Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 27-03-2012 22:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tulejka powinna być w czwartym otworze (jednym z tych skrajnych, mają pogłębienia na nią) która ustala Ci niemal idealnie rozrusznik. mi na śrubach co prawda tylko raz nie chciał zagadac tzn zgrzyt jak szlifierką nie masz nikogo pod nosem jeszcze z dawnego R19 albo aktualnego?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 27-03-2012 22:52 |
cHiX |
Dodany dnia 27-03-2012 23:54 |
Postów: 1836 Data rejestracji: 16.08.2006 02:05 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zero mi zawsze pomógł, ale się wyprowadził do Głogowa... A poza tym nie bardzo mam pomysł do kogo by się tu odezwać :/ pół wieku spota już nie było żadnego itp... Jak dzisiaj kombinowałem to jakiś mi się tam kawałeczek "czegoś" w tym zewnętrznym otworze faktycznie rzucił w oczy...ale tulejki to nie przypominało. Może ktoś ją wcześniej uszkodził... :/ Popatrze jeszcze jutro czy tam coś nie wystaje. Może to nie było to, chociaż próbowałem go jeszcze dalej przekręcić, ale już mi żaden otwór nie pasował. Chyba, że jeszcze inaczej, ale kurde wtedy zębatka odwraca się od koła. Pamiętam, że jak mi robili sprzęgło to mieli problem ze spasowaniem starego, żeby kręcił też... Dzięki za pomoc, sprawdzę jutro jeszcze tą tulejkę. Jak coś będe pisał. Ew. jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to będe wdzięczny. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-03-2012 00:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wytarmos go. Policz zęby. jak ma 10 zebów to na skrajną śrube górną trzeba krecic a tulejka w tą drugą, jak 9 zebów (niepowinienes mieć takiego ale różnie bywa) to wtedy tulejka w skrajny a śruba w drugą.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cHiX |
Dodany dnia 28-03-2012 20:36 |
Postów: 1836 Data rejestracji: 16.08.2006 02:05 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ani tak, ani tak nie działa :/
Normalnie czeski film... :/ Obejrzałem jeszcze stary - 10 zębów, a założony był jak 9 (tulejka w wyższym zewnętrznym otworze była). Treść dodana dnia 12-04-2012 13:10: Zrobiłem Zacząłem od śruby, która jest w bliżej silnika (fasolka), lekko wkrecilem i caly rozrusznik pociagnalem do gory, zeby sruba byla na samej gorze fasolki. Tak wkrecilem zeby sie nie przesunal, i pozniej przykrecilem ta sruba na dole we wglebieniu. Na koncu 3 niby ta pozycjonujaca na gorze, troche ciezko szla, pewnie idealnie sie nie spasowalo z otworem, ale dokrecilem i pali . P.S. Nigdy nie widzialem zeby ten silnik odpalal z taka kultura i tak szybko Edytowane przez cHiX dnia 28-03-2012 20:59 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 05-09-2012 12:02 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak tylko na zimnym robi jeden obrot normalnie po czym zdycha jakby blokowalo cos wtedy tez przygasaja kontrolki. Po dwoch przereceniach kluczyka odpala normalnie a jak cieply to takie zjawisko wogole nie wystepuje. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 15:06 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@tomek1405 To jest pytanie czy stwierdzenie? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 05-09-2012 17:24 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@grzes70 To opis problemu i pytanie co jest przyczyna. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
gordoon |
Dodany dnia 29-09-2012 09:28 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
Witam. Mam problem z rozrusznikiem. Często mi mulasto kręci. Kręci kręci, aż za 3 razem już w ogóle nie chce zakręcić. Kontrolki przygasają przy zapalaniu. Czy rozwiąże problem wymiana szczotek, szczotkotrzymacza, oraz zobaczenie elektryki ? Bo może ten biały kabelek stracił izolację... Czasami jest tak że po jeździe auto odpala na raz, ale często zdarzało się, że musiałem go pchać (np. rano i potem wieczorem jak wracałem z pracy). Dodam, że podczas odpalania bywał taki inny dźwięk rozrusznika (taki lekki i pusty), i w ogóle auto nie łapało. Dopiero po 10 razie załapało. Pozdrawiam. |
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 29-09-2012 09:30 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Taki objaw daja szczotki i oczywiscie trzeba caly rozrusznik wyczyscic z syfu glownie wirnik magnesy. Sprawdzic czy cale magnesy sa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 29-09-2012 09:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@gordoon Może Ci nie wyrzucało zębatki? Jak już go wyciągniesz to bedzie widac co wypada wymienic.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gordoon |
Dodany dnia 29-09-2012 10:04 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
maestro napisał/a: @gordoon Może Ci nie wyrzucało zębatki? Jak już go wyciągniesz to bedzie widac co wypada wymienic. Pewnie tak. Bo dość spokojny był to dźwięk odpalania. Treść dodana dnia 29-09-2012 10:05: tomek1405 napisał/a: No to będę miał majstrowania Taki objaw daja szczotki i oczywiscie trzeba caly rozrusznik wyczyscic z syfu glownie wirnik magnesy. Sprawdzic czy cale magnesy sa Treść dodana dnia 03-10-2012 09:12: Jednak samochód dałem do Mechanika. I to nie wina rozrusznika. Powiedział że nawet tulej nie trzeba wymieniać bo wszystko w bardzo dobrym stanie. Gdzieś jest zwarcie i uchodzą Volty. Przed naprawą auto stało prawie 2 dni i aku pokazywał 8,5V. Ładowałem go przez 20h i potem odpaliło auto na raz. Więc problem leży po stronie elektryki. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-10-2012 09:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli był świst to napięcia starczało a nie był wyrzucany bendiks - to jest pewne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 03-10-2012 09:49 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
jak znika prad to najczesciej winny jest rozrusznik.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
gordoon |
Dodany dnia 03-10-2012 10:03 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
Problem rozwiązany Wina była po stronie radia, źle podpięte miałem i ciągło prąd ciągle
Edytowane przez gordoon dnia 03-10-2012 11:26 |
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-10-2012 11:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@gordoon nie usprawiedliwia to dlaczego bendiks nie jest wyrzucany z rozrusznika i pracuje jałowo
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gordoon |
Dodany dnia 03-10-2012 11:58 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
[quote]maestro napisał/a: A może przez niskie napięcie kręciło i nie wrzucało go? Rozrusznik w 100% sprawny |
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-10-2012 12:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli mialo siłe krecic to nie ma takiej opcji, dlatego drążyliśmy tak ten temat.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukas85 |
Dodany dnia 14-02-2013 18:11 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
Moze komuś sie przyda moje objawy: rozrusznik nie zawsze kreci. Przy próbie uruchomienia kontrolki przygasają i słychac bendix. Po kilku próbach uruchomienia akumulator rozładowuje sie (zdrowy markowy 55A 500A) nie pomaga stukanie w rozrusznik. Diagnoza: odklejone 2 magnesy w stojanie. Widac płynął konkretny prąd bo przewody te od szczotek były aż białe
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
zielonyyyy |
Dodany dnia 21-09-2014 10:15 |
Postów: 4 Data rejestracji: 31.07.2008 22:19 Skąd: - |
Witam,czy może ktoś wie ile powinna mieć zębów zębatka rozrusznika w F3N 740? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 244200km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-09-2014 10:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
10
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |