Menu główne
Forum
Klubowicze
racer_r19 |
Dodany dnia 03-11-2006 17:46 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
witam! mam problem z zapalaniem mojej renaty jak troche postoi i wystygnie... musze dlugo krecic zeby zapalila, za kazdym razem prawie tyle samo, jak sie rozgrzeje to juz pali o.k.
niewiem w czym problem... help! jesli ktos moze mi pomoc to bardzo prosze! moze to wina czujnika polozenia walu lub pompy paliwa (a wlasciwie gdzie ona sie znajduje w tym silniku, jest mechaniczna czy lektryczna a moze jeszcze czegos inneo p.s.: jest to 1.4 energy na gazniku. Edytowane przez GrzesiekLca dnia 09-11-2006 14:38 racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-11-2006 17:46 |
crackers |
Dodany dnia 03-11-2006 18:13 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
To sie nie nazywa energy, symbol C1J.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
racer_r19 |
Dodany dnia 03-11-2006 18:34 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
on ma symbol e6j a nie c1j
edit: jak sie nie nazywa energy skoro tak nawet na silniku pisze sprawdz dobrze... jest na gazniku webera mozesz odp. na moje pytania pliska edytuj posty/Grzesiek Lca Edytowane przez GrzesiekLca dnia 09-11-2006 14:39 racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 03-11-2006 18:51 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
rozumiem, że reczne ssanie używasz jak należy? Sprawdziłbym czy świece i kable są ok. Pozatym regulacja zaworów. Ssące 0,10 a wydech 0,25 (o ile pamięć mnie nie myli - SPRAWDŹ) Pompa paliwa mechaniczne przeponowa. Posiadam taki silnik i czasem trzeba kilka obrotów wału ale nie za długo.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
racer_r19 |
Dodany dnia 03-11-2006 19:14 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
ten silnik ma symbol e6j czyli jest na gazniku webera, a jest to energy bo nawet na silniczq tak pisze
moglby ktos odp. na moje pytania pliska! edit: ssania uzywam jak trzeba... swiece i kable ok. a co myslisz o czujniku polozenia walu edytuj posty/Grzesiek Lca Edytowane przez GrzesiekLca dnia 09-11-2006 14:41 racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 03-11-2006 19:26 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Jakby było coś z nim nie tak to rozgrzanie nie wpływałoby na jego pracę. Z doświadczenia wiem, że albo świece (ty masz nowe) albo zawory albo może kiepskie już sprężanie. Sprawdzałeś manometrem? Może być jeszcze brudny gaźnik ale raczej wątpię. Czujnik sprawdź tak jak to w ksiażce napisali (do pobrania z download) Możesz spróbować kupić na podmiankę podejrzany Tobie czujnik, ale naprawdę żadko się psują.
Edytowane przez mati_ dnia 21-01-2009 00:38 <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
racer_r19 |
Dodany dnia 03-11-2006 19:30 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
oki dzieki jutro biore sie za sprawdzanie i napisze jak mi poszlo pozdro
racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
racer_r19 |
Dodany dnia 08-11-2006 13:40 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
witam! ustawilem zawory, sprawdzilem świece itd. i nic...
dalej pali tak jak palił... mam jeszcze male pytanko: czy przepustnica rozruchowa przy calkowitym podciagnieciu ssania ma byc calkiem zamknieta bo u mnie nie domyka sie do konca, mysle ze to normalne bo musi dostac troche powietrza ale wole sie upewnic... a czy na zapalanie zimnego moze miec wplyw zle ustawienie skladu mieszanki jesli ktos wie jaka moze byc przyczyna ze moja renia nie zapala na zimnym silniku tak jak powinna to prosze o napisanie. racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
misha |
Dodany dnia 08-11-2006 15:30 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam
Mój dziadek miał tak samo i do dziś nie wiem dlaczego przewody, świece, kopułkę wymieniałem, zawory regulowałem i nic... trochę pomogła wymiana rozrusznika (ten który założyłem kręcił dużo szybciej) po wypadku sprzedałem silnik i obecny właściciel nie ma z nim żadnych problemów .... więc może to coś z prądem naprzykład masa w silniku... BTW mam jeszcze sporo części z tamtej reni Pozdr Marcin Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
polu |
Dodany dnia 08-11-2006 16:35 |
Postów: 293 Data rejestracji: 26.07.2005 23:22 Skąd: - |
tez mam taki silniczek i umnie jet tak ze latem ok ale zima trzeba mu leciutko gazem pomoc i jest ok
mishamisha a co masz jeszcze z czesci do energy szaro i pada... pod budynkami stoją auta... różne roczniki i marki.. i jeden zbierający mega krople przez wosk 100NX... wygląda dość surowo...Japończycy go zaprojektowali... jest piękny...jest inny.. jest mój...
Moje auto: Nissan100NX GA16DS, benzyna, 190000km
|
misha |
Dodany dnia 09-11-2006 08:40 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Półosie z tarczami i zwrotnicami, skrzynie, moduł zapłonu, maglownice bez wspomy, mechanizm wycieraczek, alternator, obudowe filtra powietrza, pompe hamulcową, kilka szyb(bez przedniej i tylnej), zaślepkę radia, jedną lampe tylną (chamade) i jeszcze trochę drobiazgów.
Pisałem o tym chwile temu link Jest OT ale może admin nie usunie Pozdrawiam Marcin nie usunie/Grzesiek Lca Edytowane przez GrzesiekLca dnia 09-11-2006 14:38 Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
racer_r19 |
Dodany dnia 09-11-2006 11:05 |
Postów: 8 Data rejestracji: 19.10.2006 12:44 Skąd: - |
no mi rozrusznik kreci dosyc szybko tekze jego wymiana mi nie pomoze...
a moze to byc wina pompki paliwa moze daje za malo paliwka bo jak jest zimny to kreci bardzo dlugo, jak cieply zapala ok... czy tylko pompka moze byc odpowiedzalna za to ze paliwo mi sie cofa do baku? bo mysle ze to moze byc przyczyna... z drugiej jednak strony filterek paliwa przy pompce jest pelny. a czy jest jeszcze jakis inny filtr paliwa? przypomne ze jest to silnik e6j na gazniku webera czyli ma mechaniczna pompke. edit: jesli ktos moze mi pomoc odnosnie tej pompki to bardzo prosze edytuj posty/Grzesiek Lca Edytowane przez GrzesiekLca dnia 09-11-2006 14:41 racer_r19
r19 1.4 energy |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |