15 Maja 2024 02:47:21
Zdjęcia użytkowników
kazekinternauta123 DanJ93
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Obroty raz 1000 a raz 1400 (stałe) 
ZbudeK
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 09:40
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 15.08.2005 14:07
Skąd: -

Witam
Coś się dzieje z obrotami biegu jałowego. Raz są równe na poziomie 900-1000, a raz 1300-1400. Jak już się tak ustawią to nie falują tylko są stałe. Gdzie może leżeć przyczyna. Nie ma wpływu czy silnik zimny czy ciepły.
Pozdrawiam
Piotr

R19 Chamade GTR (1,4 C3j) 92'
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-11-2006 09:40
Awatar
crackers
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 10:26
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Jak rozumiem LPG nie masz, wiec moze to prostu wina uszczelki miedzy kolektorami albo chodzi caly czas na ssaniu.

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
Maciej_R21
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 12:44
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Siłownik biegu jałowego na początek.
 
ZaMi
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 12:50
Awatar


Postów: 381

Data rejestracji: 30.01.2006 17:54
Skąd: -

U mnie obroty zacinaly sie na różnym poziomie i byla to wina przepustnicy a raczej tej spreżynki co ja powinna cofac przesmarowane i poki co git, ale moze byc tez tak jak napisal Maciej silniczek krokowy

images.spritmonitor.de/171051_4.png-spalanie LPG aż miło popatrzećSmile
 
CashMir
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 16:15
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 18.07.2006 12:48
Skąd: -

Miałem to samo, sprawdź czy nie rozpięły Ci się wężyki od podciśnienia. Np. w okolicy akumulatora. Jeśli się rozpięły to będzie taki właśnie efekt. Pozdrawiam

------------------------------------------
R19,1992, 1721cm3, 258tyś, Lpg,
 
hepos
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2006 17:49
Awatar


Postów: 855

Data rejestracji: 13.09.2005 23:29
Skąd: -

No to i ja mam pytanie :
Na LPG dzieje sie tak ze zazwyczaj jest tak 750-800 rpm i wtedy trzepie silnik i czuć drgania w srodku a czasem na 900-1000 rpm i chodzi idealnie rowno, jednak zazwyczaj to trzepie . Na benzynie są jeszcze nizsze i duzo bardziej telepie silnikiem. Jaka przyczyna takiego stanu rzeczy?
A instalacja jest II gen

[img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.

Renault 19 1.7 F3N LPG powered
+ elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag.

...Jakbym wiedział to bym się nie pytał www.renault19.pl/images/smiley/grin.gif...

Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
 
hepos
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2006 21:17
Awatar


Postów: 855

Data rejestracji: 13.09.2005 23:29
Skąd: -

up up Smile

[img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.

Renault 19 1.7 F3N LPG powered
+ elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag.

...Jakbym wiedział to bym się nie pytał www.renault19.pl/images/smiley/grin.gif...

Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
 
wal_kon1973
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2006 13:57
Awatar


Postów: 1

Data rejestracji: 09.11.2006 13:35
Skąd: -

Mam silnik 1.7 F3N - też miałem ten problem
1. sprawdź szczelność wszystkich wężyków powietrza (ja miałem pęknięty wężyk łączący kolektor ssący z reg. ciśnienia paliwa).
2. Miałem popsuty czujnik położenia przepustnicy - w silniku F3N czujnik ten składa się z dwóch części - krzywka zamykająca obwód przy pełnym otwarciu przeustnicy i mikroprzełącznik. U mnie walnięty był mikroprzełącznik - nie zawsze zamykał obwód przy całkowicie zamkniętej przepustnicy powietrza. Kupiłem mikroprzełącznik za 2 zł w sklepie z częściami elektronicznymi - i od pół roku mam spokój z obrotami biegu jałowego (uwaga nie daj się naciągnąć na czujnik położenia przeustnicy - koszt ok 150zł)
Jeżeli w twoim silniku - jako czujnik położenia przepustnicy jest rezystor zamiast przłączników - rozbierz lub zrób otowry w obudowie czujnika - użyj płynku "kontakt" i wysusz dokładnie - powinno być dobrze. Jednak z objawów wynika że chyba zużył się ten mikoroprzełącznik.

POWODZENIA - mam nadzieję że trafiłem z towją usterką Wink

Udzielając porad bardzo proszę o prawidłowe nazwnictwo.
Piszesz o wezyku łaczącym kolektor ssacy z reg. cisnienia paliwa. W zadnym monowtrysku czegos takiego NIE MA !!!
Piszesz o czujniku polozenia przepustnicy. W monowtrysku renixa jaki wystepuje w silnikach C3J oraz F3N 740 , nie ma typowego czujnika połozenia przepustnicy. Owszem jest czujnik krańcowy a ty opisujesz tutaj przełacznik pełnego obciązenia.
Krańcowy czujnik połozenia przepustnicy jest zintegrowany z silownikiem wolnych obrotów o ktorym wspominalem wczesniej.
We wtrysku typu siemens jest natomiast klasyczny czujnik rezystancyjny , ale o tym typie wtrysku nie rozmawiamy.

Ja mam silnik F3N742 wtrysk wielopunktowy - opisałem tylko swoją przygodę z walką z nierównymi obrotami - często pomaga to w szukaniu podobnych usterek w innych silnikach. W silniku z czujnikiem położenia przepustnicy typu - potencjometr - na 100% warto przemyć go płynem "kontakt" - i dokładnie wysuszyć. Tak zrobił znajomu - co prawda w Fordzie Fiesta - ale pomogło.
Pozdrawiam

Edytowane przez wal_kon1973 dnia 10-11-2006 09:15
 
ZbudeK
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2006 08:23
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 15.08.2005 14:07
Skąd: -

Dzięki będę szukał ...

R19 Chamade GTR (1,4 C3j) 92'
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: