15 Maja 2024 03:46:42
Zdjęcia użytkowników
ciastini astra945
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Walcze dalej - Gdy cieply to szarpie 
Kleciu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2006 09:07
Awatar


Postów: 60

Data rejestracji: 31.10.2006 11:01
Skąd: -

Witam. Po raz kolejny prosze Was o Pomoc. Mianowicie wszystko z moja Renia jest ok jak jest zimna. Gdy tylko sie nagrzeje do wlasciwej temp. zaczyna szarpac. Jak powoli naciskam gaz to czuje jak silnik w pewnych obrotach zaczyna sie dlawic i spadaja mu obroty. Gdy jeszcze dodam gazu to jest ok(taka turbo dziura). Podczas jazdy w korku malo nie wybilem sobie zebow o kierownice. Na benzynie jest ok tzn nie szarpie ale czuc jak jest troszke slabsza, natomiast szarpanie wystepuje na gazie. Zmienilem przewody WN, swiece, kopulke, zaslepilem EGR, sprawdzilem czujnik podcisnienia i wezyk na nim oraz zaslepke na kolektorze ssacym. Wymienilem filtr gazu. Zastanawia mnie dlaczego tak sie dzieje dopiero gdy termostat pusci obieg na chlodnice. Od tej pory szarpie. Moze jakis czujnik temp. daje bledne pomiary do kompa a ten zle przez to ustala mieszanke. Uszczelke pod glowica mam dobra bo plynu mi nie ubywa a oleju nie przybywa. Myslalem jeszcze nad membranami w parowniku ale jakby byly uszkodzone to duzo by mi palil i trudno odpalal a mi pali na trasie 6.5-7 litrow przy 90km/h. Instalacja byla regulowana. Moj silnik 1.4 mono c3j. Pomozcie mi bo ja juz nie mam sil do tego auta a dlugosc mego posta potwierdza moja frustracje.

....Nie ma ktos jakis pomyslow? Moze powiedzcie mi gdzie w c3j znajduje sie czujnik co podaje do kompa temperature silnika i czy moze on miec wplyw na taka prace silnika.

Edytowane przez Kleciu dnia 01-12-2006 20:12
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 01-12-2006 09:07
Awatar
haber
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2006 21:09
Awatar


Postów: 100

Data rejestracji: 22.10.2006 21:48
Skąd: małopolskie
Gorlice

Troszkę nie na temat


Moja renia też mi dziś szarpała ale w twoim przypadku nie wiem czego to może być wina (o renówkach to ja wogóle mało wiem bo od nie dawna posiadam) w moim przypadku szybko znalazłem przyczynę

SUSZA W BAKUSad



Renault 19, Phase 2, 1993r. benzyna, F3N 1.7 (1724/73KM), Hatchback - Była
Renault 19, Phase 2, 1995r. benzyna + LPG, F7P 1.8 16v Hatchback - Była

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 227000km
 
dannek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2006 22:00
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 10.11.2006 22:36
Skąd: -

a zawory sprawdzales? moze luzy sa nie tak
 
Niuchu_i_ATA
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2006 22:44
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 25.03.2005 12:18
Skąd: -

Witam
U mnie czsem szarpie na benzynie (bardziej dusi się), ale podejrzewa, ze to wina poprostu zbyt ciepłego powietrza. Ze zwgledu na gaz rura jest odwrócona od pierwotnego ułozenia.
Jak jest zimna i dostaje zimne powietrze leci jak strzała, jak sie nagrzeje to się buntuje.
Na gazie pracuje grzecznie.
Pozdrawiam

[small]R19 '93 darkgreen 3d Ph II
F3N-L740
 
snajper43
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2006 00:05
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 03.05.2006 23:21
Skąd: -

witam
moze to byc czujnik temp. ale nie musi a czy przypadkiem nie zaciaga gdzies lewego powietrza????? ja mam na gazie identycznie,sprawdzalem sobie czy mi lewego powietrza nie zaciaga no i oczywiscie ze zaciaga.Musze poprostu wymienic usczelke pod kolektorem ssącym i problem z głowy.wiEc moze zacznij najpierw id tego?
pozdrawiam Wink
 
Kleciu
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2006 22:37
Awatar


Postów: 60

Data rejestracji: 31.10.2006 11:01
Skąd: -

Dzieki snajper43. Moze zaczne od tej uszczelki. Choc dziwi mnie ze to dopiero jak sie nagrzeje zaczyna wariowac. Spawdzalem juz w zasadzie wszystko. Jak to nie bedzie uszczelka to nastepnym krokiem bedzie szukanie tego czujnika temp. A jak to nie pomoze to pobawie sie przy parowniku.
... Aaaaa i jeszcze jedno.... czy uszkodzony czujnik temp moze spowodowac ze nie bedzie sie wysowal silniczek krokowy? .... Jak wylaczam silnik za stacyjki to krokowy nie dziala a jak sam zgasnie to dziala. Silniczek krok. byl czyszczony i jest sprawny na bank. To sterowanie nim poszlo i zastanawia mnie czy to czasem nie czujnik temp.

Edytowane przez Kleciu dnia 02-12-2006 23:04
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
 
crackers
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2006 23:39
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Jak nie ma roznicy miedzy zimnym a cieplym silnikiem, to nie wina czujnika temperatury.

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
snajper43
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2006 00:08
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 03.05.2006 23:21
Skąd: -

wlasnie u mnie bylo tak samo na zimnym ok a jak zlapal temp odpowiednia to juz zaczynal sie dusic ale u mnie była jescze niesczelnosc przy mikserze ale dokrecilem tylna srube wtryskiwacza i przynajmniej jakos sie da jezdzic ale nie da sie wyregulowac mnieszanki na gazie poniewaz zostala mi jescze niescze lnosc na kolektorze ale to juz w sobote bedzie po sprawie.Co do czujnika temp to podam Ci wartosci rezystancji w roznych temperaturach to sam ocenisz czy czujnk masz uszkodzony: dla tem +4'C rezystancja czujnika powinna byc około 7,5kilo ohma,dla +20'C=3,5 +/-0,5 kilo ohma,dla +80'C=335 +/-35 ohmów,dla +90'C=240 +/-30 ohmów.Tak wiec ze wzrostem temp. silnika rezystancja czujnika maleje wiec moze to byc czujnik ale nie koniecznie w kazdym bądz razie nie powinna Ci rezystancja spasc grubo ponizej 200ohmów przy temp. 100'C.Wykręc czujnik podłącz pod miernik i wsadz czunik do gotującej sie wody i obserwuj rezystancję czujnika od ilu do ilu spada.
pozdrawiamWink
 
Kleciu
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2006 07:24
Awatar


Postów: 60

Data rejestracji: 31.10.2006 11:01
Skąd: -

Dobra dzieki chlopaki. Podsuneliscie mi nowe pomysly i z pewnoscia po niedzieli zaczne je sprawdzac. Pozdro for all

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: