Menu główne
Forum
Klubowicze
RadoslawMaciej |
Dodany dnia 02-12-2006 18:35 |
Postów: 67 Data rejestracji: 25.10.2006 22:40 Skąd: - |
witam,
Ostatnio zuważyłem, że mój samochód nie jeździ tak jak cześnij. Rozpedza się jeszcze gorzej, pracuje mierówno, szczególnie zimny. Po rozgrzaniu moc jeszcze bardziej spada. Osiągi są tak marne, że nie pozwalają na płynną jazdę w ruchy miejskim(czt. rozpędznie się razem ze wszystkimi samochodami). Ostatnio przesmarowałem linkę gazu. Po gwałtownym dodaniu gazu silnik dławi się zarówno na benzynie i na lpg, z tym, że na benzynce chyba w większym stopniu. Na luzie ma jakieś zwiększone wibracje(nie mam obrotka). Od razu pisze, że filtry gazu i powietrza, świece są po wymianie, kable WN, cewka, kopułka, palec rozdzielacza są raczej ok. Instalacja jest także po regulacjii. Nie bierze lewego powietrza. Silnika rano po nocy pali doskonale(na ssaniu oczywiśnie) na banzynce natychmiast, na lpg(czasami zapomninam o przełączeniu wieczorem) przy drugim kręceniu. Mam kilka związanych z tym pytań: 1. Czy ktoś jest mi w stanie polecić jakiegoś dobrego niedroiego mechnika, gazownika w Lublinie i okolicach(najchętniej w stronę Lubartowa)? 2. Co może być nie tak z moim silnikiem? Może to kwestia regulacjii luzów zaworowych? Jakie powiiny mieć wartości? 3. Czym sie róźni c1j i c2j, bo ostatnio wyczytałem, że takie też montowali w renówkach? Samochód był kupiony w polskim salonie. 4. Jak powinienem mieć rozwiązaną sprawę dolotu powietrza? Czy powinienem mieć podłączoną tą rurę z kolektora wydechowego? Jak powinna być podłączona ta druga? 5. Czy mój samochód wyposarzony jest w katalizator? 6. Czy to jest ok jeżeli na rozgrznym silniku na maksa wyciągam ssanie a on nie pracuje idealnie równo, tylko tak jekby coś nie madążał z podawaniem powietrza? Z góry dziękuje za pomoc. był 1,4 C1J, gaźnik, lpg, 228 kkm, 93r, sedan,
jest volvo 460, 1721, pełny wtrysk, 204 kkm, 96r, lpg esgi2 -sekwencja Moje auto: Volvo 460, benzyna+LPG, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-12-2006 18:35 |
crackers |
Dodany dnia 02-12-2006 19:49 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ad.4
Przy LPG najlepiej zablokowac doplyw powietrza znad kolektora i jesli gasnie przy rurze wpietej fabrycznie w zderzak, nalezy ja odlaczyc. Z reszta juz bylo gdzies o tym dzisiaj POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
hepos |
Dodany dnia 03-12-2006 01:08 |
Postów: 855 Data rejestracji: 13.09.2005 23:29 Skąd: - |
Ad 6. To chyba normalne. U siebie też tak mi się działo.
Ad5. Mogę sie mylić, ale w gaźnikowcach raczej nie ma katalizatorów Ad3. Ja tam slysalem o C1J i C3J, a C2J osobiscie nie slyszalem Wydaje mi się, ze luz zaworow nie objawia się problemami opisanymi przez Ciebie ............. ale ja sie nie znam [img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.
Renault 19 1.7 F3N LPG powered + elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag. ...Jakbym wiedział to bym się nie pytał ... Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
|
Przejdź do forum: |