26 Kwiecie 2019 14:54:23
Zdjęcia użytkowników
misiek_Pt tom80
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Dziwne zachowanie nadmuchu powietrza (wersja z klimatyzacją) 
Drozdzik
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2006 22:54
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 16.05.2006 23:26
Skąd: -

kolejnym moim problem jest dmuchawa jak ja zalacze to tak jakby na chwile zaskoczy i sie wylaczy co sprawdzic co to moze byc dzieki za rady

Edytowane przez maestro dnia 17-08-2011 21:06
Drozdzik
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-11-2006 22:54
Awatar
crackers
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2006 15:37
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Auta z klima wymagaja zdjecia przykrecanego kawalka blachy. Wtedy jest dostep do ukladu sterujacego praca wentylatora. Wyjecie puchy jest praktycznie niemozliwe, bo trzeba miec dostep do srub pod deska rozdzielcza. Ja odchylalem ta puche lyzka, zeby wyciagnac ramiona wycieraczek, bo sie tulejki zapiekly. Przy czym... u mnie (ABS Bendixa + silnik 1.8 16v) zeby zdjac ten kawalek blachy trzeba spuscic plyn hamulcowy (w celu demontazu zbiorniczka i pompy ABS) oraz chlodzacy przynajmniej ze zbiorniczka wyrownawczego. Nie wspomne juz, ze potem trzeba obydwa uklady odpowietrzyc. Ja pompy nie demontowalem, tylko wygialem blache w dol o pompe. Dodam jeszcze, ze spotkalem sie z opinia, iz w celu wyjecia pompy ABSu, trzeba wyjac silnik. Dolaczam zdjecie pogladowe:
http://crackers.e...com/04.jpg
Dlatego badz na czesc z powyzszego przygotowany... CHORE ROZWIAZANIE!

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
takeoff
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2006 18:58
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

To jeszcze ja.
Masz ABS? 16V?

Aby wyjąć dmuchawe musisz niestety rozszczelnić klime :/
Na początek sprawdz jednak przełącznik oraz elektronike za blachą.

Aby dmuchawe wyjąć musisz:
odkręcic blache zasłaniającą parownik.
odkrecic przewody cisnieniowe parownika
odkrecic srubke od strony akumulatora trzymajaca parownik
odkrecic 2 srubki laczace parownik z dmuchawą
wysunąć parownik i wyjąć go
odkrecic srube mocująca dmuchawe do dna podszybia (mozesz miec 2 szt)
odkrecic 2 sruby laczace dmuchawe z kabiną (są od strony kabiny nad gałką otwierającą maskę)
..i dopiero wyjmiesz dmuchawe Wink

Dodam jeszcze ze dmuchawą steruje elektronika widoczna po zdjeciu blachy.
Jak co to mam zdjecia bo jestem podczas instalacji klimy Wink

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
takeoff
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2006 11:10
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

nie podales mailaWink
Tu wystawie to moze jeszcze komuś sie przyda:
[img]http://images2.fotosik.pl/271/2298b74dc477b779m.jpg[/img] is not a valid Image.
Jak zdejmiesz blache to nad zbiorniczkiem jest kawalek elektroniki ktory odpowiada za wszystkie 6 biegów:
images3.fotosik.pl/271/8b45f2d3b08d178am.jpg

aby wyjąć wentylator musisz wydlubac parownik:
[img]http://images3.fotosik.pl/271/05bf16d6203aff51m.jpg[/img] is not a valid Image.
potem odkręcasz dmuchawe od gory i 2 srubki od kabiny. są nad gałką od otwierania maski:
[img]http://images3.fotosik.pl/271/fa9cd3cbddf6847fm.jpg[/img] is not a valid Image.

No i dmuchawe masz w ręku Smile

Edytowane przez maestro dnia 17-08-2011 20:58
Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
Drozdzik
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2006 21:56
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 16.05.2006 23:26
Skąd: -

wielkie dzieki jutro bede sie meczyl mam nadzieje ze dam rade Smile

Drozdzik
 
crackers
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2006 22:04
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Dzieki! Przynajmniej wiem mniej wiecej jak sie za to zabrac lepiej, ale jak narazie chyba nie bede prul pol autaGrin
Czy jest mozliwosc, ze ten element jest sprawny? Jak to mozna zweryfikowac?Smile

Edytowane przez crackers dnia 30-11-2006 22:05
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
takeoff
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2006 23:41
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

Jak cos to pytac Wink odnosnie mocowania mam sporo wiedzy bo montowalem to moment temu.
Jak sprawdzic elektronike? Musisz miec pojecie o sprawdzaniu tranzystorów.

Parownik sie wyciaga prostopadle trzeba odpiąć naczynie wyrownawcze i rozpórke jak masz Smile

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
Drozdzik
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2006 00:36
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 16.05.2006 23:26
Skąd: -

dzieki Smile jakos poszlo Smile

Drozdzik
 
takeoff
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2006 10:33
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

I co ? dziala juz? co bylo?

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
WoZnY
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2006 11:17
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Rusek
Nic dziwnego bo mostkujesz stacyjkę. Powinieneś kabelek po zapłonie przeciąć i podłączyć do +12V po stronie radia a nie mostkować wszystko z wszystkim. Poruszane już na forum.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
Drozdzik
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2006 12:05
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 16.05.2006 23:26
Skąd: -

szczotki od silniczka dmuchawy byly zajechane

Drozdzik
 
crackers
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2007 18:55
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Na dniach czeka mnie prucie auta w w/w celuSad Czy parownik (skraplacz?) klimy trzyma sie tylko na gorze do dmuchawy? Bo pol roku temu, to nawet nie chcial drgnacSad

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
mpkaras
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2008 08:14
Awatar


Postów: 468

Data rejestracji: 25.05.2007 01:42
Skąd: mazowieckie
Gostynin

U mnie sytuacja, grogi kolego, była podobna. Okazało się, że wtyczka, zasilająca konsolę sterowania dmuchawą, była uszkodzona. Wymieniłem i jest OK.

Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega
Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
 
techmex
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-04-2008 14:53
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 13.04.2008 16:04
Skąd: -

tez mam problem z dmuchawa i okazal sie ten,,plik"kabli czyli jak napisaliscie okostka do wymiany to ja mam pytanie skomplikowane jest zmienienie jej i jak ona wyglada bo tam jest ciezki dostep?
 
szymonstilmatic
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2009 16:52
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 23.04.2008 11:15
Skąd: -

Ja mam pytanie z nieba hehe walcze z tym juz dwa miechy wiec sprawa wyglada tak: mi dmuchawa calkiem przestala dzialac rozebralem wspomniana wczesniej blache wyciaglem ta plytke ktorej zdjecie jet gdzies pare postow wyzej i okazalo sie ze i kostka i plytka sie wyjarala a plytak na alegro kosztuje 250zl,moja klima poszla sie kiedys ebac wiec kupno takiej plytki wydalo mi sie niepotrzebnym kosztem przyczailem ktorymi kabelkami wlancz sie dmuchawa wypiolem je z kostki pociagnolem kabel do srodka auta i tam na pstryczek wlanczalem i wylanczalem dmuchawe co sie po dwuch dniach okazalo pstryczek sie spalil wiec podlaczylem pod orginalny z renault i tez sie spali kabel sie grzal wiec wymienilem kabel bo myslalem ze moze przekruj nie taki i nie wytrzymuje ale chyba juz trzy kable mialem pociagniete i wciaz sie grzeja i topia sie i pstryczki dzis montowalem przekazniki okazalo sie ze wytrzymal dwie minuty i sie zjaral nie wiem co teraz zrobic juz wiecej pomyslow nie mam nie wiem dlaczego sie kable grzeja chacby nie wiadomo jaki gruby pociagnol pomocy!!

Renault 19 1.8

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 175000km
 
ober_1990
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2009 21:58
Awatar


Postów: 431

Data rejestracji: 07.12.2008 05:06
Skąd: -

takeoff mam dokładnie taki sam problem jak tam wszyscy piszą nie działa mi nawiew i mam klime i chce zarzeźbić teraz w wekeend zobaczyc co i jak mogłbys podesłac jakies fotki jak to wszytsko sie sciaga ta blache i to wszytsko ! bo nie mam pojecia zielonego jak sie do tego zabracSad

MILE WIDZIANE TŁUMACZENIE WSZYTSKIEGO ŁOPATOLOGICZNE

Czerwona Strzała na Białych papudrakach z Klimą (nie nabitąGrin) ABS-ami Grin Pełną Elektryka Smile z czerwono-czarnymi obiciamy na boczkach (narazie)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 200100km
 
tomi
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2009 22:03
Moderator Awatar


Postów: 626

Data rejestracji: 26.07.2005 21:54
Skąd: śląskie
Częstochowa

szymonstilmatic napisał/a:
Ja mam pytanie z nieba hehe walcze z tym juz dwa miechy wiec sprawa wyglada tak: mi dmuchawa calkiem przestala dzialac rozebralem wspomniana wczesniej blache wyciaglem ta plytke ktorej zdjecie jet gdzies pare postow wyzej i okazalo sie ze i kostka i plytka sie wyjarala a plytak na alegro kosztuje 250zl,moja klima poszla sie kiedys ebac wiec kupno takiej plytki wydalo mi sie niepotrzebnym kosztem przyczailem ktorymi kabelkami wlancz sie dmuchawa wypiolem je z kostki pociagnolem kabel do srodka auta i tam na pstryczek wlanczalem i wylanczalem dmuchawe co sie po dwuch dniach okazalo pstryczek sie spalil wiec podlaczylem pod orginalny z renault i tez sie spali kabel sie grzal wiec wymienilem kabel bo myslalem ze moze przekruj nie taki i nie wytrzymuje ale chyba juz trzy kable mialem pociagniete i wciaz sie grzeja i topia sie i pstryczki dzis montowalem przekazniki okazalo sie ze wytrzymal dwie minuty i sie zjaral nie wiem co teraz zrobic juz wiecej pomyslow nie mam nie wiem dlaczego sie kable grzeja chacby nie wiadomo jaki gruby pociagnol pomocy!!

Załóż przekaznik przy wentylatorze ze 40A i maly guziczek w srodku, a nie tam bedziesz grubasne przwody do srtodka ciągnął. Grzeją sie bo smigło duzo prądu pobiera Pfft

Była R19 1.9dt RT z ABS 94r.

Moje auto: Renault Laguna/Megane/I30, diesel
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2009 22:14
Moderator Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie bez powodu są tam dwa tranzystory mocy oryginalnie na tej płytce metalowej która je chłodzi. Troche logiki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
marcus76
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2009 21:06
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 06.03.2009 17:27
Skąd: -

otworzklape silnika zdejmij oslone akumulatora i wypnij wtyczke od dmuchawy najprawdopodobniej nadpalila sie wtyczka mialem podobnie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 177000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2009 21:09
Moderator Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

chłopie mówimy o klimie Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: