótko podpiąć np. z akumulatora jego wtyczkę?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 00:26
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Życze powodzenia:
po pierwsze w dostepie
po drugie w spaleniu komputera

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#86 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 15:09
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Krokowy podpięty na krótko z prostownika, za pomocą kabli i zero reakcji.
A tak ogólnie jaka powinna być reakcja po podpięciu?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#87 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 15:15
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

albo sie wysuwa albo sie wsuwa, no jaka moze byc reakcja? Wink w dobre piny sie wtykasz?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#88 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2012 09:18
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Nie wiem.
To młody w domu robił, a nie ja, bo mnie w domu nie ma.
A w jakie dobrze wpiąć się w piny?
Jest tam jakieś oznaczenie plus i minus?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#89 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2012 15:24
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jeżeli po teście mnie pytasz jak podpiąć to ja już wiecej nie mam nic do powiedzenia Wink

Wiecej w FAQu.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#90 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2012 16:24
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Ja tego nie podpinałem i nie widziałem, dlatego pytam.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
tofel3
#91 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2012 12:18
Awatar


Postów: 139

Data rejestracji: 18.09.2012 18:59
Skąd: mazowieckie
Józefów k/Otwocka

A ja mam pytanie odnośnie silniczka krokowego do mojego auta.
Czy pasował by silniczek z jakiegoś innego modelu ?


Treść dodana dnia 27-12-2012 12:59:

Znalazłem coś takiego, po opisie można wnioskować że mogą pasować silniczki od innych modeli.
http://moto.alleg...18952.html

Wiec jak to jest ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
 
maestro
#92 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2012 13:34
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Żaden inny nie bedzie pasował, ale to już chyba Ci mówiłem.
Ma być taki jak na zdjęciu a od czego? Od 1,4 na łańcuchu albo 1,7 jednopunktu. Tylko tam one były.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#93 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 20:46
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Dobra krokowy wymieniony i zrobiłem, tak jak wyżej, czyli odpiąłem go i ustawiłem 3000 obrotów.
Po podpięciu krokowego obroty spadają na ok. 2200-2400 i już zostają.
Jakieś pomysły co dalej można zrobić?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#94 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 20:48
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nieszczelność w kolektorze/egr.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#95 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 20:57
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Czyli, przy EGR najlepiej go zaślepić?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
lukas85
#96 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 21:25
Awatar


Postów: 839

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

no pewnie

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
Scott
#97 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 21:47
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Tylko szkoda, że w temacie o EGR nie działają już zdjęcia Sad
Ale jak dobrze rozumiem trzeba zaślepić tą zaślepkę:
images47.fotosik.pl/1672/6398bcd25a463d95m.jpg

Robi się to w ten sposób:
Krzychup napisał/a:
5. kawałek rurki zaślepiasz z tyłu śrubką (razem z opaską), a drugą stronę z drugą opaską zakładasz na rurkę i dokręcasz opaskę. (Z jednej strony zaślepiasz rurkę, a drugą zakładasz na rurkę, z której ściągnąłeś starą zaślepkę).


To wszystko, czy jeszcze coś?

I co to jest?
images2.fotosik.pl/152/60e6ef8251309b3dm.jpg

Edytowane przez Scott dnia 03-01-2013 21:49
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
#98 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 22:36
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Scott tak, ją i tą obok dla pewności

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Scott
#99 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2013 22:38
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Ta obok to ta:
images2.fotosik.pl/152/60e6ef8251309b3dm.jpg

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Kujtek
Dodany dnia 03-01-2013 22:43
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

na pierwszym zdjęciu ta żółta powinna być zaślepiona i obok niej też jest wyjście z wtrysku i idzie jakieś ciśnienie/podciśnienie, ja to zaślepiłem, ale dobrze jak by się ktoś z większymi kompetencjami wypowiedział

to coś na drugim zdjęciu to powinno być chyba zaślepione, tak mówi dialogys, na lewo od tego jest czujnik temperatury co nie?


hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: