Menu główne
Forum
Klubowicze
mirax |
Dodany dnia 14-04-2005 15:26 |
Postów: 64 Data rejestracji: 13.03.2005 02:06 Skąd: - |
umiejscowiony w kolektorze ssącym
zmierzyłem jego rezystancję w warunkach ok. 20 st C. 6,08 kohm [img]C:\Temp\050410_132751.jpg[/img] A TAK TO WYGLĄDA Z BLISKA [img]C:\Temp\050410_132840.jpg[/img] Edytowane przez mirax dnia 14-04-2005 15:32 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-04-2005 15:26 |
mirax |
Dodany dnia 14-04-2005 15:32 |
Postów: 64 Data rejestracji: 13.03.2005 02:06 Skąd: - |
drugi czujnik umieszczony z lewej strony obudowy wtryskiwacza, też w kolektorze ssącym jego pomiar wyniósł 2,9 kohm w tych samych warunkach [img]C:\Temp\050410_133218.jpg[/img] tam w tyle pod siłownikiem [img]C:\Temp\050410_133124.jpg[/img] |
|
|
mirax |
Dodany dnia 14-04-2005 15:36 |
Postów: 64 Data rejestracji: 13.03.2005 02:06 Skąd: - |
no i trzeci umieszczony obok pompy, ten to chyba czujnik płynu chłodzącego. pomiar nic nie wskazał. zero reakcji miernika. [img]C:\Temp\050410_133008.jpg[/img] |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 14-04-2005 15:53 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Nie widzę zdjęc i nie wiem nawet co to za silnik .Czujniki na kolektorze to prawdopodobnie czujnik temperatury powietrza dolotowego (silnik od strony serwa) drugi na kolektorze to czujnik temperatury silnika ,cieczy (dajacy sygnał do modułu sterującego)Czujnik przy pompie steruje wskaźnikiem tempreratury w liczniku .Mozesz odlaczyć przewód i sprawdzić czy wskazówka opadła . |
mirax |
Dodany dnia 15-04-2005 09:59 |
Postów: 64 Data rejestracji: 13.03.2005 02:06 Skąd: - |
w istocie, zdjęcia wyparowały? silnik to C3J. a co powiecie o zmierzonych rezystancjach? czujnik w kolektorze ssącym od strony serwa = 6.1 kilo ten drugi w kolektorze ssącym z lewej strony wtryskiwacza pod siłownikiem wolnych obrotów (wkręcony poziomo od tyłu) = 2,9 kilo pytam o to bo mi obroty faluja i sprawdzam wszystko po kolei. |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 15-04-2005 20:29 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Falujace obroty były nie raz juz wałkowane poszukaj tematów i sprawdz przewód podcisnieniowy od kolektora ssacego do czujnika podcisnienia.Czujniki opisalem ci w mailu ktory do czego ,dane odnośnie oporności masz w instrukcji napraw od R19 . |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |