29 Kwietnia 2024 23:24:19
Zdjęcia użytkowników
usik Eryk
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Rozrusznik & Alternator/usterki/rodzaje 
maestro
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2011 22:17
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a jest inna opcja. bo z pychu go odpaliłem, w sumie na zaciąg, przejechałem 50km do domu no i nie zgasł Pfft z tego wszystkiego juz ładowania nie zmierzyłem tylko prułem do domu Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-08-2011 22:17
Awatar
lukat1988
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2011 22:30
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

No to trzaby go znów na pycha Pfft

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 12:10
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jutro jak bede miał z kim to tak bede musiał odpalić, i jade do znajomych na monster garage, czesci dookoła w bród wiec bede myslal. ale najpierw pompe paliwa out, znaczy bak.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 13:31
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

A sprawdzałeś prąd na rozruszniku?
W sensie drożność przewodów? może gdzieś zaśniendziały w srodku albo nadłamane są i nie ten teges.

Mówisz że jak podepniesz klemy to spada napiecie na aku?
rozrusznik ten drugi na bank dobry?
Sprawdzaleś pod samym aku?


Treść dodana dnia 18-08-2011 13:33:

tulejka ok?
Bo może jakoś kantuje rozrusznik i nie ma siły obracać?
Skoro na 2 rozrusznikach i akumulatorach różnych jest to samo to na milijon procentów musi gdzies w kablach jakiś zonk sie chować...

Albo rzeczywiście masz jakieś zwarcie na alternatorze i dopiero jak dasz palnik z rozrusznika to przebija do końca
(ale to by się pewnie zjarał przy pierwszej próbiePfft )

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 15:36
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Ładowałem aku całą noc. Wkładam, kreci od razu pieknie. Ale że na gazie musze odpalac no to druga proba i juz cyk cyk cyk, i znowu kreci. GRRRRRR zgasł mi na skrzyżowaniu i koniec, cyk cyk cyk. Hol do domu, i kminienie. Wymieniłem alternator - zero rezultatu. No i wreszcie podjąłem desperacką próbe. Miałem w bagażniku czekający rozrusznik po regeneracji do 16V. Mowie dawaj. Wymieniłem, i kreci pieknie, nawet nie jęknął. O co tu chodzi skoro oba są git te stare?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 16:52
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

No widocznie nie są git Pfft
A wszedł górą? czy dołem?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 17:51
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

dołem po wahaczu
tyle tylko ze teraz na gazie jest lipa japierdale! po wcisnieciu sprzegla gasnie, regulacja na parowniku nic nie daje, pod laptopem nic nie daje. podpale auto

Edytowane przez maestro dnia 18-08-2011 17:53
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:21
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

Elektrozawory posprawdzaj, czasami syfem zachodzą

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:30
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@lukat1988: ten na parowniku jest za pasem przednim na wysokosci pod lampa, super. drugi na wierzchu w sumie (z filtrem), przy butli brak.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:36
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

@maestro: no to masz ciekawie to wszystko poupychane Pfft

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:40
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@lukat1988: najgorsze jest to, że jak nie chce odpalić to strasznie smierdzi gazem, wszystko niby szczelne Frown strzałów brak

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:43
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

Ale z przodu, czy tyłu? A jak złapie temp to się poprawia coś czy nic?

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 21:48
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

generalnie nie ma znaczenia temperatura silnika. od zimnego moze chodzic na gazie i tak dupiasto bedzie chodzil nawet do wlaczenia wentylatora. siedzac w srodku wali gazem, jak sie jechało to nie, ale jak staniesz np na swiatłach to tez. rwa mac no nie wiem juz Frown

przenosimy sie do mojego tematu bo sie zapomnieli my Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 22:15
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

A widział ktoś kiedyś coś takiego?

Edytowane przez edzio dnia 18-08-2011 22:15
Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
lukat1988
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 22:20
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

@edzio: tak się przyglądam co mi tu brakuje Pfft Gdzie się głowiczka podziała?

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
maestro
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2011 22:24
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobra fota Grin gdzie to odcieło?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
cHiX
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2012 10:52
Awatar


Postów: 1836

Data rejestracji: 16.08.2006 02:05
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Panowie mam problem z tym diabelskim pojazdem...

Otóż rozrusznik zaczął zdychać, zakupiłem nowy, założyłem i... dźwięk jest taki jakby kręcił się, ale nie zazębiał z kołem. Po kilku wkładaniach/wyciąganiach tegoż sprzętu i próbach wyczarowania czegoś postanowiłem założyć stary i jest ten sam problem...

Zaciekawiło mnie natomiast połączenie i być może to o to chodzi...jako, że nie zwróciłem na jedną rzecz uwagi przy wyciąganiu starego rozrusznika - otóż do rozrusznika mam jeden gruby kabel z metalowym oczkiem idący z góry od aku (podłączony do elektromagnesu) i drugi cienki od stacyjki wsuwany na blaszkę. Natomiast zauważyłem przypadkiem, że razem z tym cienkim idzie drugi gruby kabel z takim samym dużym oczkiem. Czy to ustrojstwo ma być gdzieś podłączone?

Ew. jakieś inne pomysły?

Zapomniałem...Silnik F3N mono Wink

Edytowane przez cHiX dnia 26-03-2012 10:53
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
 
Ewenement
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2012 10:58
Awatar


Postów: 1119

Data rejestracji: 09.11.2009 09:49
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Wykręc sobie rozrusznik i popatrz tam, i jest tak: wsuwka na swoje miejsce musi iść jedno jedyne miejsce na wsuwkę jest na rozruszniku, i są 2 te grubsze kable one idą w jedno miejsce i są dociśnięte nakrętką, wkręc i zobacz Grin

jutra nie znam, wczoraj nie pamiętam

Moje auto: BMW 520i, 24v E34, benzyna, 198000km
 
maestro
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2012 16:16
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dwa grube razem pod jedną śrube, wsuwka wiadomo.

Po za tym dźwiek (najczęściej) świst lub takie jakby niezazębianie to możliwy zły montaż, czyli na nieodpowiednie otwory.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
cHiX
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 27-03-2012 19:09
Awatar


Postów: 1836

Data rejestracji: 16.08.2006 02:05
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Kable grube podłączyłem oba, cienki na blaszke...i dupa :/

Maestro:

Patrząc na zamontowany rozrusznik leży ładnie na swoim miejscu i "wygląda", że założony jest ok. Dokręcony też...Choć jest tam jeszcze jeden otwór, zaraz obok drugiego i tak samo w obudowie skrzyni, mogę spróbować zamienić miejscami tą śrubę, ale wydaje mi się, że to nic nie da...chociaż może się mylę?

Bo sam jako taki po jakimś obróceniu się raczej nie spasuje ze względu na kształt.

Najciekawsze jest to, że po założeniu starego na miejsce (który coś tam kręcił jak było ciepło) jest ten sam efekt i po prostu zgłupiałem totalnie :/

Pomóżcie, bo mam rozgrzebane auto i potrzebuje je bardzo i chciałbym to dzisiaj zrobić o ile się da Sad.

Mam już ochotę to auto spalić... :/


Treść dodana dnia 27-03-2012 19:23:

otwór obok odpada, inna średnica śruby, nie pasi...


Treść dodana dnia 27-03-2012 21:48:

Chyba faktycznie był obrócony...złożyłem go jeszcze raz patrząc dokładnie gdzie jest koło tak żeby zgrało się z zebatką...i nic :/ dalej wierci, a koło ani rusz :/

Źle już nie może być raczej, no bo nie ma go jak przekręcić tak, żeby zgrały się otwory :/ a może ktoś ma jakiś schemat/rysunek na którym widać jak to ma być dokładnie spasowane?

Rozrusznik jest wporządku, elektromagnes zębatkę wysuwa i nie mam już pojęcia co to może być...

Jakby ktoś miał pomysł to pisać, ja póki co jadę spać mam dość... :/

Edytowane przez cHiX dnia 27-03-2012 19:10
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: