Menu główne
Forum
Klubowicze
Frostyyy |
Dodany dnia 20-05-2011 19:21 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
Hi.
Dzisiaj chciałem zamontować podświetlenie w nowych zegarach lecz się rozmyśliłem, ale dopiero po ich rozebraniu i po zdjęciu wskazówek :F. Założyłem je na nowo, ale chyba w złych pozycjach. Tak więc wydaje mi się, że kontrolka poziomu paliwa wskazuje trochę zaniżony poziom, kontrolka poziomu/ciśnienie (whatever) oleju (ta po prawej przy obrotomierzu) chyba tez ma przestawioną skale i teraz jest problem bo: a) nie mam kasy żeby zatankować do pełna b) grzać silnika też nie chcę Tak więc istnieje jakieś inne rozwiązanie? Wiem, że od pływaka wychodzą 4 przewody, zielony to rezerwa, czarny to masa, a pozostałe 2 są na pewno od poziomu paliwa, pytanie teraz jak zrobić, żeby dokładnie ustawić ta wskazówkę od paliwa. Podłączyć któryś przewód (tylko który jest który :D) pod 12 V i wtedy wskazówka powinna skoczyć do pionu? Ustawiałem te wskazówki tak jak są pokazane na zdjęciu ale jak mówiłem, poziom jest chyba zaniżony (na starych zegarach pokazywało więcej paliwa). Z kontrolką od temp. wody też tak zrobić? Tylko znowu pytanie, który wtyk jest od czego... I jeszcze pytanko co do prędkościomierza. Na liczniku jest 166kkm a na moim starym było 183kkm, jak mam dodać te kilka kkm żeby przebieg był taki jak na starym liczniku? Edytowane przez Frostyyy dnia 20-05-2011 19:30 Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-05-2011 19:21 |
szulgus |
Dodany dnia 20-05-2011 20:44 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Rozbierz na czesci pierwsze i pokolei przekrecaj cyferki i zapadki ... Sam musisz to wykumać bo tego sie nie wytłumaczy... Mówisz że na poprzednich zegarach było ok ... a może to one były kombinowane przed tobą Nie wiadomo ... Jeśli nawet różnica jest to sądze iż minimalna ... Więc olej ... Temperature silnika żeby dobrze pokazywało to najważniejsze Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
Frostyyy |
Dodany dnia 20-05-2011 20:59 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
No właśnie nie wiem jak tą temperaturę ustawić mam . Ale wydaje mi się, że jest w normie, wentylator włącza się jak wskaźnik jest między 3 a 4 kreską.
edit: dobra jutro założę stare zegary, zobaczę jak one pokazują i przestawię tak wskazówki w nowym, żeby pokrywały się z pozycjami ze starego . Edytowane przez Frostyyy dnia 20-05-2011 23:05 Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-05-2011 23:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sposob na dobre włożenie wskazowek nie patrzac na miejsca zerowe takze opisywałem w wiadomym temacie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 20-05-2011 23:36 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
maestro napisał/a: sposob na dobre włożenie wskazowek nie patrzac na miejsca zerowe takze opisywałem w wiadomym temacie. Maestro, dobrze wiem, że chodzi Ci o to: Tak właśnie wstawiłem wskazówki a jednak pokazują mi zaniżone/zawyżone wartości. Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-05-2011 23:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie czytasz co do Ciebie pisze.
Sposób na dobre włożenie wskazówek NIE PATRZĄC NA MIEJSCA ZEROWE także opisywałem w wiadomym temacie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 20-05-2011 23:40 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
maestro napisał/a: Nie czytasz co do Ciebie pisze. Sposób na dobre włożenie wskazówek NIE PATRZĄC NA MIEJSCA ZEROWE także opisywałem w wiadomym temacie. Może przez to, że jestem już zaspany (od 7 na nogach ) i nie docierają do mnie pewne wiadomości. Ale przeczytałem cały temat i nie widziałem tam żadnej wzmianki o tych zegarach :/ Może zły temat czytam. Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-05-2011 23:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dajesz mu zapłon. Czekasz z 5 sekund i zakładasz wskazowke od temp na ZERO idealnie. Zakładasz wskazowke od oleju na tyle na ile uwazasz ze jest na bagnecie.
silnik of koz zimny, równy teren. najgorzej jest z benzyną, ale ja bym jeździł dopoki rezerwa nie bedzie mrugać. i wtedy zaplon, z 10sekund poczekac, i wskazowke na zero. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 20-05-2011 23:50 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
Z tym olejem to śmiesznie trochę jest, bo raz pokazuje mi, że jest go na 3/4 a raz, że 1/4 :E
Temperatura z tego wszystkiego jest najważniejsza, jutro rano na zimnym silniku to wszystko ogarnę . A z paliwem to spróbuje na starych zegarach to ogarnąć, założę stare i zobaczę ile tam pokazywać będzie, zapamiętam tak ustawię na nowych (oczywiście zapłon włączony min. 10 sekund, najlepiej trochę więcej, żeby wskazówka się ustabilizowała ). Edytowane przez Frostyyy dnia 20-05-2011 23:52 podpis usunięty z powodu naruszeń regulaminu
Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 18:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
na zimnym olej jest gesty a na ciepłym rzadki, poziom gruntu tez wpływa na to, czy silnik ciepły czy zimny wiadomo,
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 21-05-2011 18:57 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
Dzisiaj ustawiłem i wszystko powinno być dobrze . Na starych zegarach pokazywało mi dokładnie 1/4 paliwa więc na nowych tak samo ustawiłem i teraz jest w porządku. Temp na zimnym ustawiłem na 0 . btw. ile kresek jest u was na temperaturze? Włącza wam się wentylator? Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 21-05-2011 19:01 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
Dziękuje
edit: żeby zdjęcia jeszcze działały Edytowane przez Frostyyy dnia 21-05-2011 19:02 Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
o siet. jak Ci wklejałem to jeszcze były.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 21-05-2011 19:29 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
Próbuje sobie to wyobrazić, ale przecież na żadnych wskaźnikach temp od R19 nie ma podziałki na zielony, niebieski, czerwony (chyba, że autor tamtych zdjęć tak zaznaczył). Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zaznaczył aby było prościej
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 21-05-2011 19:33 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
W ogóle te wskaźniki są trochę z odbytu, najlepsze są w VAGach z podziałką od 60 do 130*C
Edytowane przez Frostyyy dnia 21-05-2011 19:36 Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Frostyyy: bo w vagu trzeba napisać ludziom bo takto nie wiedzą......
tutaj auto jest dla kogos kto potrafi pomyślec Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Frostyyy |
Dodany dnia 21-05-2011 19:40 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
To już nie jest kwestia tego, że kto ma pomyśleć tylko jest to po prostu ułatwienie
Jak temp jest ok to jest na samym środeczku wskazówka w VAGach, a tutaj trzeba się jednak zastanowić, czy na 3 jest dobrze, czy może na 4 jest dobrze A to to by napisali gdzieś na środku, że 90*C i było by po problemie Edytowane przez Frostyyy dnia 21-05-2011 19:41 Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Frostyyy: ułatwienie żeby prości ludzie nie zadawali zbędnych pytań ;]
wkleiłem Ci foty w tamtym temacie drugim. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |