Menu główne
Forum
Klubowicze
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.
Radson, luzik mam już ten bajer tzn cała moja lala już w initiale Paris
gielab0019, dzięki
Radson, do aktywacji tempomatu
Mam pytanie co do zdj. do czego służy ten przycisk z lewej str powyżej przycisków gadaczki
misiek_vp1, czasem lubiła kostka w progu obok nogi pasażera nie lączyć, tam jest taki gruby bialy przewod od pompy
Panowie powrocil problem z zalanczaniem sie pompy paliwa wymienilem przekaznik chwike bylo ok i dalej to samo nie ma "zzz" po przekreceniu stacyjki wpinalem stary przekaznik sie odezwala a teraz ani na nowym ani na starym why
Skrzynie macie pk1 w v6 żadnego jb ani jc nie dopasujecie
Wyciąć to można sobie rysunek i pod maskę tam wrzucić
jonowaty, Radson, tylko, że projekt skończył się niepowodzeniem jaka skrzynia chcecie to zepnac jakimi polosiami Gdzie macie miejsce na chłodnice Pomijając fakt budowy wiązki od nowa
mirek29a, spokojnie wejdzie F7R od megane I z V6 to na pewni trzeba ścianę grodziową ciąć zdj z silnikiem od peugeot-a http://photobucke...Ng==/?ref=
gielab0019, V6 też się da, ale trzeba trochę budę ciąć żeby weszło
mirek29a, F4R 140KM wejdzie Volvo całkowicie inny osprzęt V-ka w życiu
powiedzicie mi jaki mx silnik moze wejsć pod bude 19stki 2-3 litry 200km z np lagi da rade zmiescić
misiek_vp1, miałem kiedyś podoba sytuacje, okazało się że przekaźnik pompy się popsuł
valdezdle, "ze sluchu" nie pracuje przynajmniej tak sie wydaje, paliwo niestety zostawilem na rezerwie a bylo u mnie - 15 stopni myslalem ze moze cos jej tam zamarzlo
i wogóle pompa nie pracuje? nic a nic?
valdezdle, ale skad renata ma paliwo zeby odpalic na te 4 sekundy
misiek_vp1, a skądże może poprostu kończy żywot albo sygnału nie dostaje