Menu główne
Forum
Klubowicze
mezulek84 |
Dodany dnia 02-09-2006 19:48 |
Postów: 31 Data rejestracji: 27.08.2006 20:23 Skąd: - |
niedawno robilem kapitalke przejechalem ponad 1000 klockow i wszystko ok prpblem pojawil sie po wymianie oleju gdy wdepnlem na zimnym silniku to posypala sie uszczelka filtra olejowego .wymienilem filtr i olej zrobilem probe i znow mi ro****alo filtr powtorzylem wymiane i na zimnym jade powoli dopiero jak sie rozgrzewa do daje po pi**iie,wydaje mi sie ze to wina pompy oleju co o tym sadzicie
nie przeklinaj na forum/Grzesiek Lca Edytowane przez GrzesiekLca dnia 02-09-2006 21:45 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-09-2006 19:48 |
ping_rox |
Dodany dnia 02-09-2006 20:12 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
sadze ze to Twoja wina a nie pompy...
wszystkie silniki dostaja w dupe na zimno jak sie daje po garach myslisz ze czujnik cisnienia oleju w 16kach dali od tak? te silniki nie lubia gestego oleju ;] PS nie musisz tak klnac F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 02-09-2006 22:41 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Z cała stanowczościa popieram Powiniennes zrobic jeszcze 4 kapitalne remonty silnika i moze wowczas byś sie nauczył z niego korzystac. Potem nie dziwne jest ze na gieldach stoja na sprzedaż same strucle :/. |
GOLAN |
Dodany dnia 02-09-2006 22:45 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
dla mnie takie gazowanie na zimnym silniku to po prostu katowanie go przykład żeby sportowiec nie miał kontuzji najpierw przeprowadza rozgrzewkę
F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
mario |
Dodany dnia 02-09-2006 22:47 |
Postów: 376 Data rejestracji: 24.03.2005 17:02 Skąd: - |
nie wiem czemu tak jest ale czesto spotykam ludzi ktorzy zrobili remont silnika - czasem na wlasna prosbe.... - i po tym remoncie uwazaja ze maja nowe silniki ktore zniosa wszystko i zawsze...
ale co sie dziwic... czy ktos na kursie prawa jazdy mowi ze nie wolno deptac na zimnym ? mi nie mowili Honda Civic
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 02-09-2006 22:53 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Ale w kazdej instrukcji nawet od malucha jest to napisane. Ale Polak jest najmadrzejszy i wszelkie instrukcje pozostaja nie ruszone do czasu az sie cos spieprzy .
Edytowane przez Hugo dnia 12-01-2009 22:23 |
crackers |
Dodany dnia 03-09-2006 00:19 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Akurat to jest najbardziej wrazliwy silnik ze wszystkich renatkowych, wiec to i tak spoko, ze sama uszczelka poszla
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 03-09-2006 10:51 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
inna sprawa ze moze byc jakis kanalik olejowy przypchany i na gesto jest qpa zupelna
F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 03-09-2006 16:17 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
ping_rox napisał/a: inna sprawa ze moze byc jakis kanalik olejowy przypchany i na gesto jest qpa zupelna dobre - jakim olejem byl zalany przed kapitalka, a jakim po POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
mezulek84 |
Dodany dnia 03-09-2006 22:20 |
Postów: 31 Data rejestracji: 27.08.2006 20:23 Skąd: - |
polsyntetykiem a teraz mineralka |
|
|
crackers |
Dodany dnia 03-09-2006 22:34 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ja bym wlal polsyntetyka z powrotem, bo ten mineral widocznie strasznie wolno dochodzi do swoich paramterow.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
mezulek84 |
Dodany dnia 09-09-2006 17:30 |
Postów: 31 Data rejestracji: 27.08.2006 20:23 Skąd: - |
sprobuje i sie zobaczy ale nie mam juz zamiaru katowac go na zimnym nauczylem sie juz czegos 2000 tys droga nie chodzi |
|
|
crackers |
Dodany dnia 09-09-2006 20:15 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No, hehe... i tak malo dales. W Radomiu zdzierstwo jest takie, ze nikt nie chcial robic ponizej 4,5 tys. tego silnika, bo to francuskie. Tu by tylko Pancerwageny i Bety robic chcieli, bo to lepsze Taaa
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 09-09-2006 21:26 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
jakos i tak bym nie dal mojego kochanego silniczka do kogos kto by 1 raz f7p robil i sie uczyl dopiero ;]
F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 09-09-2006 22:04 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ja swojego obecnego tez nie, bo z tamtego starego to niewiele zostalo
Edytowane przez crackers dnia 10-09-2006 21:30 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
mezulek84 |
Dodany dnia 10-09-2006 21:10 |
Postów: 31 Data rejestracji: 27.08.2006 20:23 Skąd: - |
a ja musialem oddac w inne rece poniewarz mnie wojsko scignelo gdyby nie to to dubalbym sam ale szczerze jestem zadowolony przybylo mu dwa kucyki |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |