Menu główne
Forum
Klubowicze
RafalS16 |
Dodany dnia 24-08-2006 22:41 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dziś wieczorem ojciec wraca do domu (wkurzony ) i mówi żebym zszedł do samochodu i zobaczył co się dzieje. Odpala go i widzę tylko niebieski dym z wydechu... remoncik murowany Wyjmuję bagnet od oleju, robię przegazówkę a z otworu wali dymek... Wcześniej też brał trochę za dużo oleju, trochę dymił przy ruszaniu jak był mocno rozgrzany i mam takie pytanie: czy mogło się tak bardzo pogorszyć przez zastąpienie katalizatora tłumikiem przelotowym? (wymieniany ok. 3 miesiące wcześniej) Czy raczej przez normalne zużycie silnika? Aha, no i ile mam liczyć za solidną regenerację głowicy i wymianę pierścieni? Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-08-2006 22:41 |
pablo34a |
Dodany dnia 24-08-2006 22:46 |
Postów: 44 Data rejestracji: 20.02.2005 13:21 Skąd: - |
Witam. Niewiem czy remont głowicy będzie konieczny! Jeżeli dobrze autko paliło i miało moc to głowica powinna być ok, jedynie uszczelniacze trzonków zaworowych trzeba wymienić no i pierścienie. Przynajmniej w moim przypadku pomogło i teraz oleju bierze minimalnie . |
|
|
crackers |
Dodany dnia 24-08-2006 22:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
pablo34a napisał/a: Witam. Niewiem czy remont głowicy będzie konieczny! Jeżeli dobrze autko paliło i miało moc to głowica powinna być ok, jedynie uszczelniacze trzonków zaworowych trzeba wymienić no i pierścienie. Przynajmniej w moim przypadku pomogło i teraz oleju bierze minimalnie . No tak, ale podobno w 16v tez lepiej wymienic tloki, bo same pierscionki na niewiele sie zdadza, a malo tego czesto tloki maja ryse. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
malkolm |
Dodany dnia 24-08-2006 23:34 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.08.2006 22:19 Skąd: - |
może lepiej kupić używany i wymienić niż bawić się w remont kapitalny
R 19 '90 PhI F3N 1721 MPI+LPG
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 24-08-2006 23:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
malkolm napisał/a: może lepiej kupić używany i wymienić niż bawić się w remont kapitalny Zebys sie nie zdziwil... ja wrzucilem drugi i zaluje. Bo nigdy nie wiadomo na co trafisz albo ile to dobre potrwa, niestety to juz loteria. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
malkolm |
Dodany dnia 25-08-2006 00:16 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.08.2006 22:19 Skąd: - |
trzeba kupować z drugiej co dopiero nakołach przyjechała i jak jeszcze na nich stoi a nie ten co wyrasta z ziemi wtedy można odpalić i sprawdzić powiedezmy ciśnienie sprężania a to już dużo
R 19 '90 PhI F3N 1721 MPI+LPG
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 25-08-2006 08:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
malkolm napisał/a: trzeba kupować z drugiej co dopiero nakołach przyjechała i jak jeszcze na nich stoi a nie ten co wyrasta z ziemi wtedy można odpalić i sprawdzić powiedezmy ciśnienie sprężania a to już dużo Sluszna uwaga, tylko ze dostac takie cos jest srednio latwo, a o naprawde dobry stan, to ciezko. Niestety, ale wiekszosc 16v jest dobrze dojechana Edytowane przez crackers dnia 25-08-2006 08:53 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
malkolm |
Dodany dnia 25-08-2006 11:19 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.08.2006 22:19 Skąd: - |
to są niestety bolączki aut które wyszły 10 lat temu z produkcji...
R 19 '90 PhI F3N 1721 MPI+LPG
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 25-08-2006 16:31 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
malkolm napisał/a: to są niestety bolączki aut które wyszły 10 lat temu z produkcji... Dlatego tez ja bym juz drugi raz takiego czegos nie kupil Wolalbym zrobic remont i to w jak najwiekszej mierze sam. Btw... jedziesz malkolm do starachowic w ta niedziele POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 25-08-2006 16:51 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
Lepiej remontować niż wymieniać silnik...tylko, że zależy co padło? Ja bym remontował... przynajmniej później będziesz pewny za swój motor
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |