16 Maja 2024 05:16:11
Zdjęcia użytkowników
the_mass schubi02214
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
spadek mocy w c1j(?) i mechanicy w Lublinie, inne wątpliwości 
RadoslawMaciej
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2006 18:35
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 25.10.2006 22:40
Skąd: -

witam,
Ostatnio zuważyłem, że mój samochód nie jeździ tak jak cześnij. Rozpedza się jeszcze gorzej, pracuje mierówno, szczególnie zimny. Po rozgrzaniu moc jeszcze bardziej spada. Osiągi są tak marne, że nie pozwalają na płynną jazdę w ruchy miejskim(czt. rozpędznie się razem ze wszystkimi samochodami). Ostatnio przesmarowałem linkę gazu. Po gwałtownym dodaniu gazu silnik dławi się zarówno na benzynie i na lpg, z tym, że na benzynce chyba w większym stopniu. Na luzie ma jakieś zwiększone wibracje(nie mam obrotka). Od razu pisze, że filtry gazu i powietrza, świece są po wymianie, kable WN, cewka, kopułka, palec rozdzielacza są raczej ok. Instalacja jest także po regulacjii. Nie bierze lewego powietrza. Silnika rano po nocy pali doskonale(na ssaniu oczywiśnie) na banzynce natychmiast, na lpg(czasami zapomninam o przełączeniu wieczorem) przy drugim kręceniu. Mam kilka związanych z tym pytań:
1. Czy ktoś jest mi w stanie polecić jakiegoś dobrego niedroiego mechnika, gazownika w Lublinie i okolicach(najchętniej w stronę Lubartowa)?
2. Co może być nie tak z moim silnikiem? Może to kwestia regulacjii luzów zaworowych? Jakie powiiny mieć wartości?
3. Czym sie róźni c1j i c2j, bo ostatnio wyczytałem, że takie też montowali w renówkach? Samochód był kupiony w polskim salonie.
4. Jak powinienem mieć rozwiązaną sprawę dolotu powietrza? Czy powinienem mieć podłączoną tą rurę z kolektora wydechowego? Jak powinna być podłączona ta druga?
5. Czy mój samochód wyposarzony jest w katalizator?
6. Czy to jest ok jeżeli na rozgrznym silniku na maksa wyciągam ssanie a on nie pracuje idealnie równo, tylko tak jekby coś nie madążał z podawaniem powietrza?
Z góry dziękuje za pomoc.

był 1,4 C1J, gaźnik, lpg, 228 kkm, 93r, sedan,
jest volvo 460, 1721, pełny wtrysk, 204 kkm, 96r, lpg esgi2 -sekwencja

Moje auto: Volvo 460, benzyna+LPG, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 02-12-2006 18:35
Awatar
crackers
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2006 19:49
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Ad.4
Przy LPG najlepiej zablokowac doplyw powietrza znad kolektora i jesli gasnie przy rurze wpietej fabrycznie w zderzak, nalezy ja odlaczyc.
Z reszta juz bylo gdzies o tym dzisiajSmile

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
hepos
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2006 01:08
Awatar


Postów: 855

Data rejestracji: 13.09.2005 23:29
Skąd: -

Ad 6. To chyba normalne. U siebie też tak mi się działo.
Ad5. Mogę sie mylić, ale w gaźnikowcach raczej nie ma katalizatorów
Ad3. Ja tam slysalem o C1J i C3J, a C2J osobiscie nie slyszalem

Wydaje mi się, ze luz zaworow nie objawia się problemami opisanymi przez Ciebie ............. ale ja sie nie znam Pfft

[img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.

Renault 19 1.7 F3N LPG powered
+ elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag.

...Jakbym wiedział to bym się nie pytał www.renault19.pl/images/smiley/grin.gif...

Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
 
Przejdź do forum: