Menu główne
Forum
Klubowicze
radzio_F_16 |
Dodany dnia 08-09-2006 14:05 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Witam ! Mam taki problem że przerywa mi na benzynie tak jaby chodzi na 3 gary na LPG jest dobrze. Co to może być może wtrysk sie któryś zapiekł czy co ? I jeszcze jedno nie mam wolnych obrotów jak jest zimny to musze go trzymać na obrtach a jak już sie rozgrzeje to jest dobrze.
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-09-2006 14:05 |
crackers |
Dodany dnia 08-09-2006 14:20 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Na czym nie masz wolnych obrotow? Na gazie czy benie?
Niech ci zmierza cisnienie z pompy paliwa, u mnie jest czasami niewiele ponad 1 bar, ale jezdze na lpg, na benie jakos odpali i jedziemy POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 08-09-2006 16:03 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
wolnych nie ma i na benie i na gazie.
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
crackers |
Dodany dnia 08-09-2006 16:50 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Odlacz krokowy wtedy i zobacz czy bedzie jakas roznica.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
czaja |
Dodany dnia 08-09-2006 17:07 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
miałem ten sam problem w kolektor dolotowy ( po lewej patrząc na silnik z przodu ) jest wkręcony czujnik temperatury powietrza od niego wychadzą kable które przy wyjściu z kostki są mocno zagięte i zbiegiem czasu sie przecierają , jak wiązka popęka to komp nie dostaje info. i nie wysła sygnału do przekażnika pompy paliwa ( dziwne ale prawdziwe ) , i wtedy auto zaczyna pracować na 3 gary bo pompa włącza się co kilka sekund ( tak jak po rzekręceniu kluczyka przed zapaleniem fury), ja się sam z tym je***łem prawie rok aż wyczaiłem o co chodzi , nie powiem ci na 100% ze masz tą samą przyczynę ale możesz od tego zacząć , jak ci zacznie fisiować to poruszaj tymi kablami zobaczysz czy to to |
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 13-09-2006 16:51 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Co do wolnych to po odłączeniu kostki od krokowca nie ma żadnej różnicy. Sprawdzałem kostkę i podaje napięcie do krokowca ale i sprawdzałem krokowca na krótko i też niby działa bo sie przekręca a wolnych jak nie było tak nie ma . Później jeszcze sprawdze tem czujnik od temp. powietrza
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |